neděle 18. března 2012

Druhý díl hubnoucího !nikdynekončícího! seriálu

Vítám vás u pokračování v mé cestě za postavou do plavek. Za ten týden mě několikrát napadlo, že to je vlastně taková never ending story a jestli jsem letos nezačala naopak moc brzy :D Protože vydržet s nadšením něco se svojí postavou udělat, několik měsíců... no fíha, jsem na sebe sama zvědavá :) První zpráva je, že jsem momentálně nemocná, a to od včera. Co se tedy pohybu týká, tak v nejbližších dnech ho budu muset vypustit, jsem celá unavená, mám teplotu a šílenou bolest v krku, že se mi blbě polyká - tudíž ani nemám moc chuť na žádné jídlo! :D Od minulé soboty jsem ale cvičit byla třikrát ve fitku a dvakrát běhat v lese, nahrávalo mi počasí, to se to běhalo :))

Ve dvou se to lépe táhne :)

Abych mohla uvést nějaké výsledky tak jsem provedla po týdnu kontrolní měření. A ubyl mi 1 cm přes prsa - fajn, že půjdou taky dolů, s tím bohužel trochu počítám, dále -2 cm přes břicho - super, břicho je hlavně podle mého pocitu víc ploché, stačí se prostě nepřežrávat, když to tak řeknu :) A dokonce -2 cm přes boky - to byla moje největší radost, protože kdykoliv jsem začala  hubnout, tak jsem přes boky skoro nikdy nezhubla, nebo to šlo jen velmi velmi pomalu. Sice to jsou malá čísla, ale jsem vděčná i tak :) Aktuální míry tedy 92-63-92. Nejde mi o to být štíhlá jako tyčka, ale nebýt rozkydlá jak šunka v aspiku. Normální je totiž cítit se dobře! :D

Metr je v jednotce palců, tedy 1 inch = 2, 54 cm :)



Vzhledem k tomu, že jsem se snažila celý týden jíst v rámci mezích zdravé stravy, tak jsem taky přišla na to, v čem dělám největší chyby. Určitě je to nepravidelnost stravování. Všude se dočtete, že máte jíst menší porce, ale 5x nebo 6x denně, po každých dvou třech hodinách. Toho já nejsem absolutně schopná. Velikost porcí mi nedělá problém, jídlo si nandavám jen na malé talířky a bohatě mi to stačí, ale když vstanu v půl desáté a nasnídám se, tak ještě ve dvě hodiny nemám hlad a do té doby prostě nic nesním! Během týdne jsem si dávala na svačinu aspoň jogurtový nápoj, protože jinak bych nesnědla prostě nic a poté by od snídaně přišel až oběd kolem půl třetí odpol - což doufám všichni vidíte, že není ok. Rozhodně mám ještě na čem pracovat, v pátek jsem měla tři koktejly, doma občas sklenku vína, a i když bílého, měla bych si je rozhodně odpustit :) Ale tak znáte to.. A ještě jedna věc, v tipech na zdravou výživu najdete doporučen kolik zeleniny a ovoce denně sníst. Zelenina mi problém nedělá, ale ovoce nepozřu. Prostě ho nesnáším, ba dokonce se ho štítím, podle mamky jsem zralá pro psychiatra :)) Jedna věc, která mi nedělá problémy je pít dostatečné množství tekutin. Já piju obyčejnou vodu z kohoutku a za den vypiju kolem 3 - 4 litrů.

Z tohohle je mi zle jen to vidím :-P Omlouvám se všem milovnicím ovoce :))

Tak to by pro dnešek stačilo, jdu se léčit, ať zas můžu plná síly vyběhnout do lesa :) Další díl bude asi až za 14 dnů, aby to vůbec o něčem bylo.

Jaké jsou vaše chyby co se zdravého životního stylu týká? Nebo si nad tím nelámete hlavu a jíte na co máte chuť?

Mějte se krásně, pa M.! :))

24 komentářů:

  1. Tak se hlavně brzy uzdrav :-) A už takové úspěchy, to je paráda, držím palce v dalším boji, ale určitě to všechno zmákneš levou zadní a při pohledu na Tebe v plavkách všem spadne čelist! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu! :)) Takové ohlasy ani nečekám, stačí, že se nebudu stydět sama za sebe :D

      Vymazat
  2. Moc gratuluju ke zmizelým centimetrům! Já teď taky žiju jakože zdravě, ale zatím se bojím měřit či vážit... až mi budou padat kalhoty, jetl ise toho dočkám, tak možná na tu váhu vlezu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Máš pravdu, že volné oblečení je nejlepším odrazem, jak na tom člověk zrovna je :)) Důkaz místo slibů! :D

      Vymazat
  3. Gratulace k centimetrům. Já teď nabrala svalovou hmotu a tak jsem po stoupnutí na váhu trochu zanadávala, ale pak jsem si uvědomila, že je to dobře, protože taky nechci vypadat jako aspik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To je správný přístup, váha fakt není směrodatná, jestli má člověk tělo zpevněné nebo jen vyhublé každá vidíme dobře :)

      Vymazat
  4. Gratuluji k úbytku. Mezi moje hříchy patří moje láska ke sladkostem a také k vínu a koktejlům :D. A jinak brzo se uzdrav :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :)) Je to hrůza, takových lákadel viď :D Ale na sladké mi opravdu zabírá si ho na týden dva zakázat a pak už ta chuť přejde sama :))

      Vymazat
  5. Já jím prakticky vše, na co mám chuť, v tom se moc nedokážu a ani nechci omezovat :) Ale jím v rozumné míře, víckrát za den a právě nesnáším přežírání se, i když čas od času se mi to taky stane, když se nestihnu najíst a pak mám příliš velká oka :D

    Jinak máš úplně skvělé míry, taková modelína ;) A brzy se uzdrav, ať nás můžeš zase motivovat úbytkem cm ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No do modelíny mám opravdu daleko :D

      To máš štěstí, že můžeš jíst cokoliv a nemusíš se omezovat :) Ale ono je asi fakt důležité dodržovat, že všeho moc škodí, a víckrát za den je lepší než jednou, ale pořádně :D

      Vymazat
  6. Tak se brzo uzdrav. Já jím na co mám chuť, nijak se neomezuju. Ale tento týden chci začít konečně běhat, dřív jsem na to bohužel neměla čas. Tak doufám, že mi to odhodlání vydrží a těším se na pokračování článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, už dnes je to lepší, tak snad ke konci týdnu taky zas vyběhnu :) Běhání je celkem oblíbené, že? :) Já mám u toho nejlepší pocit, že jsem pro sebe něco udělala a ještě z toho mám dobrou náladu :) KDyž bude hezky, tak tě to sluníčko ven vytáhne samo a odhodlání hned bude! :))

      Vymazat
    2. Můj problém je moje lenost a to než se "rozhoupám" a vyběhnu. Pak když už jsem "v tom" tak je to super. Ale ty začátky po zimě, nemocech.. :D

      Vymazat
    3. Začátky jsou vždycky těžké, ať se jedná o cokoliv :) Ale ta dobrá nálada, kterou po běhání mám, mi stojí za to se překonat :))

      Vymazat
  7. "rozkydlá jak šunka v aspiku" to mě velmi pobavilo :-D
    jinak, milá Markvitko, budu s Tebou "držet basu" a zatímco Ty se budeš hezky léčit, já Tě doženu a zapojím se do Tvého nikdynekončícího hubnoucího procesu, protože, bylo to mé novoroční předsevzetí, ale kvuli častým nemocem to prostě nešlo - sama to vidíš :)
    Takže, teď je super počasí a přeci jen, do odjezdu do Saint Tropez mi zbývá pouze 100 dnů, což je pro mě velmi alarmující informace a fakt "musím". Takže má milá, nejsi v tom sama, těším se na výsledky jak Tvé, tak moje. :)
    P.S.: Zkusila jsi cvičení podle BodyRockTV? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no tak to jsem ráda, že do toho jdeš se mnou! :) Sice mám týden náskok, ale věřím, že mě hravě doženeš! Budu ti držet palce :))
      Saint Tropez?? No tak to je pořádná motivace! Určitě si to tam užiješ perfektně, natož když si budeš sama sebou jistější, pokud se ti povede něco málo zhubnout a vytvarovat postavu, budeš tam za hvězdu! :))
      Podle Zuzky z BodyRockTV jsem cvičila jen pákrát na zkoušku doma, ale už je to déle a rozhodně nic pravidelného. Překvapilo mě, že je to docela makačka :D

