úterý 20. března 2012

Krém do solária s vůní nebes

Tak po včerejším článku, ve kterém jsem tak nějak shrnula moje názory a postřehy tu mám pro vás jedno doporučení. Pokud se tedy rozhodnete do solária jít nebo tam už chodíte, opravdu solární kosmetiku používejte. Z mých zkušeností vím, že se vyplatí trochu investovat, protože dražší krémy více plní svoji funkci, a to tak, že pokožku viditelně hydratují, opálíte se s nimi snadněji - jinými slovy podporují zhnědnutí - a ještě ke všemu vám takové opálení déle vydrží. Alespoň takové funkce já od solárního krému očekávám a tenhle ji bezvadně plní.

Mluvím o krému Devoted Creations - Pure Harmony. Oficiální popis zní takto:
Optimalizující přírodní bronzer. Navržen tak, aby působil na optimální UV vlnové délce. PHOTO-SYNC™ využívá patentované přírodní směsi tyrosinu, argininu a ornithinu pro efektivní stimulaci tvorby melaninu a zrychlení procesu opalování.
Syrovátkový protein, hydrolyzované hedvábí a zvlhčující ceramidy působí proti stárnutí a proti celulitidě. Slaďte svůj zdravý, štíhlý vzhled s velmi tmavým, bronzovým opálením.
Co určitě nefunguje je zpevnění. Řekněte mi, kolik krému na zpevnění, hubnutí a celulitidu opravdu fungují? Že skoro žádné? Tak v tom není výjimka ani tento. Ale rozhodně je po něm opálení ryhlejší, intezívní a barva je krásně bronzová. Krém má mléčnou barvu, ideální konzistenci a strašně lehce se roztírá.  Co bych ještě ráda v souvislosti s krémem Pure Harmony zmínila je jeho vůně. Někomu může být nepříjemná, ale komu bude vonět, ten si ji zamiluje. Je hezky výrazná a specifická, měla by to být vůně nebes a já jsem z ní opravdu nadšená :) Ale samozřejmě nemusí sednout každému.

Cena je cca 850-950,-- Kč za 360 ml. Není to úplně nejlevnější, ale jak říkám, když už do toho solárka chodím, tak ať se to aspoň na kůži odrazí co nejméně. Mažu si s ním i obličej, do solária chodím teď už z pravidla bez make-upu. Mám ještě několik zkušeností např. s krémy Oranjito, které sice taky hezky voní, ale ani jedna řada (různých levelů) mi nevyhovovala tolik, jako tento.



A to je asi tak k soláriu a solární kosmetice vše :) Kdyby jste měly nějaké dotazy, kam třeba v Praze do solárka zajít, tak pište do komentářů, ráda odpovím :)

Taky tak máte radost z toho krásného počasí?? :))

Mějte se, pa M.! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat