středa 7. března 2012

Lak na nehty - Gabriella Salvete fialková s tyrkys šupinkami

Po delší době zas jeden nehtový post. Jistě všichni víte, že v této době je v Rossmannovi akce 25% sleva na veškerou dekorativku zn. Gabriella Salvete, a to i na laky na nehty. (Kdo jste to nevěděl, tak teď už ano :)) Neodolala jsem a i když jsem si dala stopku v kupování laků, aspoň nějaké jsem si pořídit musela.

Padl mi do oka tento v odstínu č. 157. Na první pohled světle fialková krémovka. Při bližším prozkoumání jsou viditelné tyrkysové šupinky, který lak krásně ozvláštní :) Bohužel jsou jen strašně malinkaté, takže po nalakování nejsou skoro znát, musíte se zadívat orapvdu z blízka a ještě ke všemu nejlépe na sluníčku :) Čekala jsem stejně supr lak jako je tahle růžová krémovka, ale to se bohužel nesplnilo. Lak jsem si nejdříve lakovala na nohy, tak jsem zjistila, že krycí schopnost je mizerná a aby člověk dosáhl hezké barvy, musí udělat minimálně 3 silnější vrstvy, které potom schnou věčnost. Rozhodla jsem se tedy pro tento krok - na nehty u rukou jsem nejdříve nalakovala čistě bílý lak Mini Colorama od Maybelline, který je bohužel sám o sobě taky dost hrozný, ale aspoň kryje. A přes ten jsem ve dvou vrstvách nanesla tento GS. I tak mi lak schnul asi hodinu a bohužel jsem si ho trochu poškodila, protože už jsem musela začít něco dělat :( Jinak se ale lakuje moc fajn.





Lak na bílém podkladu aspoň hezky vynikne a nehty jsou zářivé a upravené, ale je to o nervy a obávám se, že je znovu obětovat dlouho zas nebudu. Trochu zklámání, ale co nadělám :)

Mějte se, zatím pa, M.!

21 komentářů:

  1. Jupííí lakovací post:)) Chci tvoje nehty ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barvička hezká, líbí se mi ty tyrkysové šupinky. Jen teda škoda, že schne tak dlouho, to nemám na lacích ráda :(

    OdpovědětVymazat
  3. přesně ten jsem si koupila před pár dny :) strašně se mi ta jeho barva taky líbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem s laky od GS spokojená a používám Top Coaty, takže žádné dlouhé schnutí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já je taky používám, ale spíš než se schnutím mi pomáhají s výdrží laku :)

      Vymazat
  5. Já ho mám už dýl, ale pořád mezi nevyzkoušenými. Ta barva se mi strašně líbí a se schnutím pomůže Seche :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, co na něj budeš říkat, až vyzkoušíš :) Mě mrzelo, že není tak výrazný, když se nalakuje jenom sám :(

      Vymazat
  6. krásná barva a ty třpytky do modra, super. tyhlety průhledné laky mi drásají nervy, v lahvičce krásné a pak musíš dát tři vrstvy. Každopádně na schnutí je super Seche :)
    http://cosmeticsandthings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle mám. Měla jsem ho "vysněný" totiž ud od Mínina příspěvku s ním, a ke koupi jsem se dostala teprve nedávno. I tak jsem ho ale ještě nenalakovala. Nějak na světlé laky nemám teď nervy. Ale až ho budu lakovat, doufám, že pomůže top coat, protože hodnu vážně čekat nehodlám.

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo takhle dlouho mi schnout lak... Nechci vedet jak by pak vypadal :D nevydrzim ani 5 minut si ho neznicit :D

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkná barva a musím říct že ti závidim tak pěkně tvarované nehtíky

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to mně se právě líbil pro svoje nekrytí. Byl takový hezky vílí a éterický. Možná můj nejoblíbenější od Salvete.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné, ale to schnutí je šílené !!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. zkus sprej essence na schnutí mam na něj recenzi

    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl ten sprej ve výprodeji? Seženu ho ještě? :) jdu číst :)

      Vymazat
  13. to chce Essence better than gel nails top sealer, za pět minut můžeš jít stlát peřiny nebo se hrabat ve vlasech ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. člověče, vždyť já ho mám! To jsem pako, proč mě to vůbec nenapadlo.. vlastně ani nevím kde ho mám, ale vím, že jsem ho kupovala....

      Vymazat
  14. ten je rozkošný! fakt žejo :D

    OdpovědětVymazat
  15. Máš krásné nehty a co teprve ta barva, no nádhera! :-) Jen chápu Tvoje znechucení, taky se vždycky těším na krásnou barvu a otráví mě čekání na zaschnutí a stejně si to vždycky aspoň na jedno prstu oťápnu :-/
    A děkuju za moc milý komentář! Zatím jsem ještě neměla moc čas a Tvůj blog prolítla jen tak zběžně, ale i tak se mi to tu moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat