sobota 17. března 2012

Co si dávám do vlasů před fénováním

Dneska bych vám ráda představila dva výrobky, které používám v podstatě po každém umytí vlasů. Nejdříve by bylo asi fajn uvést, jaké mám vlasy, abyste věděli, zda by mohly následující recenze být přínosem i pro vás. Moje vlasy jsou rovné, jemné, bohužel ne moc husté, mají plihnoucí tendenci, takže ztrácí objem a docela rychle se mastí. Vlasy pravidelně barvím. Nikdy jsem s nimi spokojená nebyla, a tak hledám neustále přípravky, které by jim pomohly vypadat bohatší, vzdušnější a pevnější.
 Nemůžu vlasy nechat jen tak po umytí volně proschnout, vypadaly by příšerně, takže pravidelně fénuji. Sice se snažím jen chvilku a ne úplně horkým vzduchem, ale i tak je lepší používat na vlasy ochranu.
Tím se dostávám k první recenzi, není to tak úplně ochrana proti horku, ale je to Kérastase Ciment Thermique, obnovující termoaktivní péče pro oslabené vlasy. Je to krém mléčné  barvy, trochu lepkavý, ale s úžasnou vůní. Připomíná mi citronovou trávu nebo něco podobného, ale z vlasů to potom již cítit není (což mě trochu mrzí). Stačí vetřit do mokrých vlasů malý "bobeček" :))) Tento výrobek je určený pro posílení oslabených vlasů, které jsou křehké, lámavé a bez lesku. Měl by působit až pět umytí, ale tak nějak ze zvyku ho používám skoro pokaždé, protože tomu za prvé nevěřím a za druhé si nemyslím, že by to mělo takový účinek, kdybych si to na vlasy dala jednou za x umytí.. Mým vlasům tento přípravek viditelně pomáhá, v podstatě se mi přestaly lámat a jsou hezky lesklé. Ani po vyfénování nemám vlasy nijak ulepené a zatěžkané, není ve vlasech vůbec cítit. Jenom cena je horší, já kupuji v kadeřnictví za necelých osm set, koukám, že na netu se dá sehnat za zhruba 550,-- Kč za 125 ml. Balení mi vydrží ale opravdu dlouho.



A jako druhou věc, kterou pravidelně používám je výrobek od Elseve. Ač drogérkové značky na vlasy moc v lásce nemám a málo která mi dělá dobře, tak jsem si celkem oblíbila Sprej pro objem od kořínků z řady Volume Collagen. Měla jsem i šampón a ten jsem musela dát pryč, mým vlasům opravdu nedělal dobře, ale tento sprej je supr. Dá se použít na suché i mokré vlasy, já ho dávám pouze na mokré před foukáním. Má bezva aplikátor, kterým vodičku nastříkáte přímo ke kořínkům, vlasy nijak nezatíží, ani se po něm rychleji nemastí a já prostě vidím i cítím rozdíl, když tento sprej použiju a když ne. Možná je to placebo efekt, ale věř a vírá tvá... znáte to všichni :) Takže používám aspoň pro pocit, mám dojem, že jsou po něm vlasy opravdu nadýchané, což mi nikdy žádné tužidlo neudělalo, naopak vlasy akorát slepilo nebo se rychle mastily.  Ale mamka ho používá taky a rovněž si ho vychvaluje (vlasy mám po ní nic moc :)) Cena cca 80,-- Kč za 200 ml.


 Tohle je už naše 3. balení a pomalu dochází, přemýšlím, jestli si ze zvyku koupit další nebo začít hledat něco nového a ještě lepšího? Máte někdo tip na přípravek, který zaručeně dodá objem od kořínků? :))

Přeji všem krásný víkend, pa M.! :))

9 komentářů:

  1. Sebastian Texturizér, ten je fakt fajn, někdy až moc. Recenzi mám u sebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezis o tom jsem snad kdysi slysela na Streamu ve videich Blahoj :D Uplne jsem na nej zapomnela. Recenzi prectu a asi uz vim, co si koupim :))

      Vymazat
  2. Sice jde taky o drogérkovou značku, ale fajn před fénováním je Got2Be sprej. Taková fialová flaštička s oranžovým uzávěrem. Přijde mi, že vlasy hodně odlehčí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :) Tenhle sprej už jsem zkoušela a druhý den jsem po něm měla vlasy strašně nepříjemné na omak :( je jasný, že všem nemůže sedět všechno, i tak díky za tip! :)

      Vymazat
    2. Jééé, a to sem si říkala, jak budu originální. Tak zas nic :-D
      Nebo ještě od L'Occitane to jejich ochranné vlasové sérum (takový zelený obal to má). Prý se s tím dají vlasy i žehlit a fénovat. Já si to teda nechávám až na finální uhlazení, až je všechno hotovo :-)

      Vymazat
  3. já to mám teda naopak :D mě přijde, že když si vlasy vyfoukám, tak si je druhý den můžu mít znova, vůbec mě nevydrží.. a když je nechám volně uschnout, tak je to v pořádku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to buď jedině ráda, aspoň si vlasy fénováním neničíš :) Co já bych za to dala! :D

      Vymazat
  4. já jsem zatím žádný zázrak na objem nenašla:( a to jsem jich už měla.možná vyzkouším ten kerastase.

    OdpovědětVymazat
  5. Používám vlasové hedvábí Chi a biosilk. Objednávám je přes internet a mají i šampony, kondicionery, různé báze a podobně. Ale ty jsem zatím nezkoušela. Jen to hedvábí, ale mám s ním super zkušenosti. Vlasy jsou pak krásně lesklé a i když je dost často žehlím, tak se tolik neničí :)
    Pavlína

    OdpovědětVymazat