pondělí 5. března 2012

Lesk na rty - BarryM

Doufám, že jste všichni vykročili do nového týdne tou správnou nohou a měli jste hezký den jako já :) Opojená slunečním počasí jsem si šla hned koupit nové sluneční brýle, ale o tom dneska mluvit nechci...

...Chtěla bych vám ukázat lesk na rty od BarryM, který jsem si koupila z "moje šminky" společně s lakem na nehty - ten už jste mohli vidět zde :) Lesk mám v odstínu č. 12 Strawberry Milkshake. Podle popisu je barva jemná světle růžová, matná, s lehkou vůní jahodového koktejlu. Nemám moc co dodat, je tomu tak. Krásná světlounce růžová barva, žádné třpytky, nádherná pastelka jak pro miminko :)) Vůně je opravdu do sladka, ale jen tak decentně a příjemně. Co se lepivosti týká, tak to určitě není nic hrozného. Vlasy se mi na silnější vrstvu taky nalepí, ale upřímně na který lesk ne.. Nic nepříjemného lepkavého to určitě není. Balení je naprosto klasické, aplikátor taky, v tomto směru tedy průměr. Výdrž u lesku na rty asi hodnotit ani nebudu, vydrží prostě tak jako každý druhý, ale za zlé mu to nemám.  Cena 159,-- Kč za 2,5 ml. Kdyby ho prodávali v drogérce, tak si ho asi moc často kupovat nebudu, protože nijak nevybočuje, i když jsem v podstatě spokojená, ale k dalšímu nákupu laků BarryM nějaký další odstín ráda přihodím :)



Btw. foto na rtech pro představu dodám! :))

Máte tip na nějaký další dobrý lesk na rty?? :)

Papa, M.!

14 komentářů:

  1. U have such a lovely blog!! I've been reader of your blog a while now and I really love it! P.s. I love the lipgloss colour! :)

    xx,
    Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc hezky, já mám teď na cestě lesk od Too faced , tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá hezky, ale na to že je ho jen 2,5 ml je dost drahej :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, v tomto směru žádná sláva :(

      Vymazat
  4. Tak asi v takové barvě bych chtěla vyzkoušet rtěnku. Právě mám furt jenom lesky, tak chci vrtěnku. Jak moc lepí? Jsem na to uplně alergická. Třeba lesky od Elf Essence jsou hrozný. Můžeš přirovnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem na podobnou barvu rtěnky koukala u NYC, tak zkus mrknout tam :) a ještě mám Maybelline Watershine v tomhle,ale ta je hrozná, tu nedoporučuju.. určitě lepí míň než ty elfácké a možná o maličko méně než essence, ale pokud jsi na to vysazená, tak raději nebrat :)

      Vymazat
  5. BarryM jako značka mě osobně vůbec neláká, ale lesk teda nevypadá špatně :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to bych taky někdy chtěla zažít, aby mě nějaká značka vůbec nelákala :))

      Vymazat
  6. Ta barva je jak cukrová vata, taková šťavnatá :) Nic od BarryM nemám,ale třeba se to někdy změní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda lesky v tubičce od Rimmelu - Royal gloss. Pěkné barvy a hlavně super sladká vůně, což já můžu :) Výdrž nic moc, ale raději budu nanášet lesk každou chvíli, než mít půlku vlasů přilepenou k obličeji :D

    Jinak mám od Barry M tvářenku, takovou barbie růžovku a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. úplně kokinkovej a ten podklad jaký jsi vybrala ladící:)) objednala jsem dvě rtěnky od BarryM, jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat