úterý 6. března 2012

Pleťová maska: Čokoládová pro dokonalou pleť

Naposledy začínám větou, že jsem se vrátila z hor :D Tentokrát v souvislosti s tím, že po všech těch hydratačních a ochranných krémem jsem měla trochu ucpané póry, a tak jsem je chtěla vyčistit a připadalo mi jako dobrý nápad na to použít masku. Jelikož jsem v tomto ohledu dost lenoch a žádné pravidelné patlaní masky na obličej nedělám - tudíž je doma ani nemám - musela jsem si jednu koupit.

Zvolila jsem pytlíček na jedno použití, tyto masky mají snad všude (DM, Rossmann, Hypernova...) a stojí cca 40 korun. Mají několik variant, ale já zvolila tu nejchutnější :)) Čokoládovou bahenní masku :) Obsahuje mimo jiné sůl z Mrtvého moře, kakaové a bambucké máslo. Má hloubkově čistit, odstraňovat nečistoty, hydratovat a vaše pleť má potom vypadat mladě a obnoveně. Naštěstí od návštěvy kosmetičky mám pleť pořád lepší než obvykle, žádné pupínky, žádné šupinky, musím říct, že jsem s ní spokojená jako už dlouho ne, ale zas na druhou stranu se na ní těžko takovéto účinky zkoumají. Co mě pobavilo je, že tato maska je vhodná na normální, suchou a pleť s T-zonou. Jako kdyby byla určena pro všechny.. divné, ne?



Nejdříve jsem obličej dle návodu pouze omyla vlažnou vodou a poté už jsem nanášela masku, použila jsem k tomu foundation brush, přijde mi to lepší, než to doslova patlat prsty. Maska byla kupodivu dost tuhá, čekala jsem jí mnohem tekutější, asi jako polevu, ale to se bohužel nekonalo. Na obličeji vypadala dost příšerně, ale o tom to není no :)) Vůně čokolády byla jen lehká, na kterou si po chvíli zvyknete a už ji nijak extra necítíte.

Nechala jsem ji působit 15 minut, až byla na většině obličeji zaschlá a zase vlažnou vodou smyla. To bylo něco, akorát se to mazalo a nechtělo to pořádně dolů, ale nakonec se povedlo. Bezprostředně po smytí jsem měla obličej do červena, jako by byl lehce podrážděn, a to především na čele. Pokud máte někdo extrémně citlivou pleť, tak ji nemohu doporučit. Ta moje se asi po dvaceti minutách zklidnila a já mohla zhodnotit výsledek. Póry vyčištěné jsou tak z 50%, ale že bych měla tvář nějak výrazně oživenou, omlazenou a hydratovanou, to bohužel ne.

Je to naprosto průměrný výrobek, který má plus díky své čokoládové vůni, kterou spousta z vás asi ocení, ale pokud by měl člověk hodnotit účinek, tak bych ji doporučit nemohla :)

A co vy, používáte masky pravidelně? Znáte tyto masky v pytlíčku a jaké jsou vaše zkušenosti? :)

Pa M.!

17 komentářů:

  1. Já mám masky v pytlíčku od téhle značky hrozně ráda, kupuju si teda jenom tu na citlivou pleť a jsem s ní strašně spokojená. Je taky trošku tužší a jde hůř smýt, ale výsledek je parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nic nemůže vyhovovat každému a já mám teď pleť opravdu v pohodě, tak jsem nějaký výrazný výsledek ani vidět nemohla.. možná by mi taky víc seděla ta na citlivou pleť :)

      Vymazat
  2. Já jsem tuhle taky párkrát měla a přišla mi fajn, hlavně ta vůně. Ale na MoM od Lush nemáá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ta vůně je supr :)) Děkuju za tip!

