pátek 30. března 2012

Několik novinek

Tak po pár dnech pauzy se vám hlásím znovu. Chtěla bych vám ukázat pár novinek v mé výbavě, o kterých budu postupně psát podrobněji :)

Tak za prvé mi dorazil konečně další balíček s kosmetikou NYX. S jejich paletkou Champagne & Caviar jsem byla hodně spokojená, a tak jsem si chtěla koupit ještě jednu menší paletku s odstíny šedé a stříbrné. Nakonec jsem vybrala jen toto trojbalení stínů, které je ideální na cesty :)  K tomu jsem přihodila ještě bázi pod oční stíny a nude rtěnku.



Určitě všichni víte, že v Rossmannovi by se postupně měla objevovat nová limitovaná edice Fruity, která mě sice na obrázcích z netu moc nezaujala, ale chtěla jsem se přesvědčit na vlastní oči. Co kdyby nakonec nebyla tak špatná, že? :D Ale v Praze na Budějovické ji ještě neměli, takže už jsem se radovala, že ušetřím.. Haha, stalo se vám někdy, že jste odešli z drogérie s prázdnou? :)) Místo toho, jsem si koupila od Essence další lak na nehty, tentokrát ve světle fialkové, potom odstraňovač kůžičky, protože můj od Alessandro nefunguje - ač je to celkem drahá záležitost. A jako poslední jsem vzala rtěnku od Catrice, strašně se mi líbí ten odstín, ač pro někoho bude asi příliš obyčejný a nezajímavý. Tato značka mě poslední dobou mile překvapuje! :)



A to je zatím všechno :) Příští týden budu mít narozeniny, tak třeba nějaký další New in post uvidíte :)) A ještě fotka všeho dohromady :))


Co vám z novinek nejvíce padlo do oka? :))

Přeju všem krásný víkend!! Pa M.! :))

32 komentářů:

  1. ta rtěnka vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som teraz urobila svoju prvú objednávku na NYX . Odkiaľ objednávaš ty? Ja som objednala z www.kosmetika-USA.cz :) Som na to veľmi zvedavá. Tá tvoja báza vyzerá tiež super !

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně odtamtud jsem taky objednávala :) Něco nebylo na skladě, takže to museli objednávat z USA. Psali, že do 14 ti dnů by mi to mělo přijít a balíček dorazil asi po deseti dnech, takže v pohodě :) Jsem zvědavá, co sis objednala a na recenze u tebe na blogu! :))

      Vymazat
  3. hned mě ty stíny zaujaly,mají krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obidve ruze su pekne! Mna zaujal hlavne ten od Catrice, co je to za odtien? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to odstín 020 Maroon. Úplně jsem zírala, jaký mají obrovský výběr, hodně i světejších odstínů, které nebývají tak časté :) No asi se bude moje skromná sbírka pěkně rozrůstat :D

      Vymazat
  5. Báze a po tom fialkovém laku se podívám, nějaký v podobné barvě by se mi líbil:-) A ta rtěnka má taky krásnou barvičku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem váhala nad tímto, odstín č. 86 a lovely secret a ještě jedním pastelově modrým, ale tenhle se mi zdál zajímavější :))

      Vymazat
  6. Báze a paletka vypadá zajímavě :) Od NYx mám rtěnky a jsou super :) Jinak by mě taky zajímala recenze catrice rtěnek.

    OdpovědětVymazat
  7. nejvíce mi padly do oka stíny a samozřejmě essence laky :-)
    asi naběhnu na nákupy

    OdpovědětVymazat
  8. jeee, ten lak je super.... miluju ty pastelový barvy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jestli jsem někdy odešla z drogerie s prázdnou? NIKDY :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasný, že jsem se vůbec ptala viď :D

      Vymazat
  10. vidím, že se musím zaměřit na rtěnky catrice,ale já teď do drogerky nechodím:D stíny od nyx mám taky, ty troj,je tam odstín frosted flake, slate, iced mocha, jsem s nima moooc spokojená, objednávala jsem z českých stránek nyx.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYX má stíny opravdu dobré, byla jsem zas mile překvapená! Tyhle troj jsou praktické viď?:))
      Fakt rtěnky od Catrice doporučuju, alespoň dle prvního dojmu :D

      Vymazat
  11. Mě teda značka Catrice vůbec neláká a zatím od ní nic nemám (nějak mě nic nezaujalo) jinak zajímala by mě ta báze ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho od Catrice zatím moc nemám, ale jsem si celkem jistá tím, že je kvalitnější než všemi oblíbený Essence. Asi o Catrice u mě ještě uslyšíš a třeba ti něco padne do oka :))
      Recenzi na bázi plánuju 100%, asi ji srovnám s bází od Elfu.

      Vymazat
  12. pěkný nákup :) a mám pocit, že laky od essence se dost zlepšily..já mám teď jeden z nude kolekce a jsem moc spokojená - krásně kryje a vydrží .... to se mi s lakem od essence ještě nestalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky jsem o nich četla, že je celkem vylepšili! Ale asi to chce kupovat jen ty nové odstíny, což tenhle naštěstí je :D

      Vymazat
  13. Málokdy odcházím z drogérie s práznou, ale občas se mi to stane. Už se těším na recenze, obzvlášť na bázi od NYXu jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě o ní budu psát v příštím týdnu, ještě jí chci trochu "otestovat" :))

      Vymazat
  14. Ta NYX rtěnka je který odstín? Vypadá dost zajímavě! A z drogérky se přece s prázdnou nikdy nechodí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to odstín 174 Nude :) a opravdu to je hooodně nude barva, až bych jí možná snesla trošku míň tělovou :D Ale jako podklad třeba pro lesk je super :))

      Vymazat
    2. Moc díky za odpověď. No, já jsem třeba dost bledá, tak by mi mohla i sedět! :D Btw. děkuji za sledování a oplácím sledováním ;). (Ale i tak k Tobě nakukuju už dlouho!).

      Vymazat
  15. Zrovna naposled, co jsem v drogerii byla, jsem odešla s prázdnou. Ale to jsem neměla moc času, jen tam vběhla, zjistila, že to, co sháním, tam nemají, tak jsem hned šla. Ale je to spíš výjimka potvrzující pravidlo, že z drogerie zásadně s prázdnou neodcházím :D

    Ta Catrice rtěnka má skvělej obal! (asi na to začínám být úchyl) Jinak od Catrice mám zatím jen dva laky, vždycky když se rozhoduju mezi značkama, tak dám přednost Essence :) Zaujal mě ten odstraňovač nehtové kůžičky. Můžeš na něho prosím napsat recenzi? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Od Catrice stale nič nemám..a vždy vidím na blogoch ake maju krasne veci..ach musim si už niečo poriadiť :) A fakt super veci najviac ma zaujal ten rúť od NYX milujem nude farby :) Ja mám od NYX slabo ružový a je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  17. Lak má skvělou barvu,pro ten si zajdu:)....M*

    OdpovědětVymazat
  18. Bohužel dost často poslední dobou odcházím s prázdnou :D Asi jsem se nějak rozmazlila, nebo mám teď často dobrou náladu- nejvíc totiž nakupuju když jí mám špatnou :D
    Sleduješ můj blog, za což jsem moc ráda :) Bohužel jsem ho musela přemístit na tuto adresu: princessofprague.blogspot.com, budu moc ráda když se opět přidáš k mým čtenářům :) Plus je vyhlášena giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ta nyx rtěnka se mi líbí .)

    OdpovědětVymazat