sobota 10. března 2012

Nová epizoda seriálu Lost.....weight!

Vzhledem k tomu, že se tenhle blog jmenuje můj svět, dovolím si jeden (a pak následně další) celkem osobní post. Asi jako většina z vás se těším na jaro a na léto, až bude sluníčko, až se budeme moct opalovat a koupat! Počkat, a to jako v plavkách??? Je březen, skoro půlka března, takže je nejvyšší čas začít něco dělat, aby to bylo do léta pořádně vidět. Každý rok jsem s touto "přípravou" začala pozdě a o prázdninách nikdy nebyla spokojená.. ale to letos hodlám změnit! Právě si vychutnávám svoji poslední čokoládovou tyčinku a začínám se psychicky připravovat na nový životní styl bez čokolády. :( Celé tohle podnikám i z důvodu, že mi v červnu vyprší členství do fitka, a protože tam chodím čím dál tím míň, nejsem si jistá, jestli si ho budu prodlužovat. Proto těch posledních pár týdnů chci využít jak jen to bude možné :)

Takže, chtělo by to nějaký odrazový můstek. Foto nynější postavy zveřejňovat nebudu, ač by to možná někdo uvítal, (že?) kolik vážím nevím, už to bude víc jak čtvrt roku, co jsem na ní nevlezla.. Stejně se ale všude dočtete, že svaly jsou těžší než tuk - tudíž při hubnutí a sportování zároveň není váha směrodatná. Nějaké měřítko, jak jsem úspěšná ale potřebuji, a tak jsem se změřila. Mám 175 cm a k tomu míry 93-65-94. Naštěstí jsem "nakynula" rovnoměrně, ale shodit bych potřebovala spíše ve spodní části a pořádně zváraznit pas. Je mi jasné, že bez úbytku v horní polovině těla to bohužel nepůjde :(  Když se cm hýbat moc nebudou, tak je dost možné, že do toho váhu nakonec zapojím taky :D

A teď už jen foto inspirace - Nicole Scherzinger. Inspirace jí samotnou, nejen ta postava je božská :))




Tak snad bude tento post za týden či dva plný dobrých zpráv :)) Pa M.!

33 komentářů:

  1. Držím pěsti, já byla dnes letos poprvé běhat a od příštího týdne zase najíždím na režim - posilovna a můj tréninkový plán - uf v prvních dnech to bude bolet. Plavková sezona se rychle blíží a já jsem na tom podobně, taky chci být spokojená :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začátky jsou vždycky krušné, vím o jaké bolesti mluvíš :)) Už jsem koukala k tobě na článek, shoda náhod, že nás to dnes obě tak vzalo :D

      Vymazat
    2. No jo, asi telepatie, tak se můžeme alespoň vzájemně podporovat :-)))

      Vymazat
  2. Nový životní styl bez čokolády, to by mě taky bodlo. Dneska jsem celou jednu snědla při psaní seminárky, to už se mi dlouho nepodařilo :D

    Já se taky nevážím, hodnotím stupeň nakynutí dle zapnutí nejvíc skinny džínů :D V tomto ohledu jsem momentálně spokojená, ani by mi nevadilo nějaké to kilo přibrat, jen by to chtělo celkově zpevnit, ale na tom se taky pracuje :) Propadla jsem jumpu, který má na mě skvělé účinky, a začala jsem před týdnem se stěnou, tomu bych se taky ráda více věnovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda bude jednou moje smrt, mohla bych jí k snídani, obědu i večeři a ještě bych na ní měla chuť na svačiny :))
      Mám to stejně, taky se orientuju podle oblečení, když zapnu to, co jsem měla před rokem, tak jsem asi tolik přibrat nemohla, ale i tak.. chci víc!! :D Na jumping jsem chvíli chodila, ale nějak mě to omrzelo, že to bylo furt to samé ( i když to je samozřejmě po čase všechno, ale konkrétně u tohohle mi to dost vadilo :)) a stěna, jako lezení?? Máš můj obdiv! to vůbec nedávám, mám slabé ručičky :D

      Vymazat
    2. Je fakt, že ten jump je povětšinou hodně podobný. Ale mám skvělou instruktorku a z každé hodiny odcházím fakt zničená, ale s dobrým pocitem, že jsem pro své tělo něco udělala :) Jj, lezení. Jestli máš slabé ručičky, tak já je mám ještě slabší. A proto jsem se rozhodla s tím něco udělat. Ale co ti budu povídat, první hodina dětská stěna a trapas jak brno :D Ale lepší se to... a je to zábava :)

