sobota 3. března 2012

Moje "elfí sbírka"

Co se téhle značky týče bylo toho napsáno už mnoho... pokud jste členy elfu i na facebooku, určitě jste si všimly, že toho bylo napsáno mnoho nejen o výrobcích (kvalitě, odstínech, výdrži......) ale i o paní Němcové, která spolu s manželem tuto kosmetiku do ČR dováží. Nerada bych se v téhle záležitosti nějak víc rýpala, ale musím říct jen jediné - a to, že mi vždycky se vším vyšli vstříc.

Na druhou stranu extra velký fanda této značky nejsem, jsem jenom zvědavá. Taky se vám občas stane, že toho chcete vyzkoušet dost, ale nechcete za to utratit majlant, a tak objednáváte po menších částkách, ale víckrát? Já už udělala asi 6 objednávek, našla si pár oblíbenců a naopak něco rychle vyhodila... každopádně v souhrnu jsem za kosmetiku elf dala mnohem víc peněz, než bych zpětně chtěla.

Tady se můžete podívat na "sbírku", kterou zrovna mám. Něco už jsem spotřebovala, něco vyhodila, něco má mamka.. :) Zapomněla jsem tam ještě přidat balzámy, které mám různě po kabelkách :)




Kdyby jste měli dotaz na konkrétní výrobek, tak se určitě zeptejte, ráda zhodnotím nebo nafotím detailně odstín.

Jaký je obecně váš názor na tuto značku?? A máte svůj oblíbený elfí výrobek? :)

Papa, M.!

29 komentářů:

  1. Ahoj, to je pořádná výbavička:-) A máš nějakou krémovou (nejl. růžovou) tvářenku? Zajímala by mě výdrž a pigmentace:-)M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémové tvářenky bohužel nevedu, nějak s nima nejsem kamarádka :( Zatím se mi asi nepodařilo pořádně vychytat aplikaci, protože jsem zatím s žádnou (ne elfí) nebyla spokojená :(

      Vymazat
  2. no ehm tak to jsem přesně já :D a "myslím si jak neušetřím" :D kolik objednávek jsem od ELF udělala už si nepamatuji, ale bylo jich dost :) objednávám vždycky kolem 300-400,- a je pravda, že toho mám doma už dost nastřádáno :)) Také sleduji celkem často ELF na FB a docela někdy koukám co se tam děje/řeší no NOCOMMENT!

    Co se týče samotných výrobků tak většinou jsem se fakt trefila a vyhovují mi! Za nej výrobky považuji - lesky v tubě ze základní řady (vyhovují mi více než Juicy Tubes od Lancome) paletku stínů (tu co máš ty, ale mám v odstín Natural) a ještě také miluju pudr (ivory) ze základní řady, když byla akce za 27,- objednala jsem si jich snad 6 :D takže mám zásobičku! Je fakt nejlepší!!! Taky si nemůžu stěžovat na štětce ze studio řady nebo na tvářenky (upřímně třeba já nevidím fakt nějaký rozdíl v tom když používám tvářenku od ELF nebo třeba NARS) všechny mi drží dobře a vyhovují - jen teda ty ELF rychle ubývají :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju za komentář, takový obsáhlý!!! :))) taky se mi moc nechce k tomu, co se na těch stránkách děje, vyjadřovat. Všichni tam jsou jak potrefený husy :)))

      No vidíš, tak pudr nemám žádný, to si mě zas navnadila :D Určitě se tam dají vybrat supr výrobky, které budou vyhovovat, ale kdo to má furt zkoušet a hledat je vid :D

      Vymazat
    2. mě ten pudr fakt vyhovuje (drží mi na něm krásně i stíny - moc nepoužívám báze, ale spíš jen přepudruju víčka a nanesu stíny) mám i ten ze studio řady a ten mi nesedl takže ho vůbec nepoužívám :X
      Jinak mě teda láká to konturovací duo co máš :D ale teď mám objednaný bronzer od Calvin Klein takže spíš až bude mít ELF nějakou akci tak do něj možná půjdu :D

      http://angellovely-things.blogspot.com

      Vymazat
  3. zajímal by mě tvůj názor na to konturovací duo (bronzer a tvářenka). plánovala jsem si to objednat, ale pořád se k tomu nějak nemám :D jinak mám třeba brozer (odtín warm) a ten je super, a jejich štětce (hlavně stripple a kabuki) jsou super. a s jejich stíny taky nemám problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bronzer v odstínu warm mám právě taky a používám dost, ten je podle mě skvělý a lepší než to konturovací duo. Nebo řekněme, že ta tvářenka je fajn, ale ta tmavší část je opravdu hodně tmavá - a to i na mě (když se podíváš na nějaké moje fotky třeba u outfitů, tak uvidíš, že jsem snědá celkem dost:)) a dělá mi prostě fleky, nejde do ztracena rozetřít.. takže bych asi zůstala u bronzeru, s tím můžeš konturovat taky :))
      Na kabuki si dělám zálusk, jestli ještě budu objednávat, tak ho beru :)

      Vymazat
    2. jo, to by mě taky zajímalo :)

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat, jak moc pigmentované jsou stíny z paletky? Už jsem si ji jendou chtěla koupit,a le potom jsem se setkala s názorem, že mají velmi mizernou pigmentaci, tak jsem si to zase rozmyslela. Ale chtěla bych znát názor ještě někoho jiného :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že je to u každého stínu v paletce jinak :) Některé jsou super a barvy opravdu intezivní, naopak některé jsou hodně slabě pigmentované.. co mi ale vadí víc je, že většina z nich dost práší :/ Asi bych volila menší paletku s barvami, které opravdu využiješ (já u této asi 12 z 32 :))

      Vymazat
  5. Abych pravdu řekla, tak od ELFu si objednám znovu už asi jenom tvářenku a laky. Laky v novém složení jsou super, ty staré byly hodně tragické. Ta přirozená tvářenka ze základní řady je taky super (mám ji v odstínu Glow), ale je teda hodně malinkatá.
    Mám vyzkoušený i pudr, korektor, ten malinký make-up v tubičce, no a už všeho je ten odstín tmavší než bych potřebovala, z tohoto bych doporučila jenom ten korektor (all over color stick?). Taky mám velkou paletu stínů, která je celkem fajn. Jak píšeš ty, je to prostě stín od stínu.
    Mám zálusk na štětce z té základní řady, ale kamarádka s nimi dobrou zkušenost nemá, prý jí téměř všechny nadměrně pouští chlupy. Máš s nimi ty nějakou podobnou zkušenost?

    Každopádně u ELFu jako takového se dají vybrat dobré produkty, ostatně jako u každé jiné značky. Prostě každé vyhovuje něco jiného. Na přístup paní Němcové si nemůžu stěžovat, já jsem osobně nikdy žádný problém neměla. Spíš bych řekla, že paní udělala chybu v začátcích, že si zákaznice rozmazlila tím, že jim vrátila peníze za každou prkotinu, slučovala objednávky atd., což v jiných e-shopech při takovém množství objednávek prostě není možné. Zákaznice se rozmlsaly a teď s tím mají problém.

    U ELFu budu zřejmě nakupovat už jen při nějakých akcích, i když některé produkty jsou i za plnou cenu super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda s tím, že by byly odstíny tmavé nemám problém, spíš naopak si vždycky koupím světlejší, protože se mi ostatní zdají až moc tmavé a když mi přijde domů tak zjistím, že je na mě opravdu světlý :( Tohle mi vadí asi nejvíc, ta "nemožnost" si vybrat odstín na vlastní oči a spoléhat se na fotky..
      Ten štetec na tvářenku ze základní řady trochu pelichá, ale není to nic hrozného, třeba z blending brushe mi nevypadl zatím snad jediný chloupek, to víc pouští ten stipple.. asi je to vždycky sázka do loterie :)
      Souhlasím s tím, že paní Němcová zákaznice rozmazlila :) Při mé první objednávce jsem chtěla nějaké stíny. Pak mi paní N. psala, že je bohužel už nemají, tak jsem nad tím mávla rukou (bylo to před tím, než jsem cokoliv platila) a když jsem doma balíček rozbalila, tak jsem tam měla stíny v jiném provedení, ale v podstatě ve stejných odstínech, jaké jsem chtěla a nebyli - jen tak, jako dárek :)

      Až bude nějaká akce, tak taky asi objednám laky a bronzer, se kterým jsem vážně spokojená :)

      Vymazat
  6. tak to je pořádná sbírka! :) já od elfu nic nemám, pořád tak jen pokukuju po eshopu :D ale nejvíc bych chtěla asi vyzkoušet jejich laky a oční stíny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s chutí do toho, zrovna laky jsou supr a ani stíny nejsou úplně špatné! :)

      Vymazat
  7. Jak jsi prosím spokojená s tím stipple brush? Já si ho nedávno obejdnala, použila asi dvakrát a odložila. Vůbec mi neevyhovuje, měla jsem možnost vyzkoušet stipple od MAC a to bylo o něčem trochu jiném :( Nicméně MAC štětce nejsou pro mě až tak cenově dostupné, takže jsem hledala nějakou přijatelnější alternativu a na stipple od ELFu jsem slyšela samé chvály, tak jsem si ho objednala. Jsem ale zklamaná.