      Vymazat
    2. Náskok nenáskok nevadí, cvičila jsem už dva týdny před Tebou takže je to více méně nastejno :) Jinak souhlasím, pocit po běhání je k nezaplacení.
      Děkuji a také držím palečky! Alespoň v tom nejsem sama, plánuji také zaznamenat něco v článku na blog, tak je to fajn, je to taková motivace :)) Saint Tropez je určitě také velká motivace hlavně proto, že jede (snad) i přítel a nechci se stydět na pláži :D:)) Tak doufám že stihnu tělo alespoň maličko zpevnit a zeštíhlit. Bude to dřina, ale pro ten výsledek to za to stojí. Měj krásný týden Markvitko a těším se na další články :)*
      Anne

      Vymazat
  8. tak to jsme na tom stejně :-D já jsem ted začala taky první fází "tuningu" začala jsem s 53kg 172cm 94-62-92 po včerejším měření 92-62-89 jsem líná takže akorát všude chodím pěšky a cvičit začnu od středy dle videa. Potřebuji ještě zpevnit bříško a vnitřní stranu stehen teda to těsně pod kalhotkama jestli víš co myslím. a není to tak že bych chtěla být vychrtlina ale chci to stihnout než nastane druhá fáze pak cvičit nějakou dobu nebudu moc :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí auto k dispozici nemám, takže na chození pěšky jsem zvyklá :) Podle jakého videa budeš cvičit? :) Vnitřní stehna i bříško jsou i moje rizikové partie, ale to asi každé ženy :D
      Pročpak by si ve druhé fázi cvičit nemohla?? :-O

      Vymazat
  9. Brzy se uzdrav, myslím na Tebe! Já teď právě baštím salát s kozím sýrem, brusinkami a ostružinami a je to mňamka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mňam, to zní úplně skvěle! :) Salát a přitom tak chutný viď :))
      Děkuji, snad mě to rychle přejde :)

      Vymazat
  10. Míry máš hezké :) Já mám 82-61-87 a chci hlavně zpevnit, tkž začínám běhat :) Ale dneska je na mě ještě zima, nad bude zítra líp :D S tím ovocem jen kulím oči, to je zajímavé:D Já zas nemusím zeleninu ale ovoce uu, to bych mohla jíst pořád :) Brzyse uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsem začla běhat a ve dvou se běhá orpavdu lépe, protože tě to hecuje. :)

    OdpovědětVymazat
  12. jejda já nevím co všichni řešíte, všichni co tady psali mají podle mě výstavní postavičku bez jakýchkoliv strií nebo celulitidy,možná malinko nezpevněnou,ale taky musíme být hlavně ženské a ne nějaké vysportované pekáče buchet!:D (hnusí se mi mimochodem když má ženská vyrýsované svaly na břichu-ploché břicho,to je něco jiného) já mám míry 101-78-103..a je hrozná pravda, že strašně moc záleží na výšce..vážím kolem 76kg a ano,je to trochu víc, ale díky bohu měřím 175cm a kdybych měřila třeba 160 tak jsem totálně oplácaná kulička,alespoň co jsem viděla fotky ostatních holek s přibližně stejnou váhou ale úplně malým vzrůstem.takže nejlepší je se fakt řídit podle BMI,a to já mám těsně do 25.A pokud je víc jak 25,říká se,že člověk má shodit.Já každý den cvičím 30 Day shred od JM a chci trochu shodit (ne nějak extrémně,protože vím že to ani nepůjde,někdo prostě nikdy nebude úplně štíhlý nebo naopak úplně tlustý,většinou má každý daný svůj typ postavy a já mám hodně ženskou postavu a už to ke mě patří.) nechci být žádná špejle a to moje vytříbené chuťové buňky ani nedovolí.A sport fakt nemám ráda,nutím se do něj.Vím že mám nějaké to kilo navíc ale jsem krásná i s tím, mám spoustu jiných předností,díky kterým jsem fakt kočka:D A umím se obléct dokonale,nikdy není ani památce po tom,že je někde něčeho přebytek.(i když v plavkách to bude malinko jiné kafe:-D ale vždycky můžu odvrátit pozornost na horní část těla,že:D) Trochu jsem se rozepsala ale docela mě toto téma zajímá,tak všem přeju úspěšné udržování postav:)

    OdpovědětVymazat