      Vymazat
    3. Na instruktorce určitě hodně záleží, já to měla navíc trochu z ruky, tak jsem byla líná tam jezdit :)) Fitko mám naštěstí 10 minut od domova chůzí.
      :D To musela být sranda na první hodině, ale stejně jsi dobrá, že tě to neodradilo. A když tě to ještě ke všemu baví, tak to máš napůl vyhráno! :)

      Vymazat
  3. Ptala jsi se na tu řasenku One by one .. A jednou jsem jí zkoušela u kamarádky, je hodně podobná, jen bych řekla že víc slepuje. Ale určitě na ní v nejbližší době udělám recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si ráda recenzi přečtu! :) Budu si teď muset nějakou koupit, tak právě o Maybellince uvažuju :))

      Vymazat
  4. já moc nechápu, co potřebuješ na těchto pěkných mírách měnit :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už to není co to bývalo, kdybych měla takové míry po dřině v posilovně a tělo by bylo vyrýsované, neměla bych nic, ale takhle je to jen sádlo, které musí dolů :D Hlavně z toho břicha a nohou :))

      Vymazat
  5. Presne tohle bych potrebovala! Jenze nemam takovou vuli uz.. Ale spis nechapu k cemu hubnes ty vyzle!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ps: skvy blog, odebiram;)

      Vymazat
    2. Děkuju, to potěší :-*
      Vyžle nejsem ani omylem, na druhou stranu netvrdím jak musím zhubnout 10kg, takové 3-5 by bohatě stačily pro pocit, abych se nemusela hlídat a chodit furt se zataženým břichem :D Pojď do toho se mnou!!

      Vymazat
  6. No, taky se chci do toho opřít.. snad nám to vydrží:D
    Chtěla bych dolů tak 5kg, snad to půjde :) a na tyto články se moc těším, inspirovala si mě, asi taky něco podobného udělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že aspoň pro někoho tyto články budou třeba přínosem! A až zas dostaneš chuť na něco nezdravého,tak si na mě vzpomeneš a nedáš si to :D určitě to zmákneš! :))

      Vymazat
    2. haha, asi jako dneska bílou milku:DD

      Vymazat
  7. Tvé míry na tvou váhu jsou v pohodě, kam jen ten dnešní svět spěje:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neboj, žádná anorexie mi rozhodně nehrozí :)) Chci jen začít žít víc zdravě a pravidelně se pohybovat - s tím výsledkem, že postavu zpevním a lépe vytvaruju. Proto bych se nerada upínala na váhu :)

      Vymazat
  8. Fotka Nicol není inspirace,ale provokace:D já bych potřebovala tak 5kg dolů, nejhorší je, že jsem děsně líná a ještě jsem nezačala nic z toho co jsem měla v plánu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší začít pozdě, než-li vůbec! :)) Chce to jen najít odhodlání, vůle se dostaví vzápětí a lenost naopak odejde. Jen začít! :))

      Vymazat
  9. Já bych taky potřebovala trochu vytvarovat postavu! Tak držim palce, ať se ti to podaří, i když osobně si myslím, že tvoje míry jsou naprosto v pohodě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi úzký pas a ten jsem kdysi mívala, tak se k tomu chci vrátit :)) Děkuji a taky držím palce, rýsuj rýsuj! :))

      Vymazat
  10. Jsi moc milá, děkuji a jsem také follower! :)
    Jsem moc ráda, že můj článek splnil účel :)) Přeji Ti hezkou neděli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky děkuju! Krásnou neděli i tobě :))

      Vymazat
  11. Přeju pevnou vůli při chystání se na velký den P (Plavky :-)
    A s tou čokoládou bych to neviděla tak bledě... 1-2 čtverečky nějaké kvalitní denně neublíží. Spíš povzbudí. Hlavně náladu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za podporu :)
      Když pro mě jsou dva čtverečky akorát provokace, to se nedá :)) No uvidíme, každý říká, že když si nedá nic 14 dní, tak ho pak ta chuť přejde úplně :))

      Vymazat
  12. Už měsíc si říkám že začnu :D Tak... zítra! :D Fakt

    OdpovědětVymazat
  13. čože?bez čokolády?nieeee :-D ja ju musím mať (presnejšie karamelovú Milku a z nej aspoň tri kúsky) každý deň :-D to radšej umriem!:D:D

    OdpovědětVymazat
  14. postava sice krásná, ale jen na obrázku. všechny tyhle holky se upravujou na počítači, žehlí se jim žebra atd... :-) vim to, znám lidi co přesně tohle dělaj:)

    OdpovědětVymazat