úterý 27. března 2012

Lak na nehty - Gabriella Salvete kovová růžová

Nemůžu si pomoct, ale tenhle lak na mě prostě působí opravdu kovovým dojmem, proto ten název :) Je to Gabriella Salvete č. 133, úžasná růžová plná růžovo-stříbrných třpytek. Nevěřitelně se leskne, je prostě jak kov :) Barva je to výrazná, ale přes to ne křiklavá. Vypadá vždy trochu jinak podle světla, proto tolik fotek, snad to nevadí.. Musím říct, že jsem si ho zamilovala! Lakuje se parádně, dvě vrstvy stačí, rychlé schnutí, dobrá výdrž!
Bez blesku, denní světlo

 S bleskem

 Vidíte ty třpytky? :)) Přesto zasychá do hladka!





Jsem z něj nadšená, co vy? :))

Mějte se, pa M.! :))

18 komentářů:

  1. Na nehtech je krasny, podle lahvicky bych si ho nevybrala.

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo to je náhoda, dneska jsem si taky koupila lak od GS :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem nadšená s Tebou, vypadá totiž vážně úžasně! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych, že Enamel laky se hodně povedly :)) Krása obzvlášť na tvých nehtech :))

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, na nehtech je naprosto nádherný :).

    OdpovědětVymazat
  6. Laky od GS mám moc ráda, protože krásně drží a jsou za dobrou cenu. Tenhle vypadá na nehtech báječně, možná si pro něj ještě skočím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten jsem si chtěla dnes koupit, ale neuměla jsem si ho na nehtech představit. Je boží takže si ho koupím!! Díky za recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá nádherne 8) ja mám tiež podobný s trblietkami, len viac tmavo ružový a inej značky 8)

    OdpovědětVymazat
  9. na enamel laky som poslednu dobu zatazena, takmer uz nechcem kupovat ziadne ine, ale tento na mne fakt nevyzera dobre :/

    OdpovědětVymazat
  10. krásnej =) na ten až narazim v drogérce, tak ho hned beru

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle mne pobavilo...říkám je ten je hezkéj...joo ten mám vlastně teď na nehteh:D:D

    OdpovědětVymazat
  12. parádní barvička :) mě by teda ale zajímalo, jak se odlakovává, protože tyhle mršky mi nikdy nešly dát dolů z nehtů :D

    OdpovědětVymazat
  13. V modré barvě by se mi líbil více :))

    OdpovědětVymazat