    Další věc, co mám od ELFu, je ta dezinfekce na štětce. S tou jsem spokojená, hezky voní :) S dalšíma věcma bohužel zkušenost nemám, sice mě lákají ty ceny, ale snažím se nejdřív vypotřebit to, co se mi nahromadilo doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jiný stipple neměla, takže se mi hodně těžko porovnává :) Dřív jsem make-up nanášela zásadně prsty, mám dojem, že se třeba do ohybu kolem nosu nejlépe nanese.. ale se stipplem jsem celkem spokojená, čas od času ho použiju, hlavně když potřebuju větší krytí. Mám dojem, že jak se s ním ťupká, tak hezky zakryje nedostatky i když krycí schopnost samotného make-upu není příliš velká :) Rozhodně mi vyhovuje víc než foundation brush, s tím mám dojem jak když lakuju plot a přitom byl rozhodně dražší než od elfu, tak bych čekala kvalitu.. :/

      Vymazat
    2. :D S tím lakováním plotu je to výstižné. Stipple je rozhodně lepší než foundation brush. Nebo spíš na něho nejsem zvyklá a neumím to sním, to je taky možnost :) Takže jsem se hezky pokorně vrátila k nanášení make-upu prstama :)

      Vymazat
    3. Já ho tak z 80% taky nanáším pořád prstama, když někam jedu, tak si s sebou štětec na make-up vůbec neberu a nijak mi to nevadí, kolikrát mám vážně dojem, že ho tak rozetřu do stracena úplně nejlíp :)

      Vymazat
  8. Elf mě absolutně neláká, přijde mi, že to ty holky nakupují jenom kvůli nízké ceně a tomu, že je to z USA... Obvzlášť ta nejlevnější řada, už ty obaly jsou kýčovitý, fakt to nechápu... Jediné, co vypadá dobře jsou Studio štetce, sama po nějakých pokukuju, ale jinak mě asi nic nedostane. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že ta cena byla určitě lákavá i pro mě. A hlavně jsem si vždycky říkala, že těch pár korun mi ani nebude líto, když mi to nebude vyhovovat.. ale je fakt, že mě to už přešlo a i když koukám do eshopu, tak ani nemám nutkání nic objednat :D

      Vymazat
  9. Mně vyhovuje ten bronzer , co máš ty, akorát je na mě moc třpytivý.. A taky štětce a rozjasňovač :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaký máš rozjasňovač? :)
      Mně u toho bronzeru ty třpytky vyhovují :)

      Vymazat
  10. Pár věci z Elfu mám, něco mi vyhovuje, jiné výrobky mě zklamaly na plné čáře. Ze základní řady je fajn bezbarvá řasenka a báze pod oční stíny a tak na hranici je tvářenka. Potom jsem ještě spokojená s balzámem na rty a se studio sadou na obočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kupovala tu sadu na obočí mamce a přijde nám oběma dost hrozná, tka nevím :D a největší propadák je asi ten vyplňovač vrásek, to se fakt nedá :))
      Ale s bází pod stíny a balzámkama souhlasím :)

      Vymazat
  11. mě by zajímal ten štětec velkej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ten stipple? Podívej se pár komentářů výš od M. :) Byla o něm řeč :)

      Vymazat
  12. Ja mam ted nejnoveji tuhle studio paletku: http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/cela_nabidka_elf/sady-a4dc7e3d43c8fb/makeup_paletka_na_cesty/cz
    a jsem s nim moc spokojena:) Necekala jsem zadny zazrak, treba lesky samozrejme nejsou takove, jako treba Maybelline, ale libi se mi, ze mi k ni staci makeup a rasenka a vystacim si s ni treba kdyz jedu nekam na weekend. Jo a jeste mam strasne rada tu rasenku na oboci, tu pruhlednou vyzivovaci cast sice nepouzivam, ale ta barevna je skvela!!!

    OdpovědětVymazat
  13. waau, ty toho máš! já od elfu nic nemám, ale plánuju něco objednat)

    OdpovědětVymazat
  14. jaké jsou ty rozjasňovaše nebo univerzální no teď nevím jak tomu nadávají :-) přemýšlím nad nimi :-)

    OdpovědětVymazat