úterý 20. března 2012

Only one photo and one question

Tady ještě fotka mých nynějších nehtů, oba laky už tu myslím byly :) Tmavší růžová je Rimmel Pink Punch a světlejší růžovka Elf Bubble Gum, ale už to není nic moc, zítra budu lakovat znova! :))


Foto jen z mobilu, omlouvám se za kvalitu :))


A otázka zní: Co byste si momentálně koupili, aby vám udělalo radost? Po čem vaše srdce touží? :)) Oblečení, kosmetika, šperky, věci do domácnosti..?? Můžete klidně vkládat konkrétní odkazy :) Věc se má totiž tak, nejraději bych si stále něco kupovala a dělala si radost, ale už mi dochází nápady, co si zas pořídit :D

Díky za všechny nápady a teď už se s vámi zase loučím, pa M.! :)

39 komentářů:

  1. Jo, já si momentálně brousím zuby na činky a L-Carnitin. :D
    Ale tohle období znám, já akorát ted šetřím na Interbeauty, takže se snažím o věcech, které bych chtěla, moc nepřemýšlet. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé no vidíš, to jsi mi připomněla, chtěla jsem si objednat od USN CLA 1000, na mě působí mnohem lépe než L-Carnitin :)) Moc děkuju za připomenutí!

      Vymazat
  2. Pokud jsi milovnice dobré kávy, tak kávovar Dolce gusto nebo jákýkoliv jiný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem kávovar máme doma nový asi týden, pořádný pákový DeLonghi, takže tohle už mám splněno :)) Díky!

      Vymazat
  3. Já si mám zrovna v plánu pořídit pár laků China glaze, balzámy Lipsmacker, nějakou kvalitní řasenku, barevné sáčko, balerínky, kabelku... no, je toho spousta, snad jsem tě aspoň trošku inspirovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano a jak! Nějaké pořádné laky (ty nedrogérkové) bych si mohla hezky objednat z pohodlí domova :D Asi jdu na to :)) Sáčko jsem si koupila krémové zrovna minulý týden a ještě uvažuju nad nějakým barevnějším, ale nikde mi pořádně neseděly nebo se mi nelíbily :(

      Vymazat
  4. já momentálně toužím po tělových lodičkách z Marks&Spencer, ale nejsou finance, tak asi budu toužit ještě dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou to je nejlepší, když něco člověk opravdu chce, nemůže si to pořídit hned a pak se mu to splní :) Hned z toho má větší radost, že se dočkal :))

      Vymazat
  5. ta barva laku je úžasná! Miluju růžovou. Chci si pořídit růžové sako, ale zatím jsem nenašla žádné pěkné, tak jsem si aspoň koupila růžové tílko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :D Na nehtech obzvlášť a pár růžových věcí v mém šatníku by se taky našlo :)) Viděla jsem u nějaké blogerky růžové sako v Ann Christine, to vypadalo pěkně! A zkoušela jsem si jiné růžové v HM, ale i S mi bylo nějaké velké :-O

      Vymazat
  6. heh...mě nápady na nákupy neopouští...jediné co mi dochází jsou finance :) Ale to mám vždycky na jaře, pak zbytek roku mám pocit že mám vše a nic nepotřebuji.
    Momentálně by se mi hodily nějaký jeany...bohužel mě poslední dva měsíce opustili troje jeany a tak teď v "civilu" nemám pořádně co nosit a to hlavně k teniskám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jeany skoro nenosím, nějak jsem si odvykla :) A tenisky už vůbec, jedině na sport :D
      Je fakt, že to jaro je na utrácení nejhorší. Je sice spoustu věcí, které bych potřebovala, aby není to nic pro radost, že to vyloženě chci :))

      Vymazat
  7. Já si třeba ráda koupim hezkou deku:) Třeba plyšovou, růžovou, indickou, jaká se mi zrovna líbí:) Nejnovější mám leopardí, je hebounká a nádherně teplá, vždycky si doma udělám čaj a zavrtám se do deky, to miluju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo deky mám taky ráda! Hlavně když jsou hezky plyšové :)) Vždycky mě v obchodě zklame, jak zahlídnu hezkou deku, běžím si sáhnout jak je příjemná a pak nic :( Zklamání z toho, že není tak hebká, jak jsem si ji představovala :D

      Vymazat
  8. tak ten tmavě růžový mě hodně zaujal, takový doma ještě nemám :) jinak máš krásný tvar nehtů

    ach, jdu si tě přidat do sledovaných!

    můžu se zeptat odkud ty máš cat eye sunglasses? taky je totiž sháním, dík za odpověď :) klidně napiš na mail: cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jéé, to mě těší, snad se ti u mě bude líbit :))

      Ty cat eye mám z New Yorkeru, ale kupovala jsem je už minulé léto, tak nevím, jestli se tam zas letos objeví :) Byly ve slevě asi za 39,-- Kč, tak jsem je prostě musela mít :D chápeš viď :D

      Vymazat
    2. už jsem vše prolítla a máš to tu úžasný :)

      ano, tyhle výhodné koupě naprosto schvaluju, to se nedá odolat :D

      Vymazat
  9. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Mé srdce teď nejvíce prahne po koženém křiváku :D Nicméně poslední dobou jsem se nějak rozšoupla a teď mám horší období, tak si na něho budu muset ještě chvíli počkat :(

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych si ráda pořídila lesk na rty NARS Coeur Sucre, nějaký nový oblečky na sport a knížku:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já překvapivě momentálně asi po ničem :D dnes mi přišel lak China Glaze v odstínu Pool Party, který jsem si přála nějaký ten pátek :)) takže se těším, že ho večer vyzkouším!!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem si ho najít a vypadá neuvěřitelně "šťavnatě", pokud se to o laku na nehty dá říct! :D Krásnej :))

      Vymazat
  13. Haha, dobrá otázka. Co pořídit? Když zrovna nebrousím kolem drogerie nebo obchodů s kosmetikou, moc ráda chodím do knihkupectví. Tam jsem schopná nechat stejnou částku, jako u kosmetiky... což teda jako není moc k chlubení asi :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Já totiž budu mít zanedlouho narozky, tak bych si toho mohla pořídit víc, když něco nebudu kupovat za svoje :D

    Holky s těma knížkama, to je super tip, už mám vybranou nějakou novou Se šarmem pařížanky :) Tak snad to bude příjemné čtení :))

    OdpovědětVymazat
  15. To já těch napadů mám aaaž moc, ale peněženka je prázdná :(:D Jinak bych si ale chtěla koupit nějaký make up, bud od Clinique nebo Lancome a taky paletku od NYX a kabátek na jaro :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další paletku od Nyx mám odbjednanou, už se těším až dorazí!! :))

      Vymazat
  16. Dochází nápady? Ty jo, to já mám neustále v hlavě věcí za desítky tisíc, co bych si koupila, mít peníze :)

    Namátkou - kabelka Michael kors hamilton nebo nějaká prada, wayfarery, hunter holínky, teplákovky, trička a prádlo od VS pink.....je toho moooc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak což o to, takovéhle velké věci bych taky věděla :D Ale konkrétně pro sebe jsem myslela spíš nějakou maličkost, co by potěšila :) (Teda ne, že by kabelka Prada nepotěšila :D I když já svého miláčka Burberry už mám a asi ji jen tak něco nepředhoní :))

      Vymazat
  17. jooj, to by bolo veci na vymenovanie z drahsich a lacnejsich? neviem asi momentalne, co by mi padlo do oka:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. krásna farba...taká žiarivá 8)
    ja by som si teraz najradšej chcela kúpiť nejaký tenší jarní kabátik alebo normálnu mikinu, lebo je konečne teplejšie a ja neviem čo si mám obliecť, lebo raz mi je zima a raz teplo...a určite by som nepohrdla nejakým pekným novým lakom 8) a korektorom na moje obrovské kruhy pod očami 8D

    OdpovědětVymazat
  19. haha..ja by som toho teraz potrebovala trošku viac :-D ale hlavne asi nejaké slim džíny..a máš nádherný tvar nechtov :-))

    OdpovědětVymazat
  20. tak ja hlavně sako na jaro a pak par veci do bytu, hlavne nejakou sirsi hezkou vazu, abych mela kam davat kytky od meho draheho :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to ti závidím, že ti dochází nápady, co si pořídit! :D Já toho chci teď naopak strašně moc a moje peněženka celkem trpí :D :) Potřebuju boty, sáčko, kalhoty, sluneční brýle... :)

    OdpovědětVymazat
  22. Kdybych měla vyjmenovat vše, po čem toužím, vydalo by to na román:-)
    Za skvělý dárek považuji stylové knížky, třeba:

    Krásná kniha o módě

    Must have Chanel

    Barevné inspirace

    Nádherné cestopisy

    Inspirativní umělkyně

    Něco o umění

    Úžasné fotky Země

    Snad se inspiruješ:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  23. Má milá :-)
    Těžko říct, je to hodně těžké, ale momentálně bych chtěla tetovací mašinku a barvy :D (trošku netradiční přání, ale musím trénovat pokud se tím chci živit) :))

    OdpovědětVymazat
  24. Having read this I believed it was rather informative.
    I appreciate you spending some time and energy to put this short article together.
    I once again find myself spending a lot of time
    both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!



    my web site click next

    OdpovědětVymazat
  25. Howdy! I could have sworn I've been to this website before but after going through some of the articles I realized it's new
    to me. Anyhow, I'm certainly pleased I came across it and I'll be bookmarking it
    and checking back frequently!

    My web-site :: page next
    my website > view next

    OdpovědětVymazat
  26. An outstanding share! I have just forwarded this onto a
    coworker who had been conducting a little research on this.
    And he in fact bought me dinner simply because I discovered it for him.
    .. lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!
    ! But yeah, thanx for spending the time to talk about
    this topic here on your web page.

    Here is my web blog :: more

    OdpovědětVymazat
  27. I used to be able to find good advice from your content.


    Visit my web blog - next

    OdpovědětVymazat