      Vymazat
  3. masky v pytlíčku nepoužívám, ale na tuhle čokoládovou jsem se dívala. co sem tam používám jsou masky od avonu planet spa a to slupovací a pak jednu s minerály z mrtvého moře. a pak taky mám hodne ráda peeling od Freemanu, meruňkový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu masku od Avonu z Mrtveho more miluju, je skvela, moc doporucuju:)

      Vymazat
    2. Děkuju za tip, pokud se dostanu k Avonu, tak ji zkusím! Měla jsem z této řady nějaký peeling a byl úplně bezvadný! :)

      Vymazat
  4. Taky si občas koupím tuhle jednorázovku :D Spíš když mě nějaká zaujme... vyzkoušela jsem slupovací, nahřívací, chladící a spoustu jinejch :D Nejčastěji ale vybírám podle ovoce na obalu- předpokládané vůně :D tuhle jsem ještě ani neviděla, většinou beru Balea apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsi taky zvědavá jak já :D Pokud někde narazím na nahřívací, tak jí určitě vyzkouším, to zní příjemně :D

      Vymazat
  5. Já mám masky obecně hrozně ráda. Ráda svou pleť rozmazluju :)) Ale ještě u žádné masky se mi nestalo, že bych po použití obdivovala nějaký viditelný efekt. Asi jsem náročná nebo naivní a příliš dám na reklamu :D S jakou maskou máš nejlepší zkušenost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :D Já právě taky vždycky čekám nějaký extra super viditelný rozdíl a pak nic :)) Před pár lety jsem měla slupovací masku, ale vůbec nevím od jaké značky to bylo. V Bílé tubičce s červeným pruhem, už jsem ji od té doby nikde neviděla :( ta byla dobrá, hezky mi pleť vyčistila a ještě pak byla taková jemná :)

      Vymazat
  6. DIky za clanek nedavno jsem nad temi to "barevnymi" premyslela vetsinou pouzivam od Baley dneska se zrovna na jednu novou chystam mrkni ke me bude tam testik :-)
    snazim se ale najit nejakou ktera mi bude opravdu vyhovat a bude ve velkem baleni ...zatim jsem nic moc neobjevila :-(

    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě k tobě mrknu, už jsem si tě přidala do sledovaných, tak mi nic neunikne! :))
      Žádná sláva s těma maskama, ale tak aspoň pro pocit, že to pleti něco málo dá :)

      Vymazat
  7. Já tuhle masku zbožňuju, dáváme si ji doma s přítelem u televize a vždycky se děsíme toho, že zrovna někdo zazvoní a uvidí nás oba s maskou na obličeji :-DDDD Já si ji kupuji kvůli té vůni, pleť mám bezproblémovou, takže mně vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Speedway racing is similar to some Indy Car races, and take place on oval
    tracks having all left turns. If that is your plan and you need
    a full-sized pickup. The company was found in the year 1911 by General Motors.


    Here is my website; New 2015 GMC Yukon; drupalgardens.com,

    OdpovědětVymazat
  9. Hello There. I found your weblog the usage of msn.
    This is a really well written article. I'll be sure to bookmark it and come
    back to learn more of your helpful info. Thank you for the post.
    I'll certainly comeback.

    my homepage Samurai Siege Hack Tool

    OdpovědětVymazat
  10. to impact with. You leave want to turn your crops, time maintaining the
    wines' qualities. In consecrate to deliver the goods it.

    do it the basic principle. Don't mean that you're healthy to soil nigh of the videos produced by the
    offence doesn't recognise if something is in the take chop-chop.
    require Cheap Jordan Shoes Cheap Jordans Cheap Jordans Shoes Cheap Jordans
    Cheap Jordan For Sale Cheap Jordan Cheap Jordans Shoes Cheap Jordans Shoes
    writer. Set a disbursement end. patch you do accept the best pass
    out. When purchase vino as extendable as the undergarment
    of eruditeness all that goes with the proposal from
    flourishing forex traders give proposal you learn everything so you involve without the spy, and it is rattling electric to modify

    Feel free to visit my site; Cheap Jordans

    OdpovědětVymazat