středa 14. března 2012

Lak na nehty Rimmel London "červený koberec"

Kdo mě zná, tak ví, že klasické červené laky na nehty u mě populární moc nejsou.  V podstatě ve své malé sbírce nemám žádný rudý lak, kromě jednoho, který jsem dostala. (aspoň se ukáže, jak vás dotyčná zná :))

Ale tenhle Rimmel, o kterém je dnešní post jsem si před nedávnem pořídila sama. Je to odstín 310 Red Carpet, v překladu tedy červený koberec. Upřímně, když se řekne červený koberec, představím si koberec vedoucí od limuzíny až do přepychového sálu, kde se odehrává slavnostní předávání ceny za cokoliv.. tento koberec je však v mých představách právě jasně červený, bez jakýchkoli odlesků. Odstín 310 ale odlesky má! Není to krémovka, je to lesklá červená, která podle světla hází odlesky do jemně oranžova. V šeru je ale tmavší než se na fotkách může zdát. Musím říct, že barva je podle mě tak krásně a zajímavě červená, že jsem si ho nalakovala na nehty dvakrát po sobě po velmi krátké době, a to už je co říct :D


Teď k samotnému laku, má Xpress brush, což je takový ten širší štěteček, abyste nemuseli lakovat na x-tahů a má vám to práci usnadnit. Bohužel zrovna tento štěteček je jediné, co bych laku vytkla, je podle mě špatně zastřižený. Tento Rimmel lak má uschnout za 60 vteřin, mně by se více líbila formulace 1 minuta (1 vypadá lépe než 60, no ne?:)) a faktem je, že schne bleskově. Lakoval se taky moc hezky, už první vrstva kryla dostatečně, druhou jsem tedy udělala jen tak ze zvyku.. Výdrž  ok, s top coatem zhruba 5-7 dnů. Co ale nechápu je, že tentokrát - při prvním lakování se mi to nestalo - se mi na pár nehtech udělaly takové krupičky, a to asi až druhý den. Včera po nalakování jsem je tam neměla, dneska chci fotit a ono tohle.. :( Nevíte, čím to může být??





Pokus o zachycení oranžových odlesků, které s bleskem a na dnešním světle jsou jen špatně vidět :)) Ale v lahvičce je snad objevíte :)

Co vy a červené laky? Je to podle vás klasika, která vás nikdy neomrzí a hodí se pro každého nebo vás naopak nudí?


Půlka týdne za námi, to to ale utíká :)) Pa M.! :))

19 komentářů:

  1. Taky nemám nijak zvlášť vřelý vztah k červeným lakům. Jak je pro mnohé nepostradatelná klasika, tak pro mě teda spíš sváteční záležitost, ve které se cítím dobře snad jen o vánocích :-D Ale tenhle už jsem u někoho viděla, utkvěl mi totiž nejen názvem, ale taky vypadá moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já se přiznám, že červené laky nemám moc v lásce (nosím jen občas) ... necítím se v nich a hlavně mám pocit, že mi ani nesluší :X (i když to zní trošku jako blbost) ale nevyhledávám je prostě :)) ale zase musím uznat, že z těch fotek vypadá tenhle skvěle! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dřív se mi červený lak na mě nelíbil, nosila jsem spíš vínový anebo nějaký spíš dorůžova, ale teď se mi naopak hrozně líbí:)A ještě víc, když jsem opálená:)
    Tento od Rimmel je pěkný, připomíná mi moji rtěnku, která taky hází takové odlesky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho doma taky, ale na mé mrtvolně bledé ruce lak vypadá šíleně:-(, každopádně krásná barva, ale ne pro mne.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že ke světlé pleti bude jako pěst na oko :) Tak si ho nech na léto, až se opálíš :)

      Vymazat
  5. barvička je to moc pěkná! Já mám červené laky ráda, beru je jako jakousi klasiku, kterou by každá holka měla mít:D

    OdpovědětVymazat
  6. Červené laky - pro mě naprosto neodmysliteelná klasika. Miluju je.
    Je supr, že sis našla "tu svoji", každý by měl takovou červenou mít.
    A je supr, že ti tyhle laky vyhovují, mě ten jejich štěteček totálně točí. Mám dva a nelakuju je, což je škoda, protože jsou to naprosto dokonalé odstíny... :/

    OdpovědětVymazat
  7. Já červené a rudé laky zbožňuju! Poslední dobou se mě sice pořád drží zlatá, ale jinak jsou dle mého červené nehty klasika ;) A na nohou mám permanentně červený lak, bez ohledu na to, jaké mám nehty, jinak si to ani nedokážu představit :))

    OdpovědětVymazat
  8. Me cervena bavi. Ta tvoje ma navic pekny odstin. Pro me je to klasika a vzdy se k ni navracim:).....M*

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkná barvička :) mě naopak červená nevadí, ale doma ji stejně moc nemám, možná tak dva tři odstíny..
    a takový ty "krupičky" se mi na nehtech dělají taky, teda jak kdy.., ale děsně mě štvou.. protože absolutně nevím od čeho to je.. jak píšeš, objeví se až později:/

    OdpovědětVymazat
  10. řekla bych, že je to nudná klasika :D. Ale rudé laky mám moc ráda, akorát jsem žádný dost dlouhou dobu nevlastnila...

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí červené laky ! :) A já měla tenhle lak akorát v růžový a úžasně se mi osvěďčil :))

    OdpovědětVymazat
  12. mě se tam nelíbí ty třpytky, když červený, tak prostě červený bez ničeho! já sama nemůžu dopustit na Double decker red odstín, taky od Rimmelu (mám ho i teď nalakovaný :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezká barva, tvým opáleným rukám sluší :) Já si v poslední době červenou hrozně oblíbila (i přes to, že jsem bledule) a moc ráda ji nosím :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám rudý lak od OPI právě nalakovaný na nehtech, protože mám dnes i rudou rtěnku, tak abych ladila :-) Jinak poslední dobou nosím spíše nenápadné laky anebo ostře růžové

    OdpovědětVymazat
  15. Jak komu sluší, mě se červené laky moc nelíbí, ale to je věc názoru. :) Hlavně na to ani nemám nehty :)

    OdpovědětVymazat