pátek 9. března 2012

Lak na nehty meruňkový Catrice

Nedávno jsem na blogu ZuziZuzana zahlídla lak na nehty Catrice v odstínu Walk on Air a opravdu se mi hodně líbil. Docela jsem o něm uvažovala, ovšem do doby, než jsem se dočetla, že bylo zapotřebí čtyř vrstev. To pro mě jako zcela netrpělivého člověka, který chce všechno hned byl pádný důvod k tomu ho nekoupit, ale stejně jsem se do drogérky vydala :)) Ještě že tak!!

Našla jsem na stojanu Catrice lak v odstínu č. 520 Apropos Apricot. Zmíněný Walk on Air ani neměli, tak jsem si s tím nemusela lámat hlavu a brala hned tento. Doma jsem ho musela hned nalakovat a byla jsem příjemně překvapená. Stačily dvě vrstvy pro skvělé krytí, barva je sytá a podle fotek bych řekla výraznější než W.on A. Jak název vypovídá, je to prostě meruňková barva, která podle světla jde buď více do oranžova - kterou ráda nemám, ale kupodivu se mi na nehtech tento odstín velmi líbí - nebo do béžovo-růžova :) Fotky bohužel nikdy nezachytí úplně ten přesný odstín, ale tak pro představu.. Jinak schnutí bylo tentokrát bez problémů a vydržel by mi klidně celý týden, kdybych ho neodlakovala :) Je to teprve můj druhý lak od Catrice a musím říct, že co se kvality týká, tak jsem více než mile překvapená. Na prsteníčku lak od elfu Glitter Glam :)






Musím říct, že reakce na něj jsou dost rozdílné. Jak chvála, tak pohledy typu - Ježíš, co to zase je za příšernost! :D

Co na něj říkáte vy?? Líbí nebo nelíbí? :))

Pátek je malá sobota, proto všem přeju hezký víkend! :) Pa M.!




24 komentářů:

  1. Já bych ti ho pochválila, moc se mi líbí, obzvlášť a tvých nehtech :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi hodná :)) Už zas pomalu dorůstají, tak to nesmím zakřiknout! :))

      Vymazat
  2. Já mám meruňkovou hrozně ráda, už se třesu, až si letos něco meruňkového pořídím :)) Zajímavá kombinace zlaté a meruňkové ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to ve skutečnosti stříbrná, ale jak je přelakovaná přes tu meruňkovou, tak je do zlata no :))
      Docela ráda bych si pořídila meruňkové sako, samozřejmě mnohem světlejší/ méně křiklavější než tenhle lak :))

      Vymazat
    2. Aha, ale přesto se mi to moc líbí :) Zkusím někdy tyhle dvě barvy nakombinovat i v outfitu :)

      Já bych chtěla buď sako, nebo meruňkové skinny džíny. Ale praktičtější bude asi to sako. Myslím, že by mě barevné džíny za chvíli omrzely :)

      Vymazat
    3. Mně by se skinny džíny v tomto odstínu taky líbily, ale vzhledem k mým nohám budu raději zvýrazňovat vršek :D teď je vůbec otázka, co v našich obchodech seženeme :))

      Vymazat
    4. na sako se zkus podívat v bershce :) přesně takové meruňkové barvy teď mají :)

      Vymazat
  3. Tak ten je skvělý, moc se mi líbí ta barva a máš krásný tvar nehtů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat
  4. Mně se líbí moc :) A shodou okolností jsem teď měla úplně stejné nehty - ne teda s tímto lakem, ale taky lak do oranžova a třpytivý stříbrný prsteníček :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne to je! A s tým trblietavým vyzerá super, asi si ho kúpim aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá kombinace a lak je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barva je úžasná, moc se mi líbí. Teď jsem vlastně zjistila, že žádnou takovou ve své sbírce nemám, takže to budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělá kombinace! :) Hloupý pohledy lidí v metru znám :D Člověk se nad to musí povznést :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ta barvička moc líbí!:-) Já jsem si teď pořídila od Essie A Crewed Interest a ten je podobný, taková světlá broskvová:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, jsem tvoje nová sledovatelka :) (hrozný slovo :D) moc se mi líbí tvůj blog... dneska jsem si ho nějak pročítala a našla jsem, že si koupila paletku NYX... můžu se zeptat, kde? (pokud to tu nechceš spamovat, napiš mi prosím na mail july.mayova@gmail.com) Děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc všem děkuju za krásné komentáře! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Váu máš krásne nechty !! A ten lak E.l.f mám aj ja :) krásny blog :)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za tip, ten lak z Catrice je úžasný!

    OdpovědětVymazat