sobota 24. března 2012

Lak na nehty - světlounce fialkový Essence

Ve výprodeji Essence jsem si tenkrát koupila tenhle světlounce fialkový lak v odstínu č. 42 Dress for a Moment. Barva je krémové, mléčná, taková bílo-fialovo-šedá, čekala jsem něco maličko výraznějšího, ale bohužel :) Lakoval se krásně, kryl dostatečně ve dvou vrstvách, což na to, že je světlý, je docela úspěch a ještě ke všemu překvapivě rychle uschnul. Na prsteníčku a na palci (což asi není z fotek vidět) mám nalakovaný fialový NYC, už jste ho mohli vidět zde :)






Všechno se zdálo být v pohodě, ale během focení jsem zjistila, že se mi na některých nehtech udělali opět takové malé bublinky, krupičky či co to je.. opravdu nevím čím to je, ale stává se mi to u všech možných laků, ať dám či nedám top nebo base coat, já už fakt nevím :( 

Když  někdo budete vědět, odčeho ty krupičky jsou, tak budu ráda za každou radu :)

Krásnou zítřejší neděli všem! Pa M.! :))


21 komentářů:

  1. Nádherná barvička ;) Mě se bublinky dělají jen u některých laků :/ Je to docela otrava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to právě udělalo u posledních asi třech laků a každé od jiné značky, jiné odstíny (tmavé i světlé), tak jsem z toho trochu zoufalá :D
      Jinak děkuju :))

      Vymazat
    2. holky, vyzkoušejte tohle - http://4.bp.blogspot.com/-64phwyrOu60/TdpvgalY9yI/AAAAAAAABiM/Ikz1dWE-wMk/s1600/essence+better+than+gel+nails+top+sealer.jpg , mě to na bublinky pomáhá :)

      Vymazat
    3. Děkuji za tip! Pokud to u nás seženu, tak ráda koupím a vyzkouším :) Jenom nechápu, že ten samý lak je někdy v pohodě a za měsíc bublinkuje :(

      Vymazat
    4. mě to dělají taky, netuším čím to je, ale po tomhle jsou nehty hladký a krásně vypadají :) jinak v rosmannu by ho mít měli :)

      Vymazat
    5. Tak to se po něm opravdu zkusím podívat, mám třeba dva měsíce bez bublinek a pak tři týdny se mi bublinkují všechny, tak asi nějaké erupce na slunci :))

      Vymazat
  2. Mne sa práve že páči takáto jemná farba :) Vyzerá t neskutočne pekné a hlavne v kombinácii s tým výrazným nechtom ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kdo má rád jemné barvy, tak je pro něj tohle ideální! :)) Děkuji

      Vymazat
  3. Podobný odstín mám už od dřívějšího essencovského Multi dimension a to je lak celkem povedený, ale tahle Tvoje barvička se mi zamlouvá snad ještě o něco víc, taková jemnější :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám ráda takovéhle jemné barvičky a pro mě jsou teď na jaro ideální =)

    OdpovědětVymazat
  5. Čím to, že máš tak krásné nehty? Používáš nějaké přípravky k napomáhání růstu, nebo v čem je to kouzlo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :)) Mně se zdají hezčí ve skutečnosti, fotky se mi tolik nelíbí :D Používám zpevňovač nehtů od Four Seasons, koupíš v lékárně asi za 50 korun a jím pravidelně biosil plus, který je mimo jiné i na pleť a vlasy :))

      Vymazat
    2. A ten biosil plus seženu asi také v lékárně, že? Kolik stojí cca? :) Mockrát děkuji za tip.

      Vymazat
    3. Jojo ten taky :) Je to lahvička 60 tabletek a berou se dvě denně, takže ti vydrží na měsíc a stojí zhruba 65,-- Kč, takže taky nic drahého :)

      Vymazat
  6. Nehty máš nádherné, má milá, co já bych za takové dala.. :) K těm bublinkám, těžko říct, jak se tomu vyhnout. Ale je to jen detail. Z laků mám nejraději "nude" odstíny, jsou takové jemné a nevýrazné, přesto jsou nehty krásně upravené. Tenhle je pro mě moc do fialkova :)Měj krásnou neděli!:)
    Papa, Anne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Anne, jsi zlatíčko :)) Chápu, někdo má prostě rád nehty jen nenápadné, a přece upravené :) To já raději trochu divočinu :D

      Vymazat
  7. Ten lak vypadá úžasně! Taky si ho budu muset koupit :) Jinak se mi líbí, že si necháváš jeden prst jinou barvou, všimla jsem si toho už u více lidí, ale sama jsem to ještě nevyzkoušela, tak třeba příští týden... :D

    OdpovědětVymazat
  8. so yummi yuumii,,, moc pěkné <3 jdu se o to pokusit taky!=)

    OdpovědětVymazat
  9. Barva od Essence je parádní! Díky za typ, určitě si ho pořídím! :-))

    OdpovědětVymazat