neděle 11. března 2012

F&F + dekorativka = ???

Není tomu tak dlouho, co jsem si koupila na zkoušku dvě věci z dekorativky F&F. Tuhle značku jistě všichni znáte, řekla bych, že podle toho co jsem o ní slyšela, je i celkem oblíbená. A to hlavně kvůli oblečení, doplňkům a botám. Abych se přiznala, tak od této značky nic nemám, vždycky si něco vyhlídnu na netu a když to vidím na vlastní oči, tak jsem zklamaná a zpravidla odcházím s prázdnou. Naposledy mě praštil do nosu stojan s jejich dekorativkou, a tak jsem popadla lesk na rty a stíny, obojí v neutrálních barvách. Koukala jsem, že mají ještě -docela hezké- laky na nehty (jak jinak :)), tvářenky a rtěnky.. Zázrak jsem nečekala a ani se nestal.


Stíny mám v odstínu taupe haze. Tyhle tria nebo dua, kde barvy nejsou odděleny nějakou bariérou, zrovna dvakrát v lásce nemám, ale tak co.. velikost mají jako běžné mono stíny, tudíž jsou dost malé a nabrat štětečkem barvu přesně z toho prostředního není žádná sranda, váha jsou 4g. Jak určitě očekáváte, tak pigmentace je slabá, a to velmi. Jedině ten nejtmavší odstín hnědé ještě jakž takž ujde, ale ten světlý jako by skoro nemaloval a středně hnědá je taky skoro neviditelná. Ideální pro někoho, kdo se rád upraví, namaluje, ale přitom nechce být zmalovaný. S těmito stíny to opravdu nejde :)) Dají se použít na opravdu nude líčení :)) Výdrž s bází od elfu bez problémů celé odpoledne, celý den jsem bohužel zatím neměla šanci vyzkoušet.




Lesk na rty mám v tělovém odstínu se třpytkami. Název, pokud se můžu domnívat, že je natisklý na tubičce ze spodu, se jmenuje relax. Jinak na obalu není napsáno absolutně nic kromě F&F lips. Lesk má aplikátor klasický, takže to je celkem v pohodě. Barva je opravdu tělová, nevýrazná, vlastně je docela průhledný. Co ale je vidět jsou třpytky. Ty jsou naštěstí maličké, takže se rty potom jen hezky lesknou a trochu blýskají, ale nebije to do očí a působí moc hezky jemně. Lepivost a výdrž na úrovni lesků Essence, taky je to zhruba stejná cennová kategorie. Nenadchne - neurazí :)



Máte s dekorativní kosmetikou F&F nějaké zkušenosti?? Doporučily byste jí nebo naopak?? :)

Ten víkend ale utíká, že.. co naděláme, hezký zbytek neděle, pa M.! :))

24 komentářů:

  1. ešte nemám od tej značky nič..raz som na ňu chvíľku pozerala..ale na základe tvojej recenzie som rada, že som jej odolala :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si o nic nepřišla, aspoň můžeš penízky utratit za něco jiného :D

      Vymazat
  2. Zkšenosti nemám a v podstatě mě ani neláká něco z F&F zkoušet. Ceny znám jen tak orientačně a přijde mi, že na to, co ta kosmetika umí, je to až moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to trochu předražené. Ale co se tohoto týká, tak nejdražší kosmetiku v porovnání cena/výkon mají dle mého v Lindexu, to je teprve síla!

      Vymazat
  3. Já od nich zatím nic nemám. Já u toho jejich kosmetického stojanu ani moc dlouho nepobyla, jen jsem zkoušela pár testerů a až na rtěnky mě nic nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já testery nezkoušela, byla jsem s přítelem, který nemá pochopení.. takže jsem jen namátkou vzala na vyzkoušení a šlo se :))

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Já od nich nic nemám a asi ani mít nebudu- u nás to není k dostání. Stejně mě to moc neláká- přijde mi, že za míň peněz se dají sehnat lepší výrobky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, nic dalšího od nich kupovat nehodlám, taky raději těch pár korun utratím za jiné značky - a lepší! :)

      Vymazat
  6. Já od nich používám řasenku a jsem maximálně spokojená, zbytek nenadchne neurazí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba řasenek jsem si vůbec nevšimla :D Moje řeč, žádná sláva to není..

      Vymazat
  7. přesně tak, podle mě je to na své poměry docela předražené. nikdy mě nic nezaujalo natolik, abych si to i koupila a jestli se něco nezmění, tak to tak i zůstane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a ani se nedivím, já si vyzkoušela, zjistila, že není o co stát a tím jsem taky s touto kosmetikou skončila :)

      Vymazat
  8. Máš moc pěkný blog :) Jinak ke článku, já jsem od nich nic nezkoušela a co vidím třeba ty stíny tak to je hrůza :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To jo, stíny se jim opravdu nepovedly :D

      Vymazat
  9. Od této značky nic nemám a ani mě nikdy nelákala. Příjde mi snad ještě lacinější než Essence...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lacinější na peníze bohužel není, to bych řekla že je naopak dvakrát dražší :D Ale co do kvality, to je opravdu síla..

      Vymazat
  10. Já už začínám být podlomená ;-) a objevuju u sebe chuť tuhle kosmetiku zkusit. Vypadá dobře a lidi jí docela chválí. Nakupovat budu asi jen podle recenzí, protože kvalita není u FF u všech výrobků....ale najdou se tam růže mezi trním. No a já bych si ráda koupila ty růže ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě nesmíš nakupovat spontánně, jako já, kdy spontánně=blbě a nevýhodně :D
      Snad něco dobrého najdeš! :))

      Vymazat
  11. dekuji za komentar!a ten lesk ma hezkou barvu

    OdpovědětVymazat
  12. já mám crayon pencil od FF a je výborná, strasne dobre drzi, je fakt ze jsem neco podobneho shanela hodne dlouho, takze jsem cenu neresila, ale zklamana rozhodne nejsem. Nic jinyho jsem ale nezkousela

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem zrovna minulý týden tu kosmetiku v Palladium "zkoumala" a upřímně mi teda přijde předražená a nic moc prostě ... nic mě nezaujalo tak abych si to musela koupit :X radši investuji do jiných značek než do téhle, která na mě nepůsobí vůbec důvěřivě ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Teď jak jsem byla v Praze, tak jsem v FF byla a přemýšlela, zda si něco koupit.. no nakonec jsem si nekoupila nic (teda z kosmetiky) a teď zas trochu lituju.. :D aspoň na zkoušku jsem si něco vzít měla, páč kdovíkdy zase do Prahy pojedu.. :( :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ten lesk je podle mě fajn, mám takové ráda, ta konzistence mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat