sobota 24. března 2012

Pár novinek a doporučení eshopu :)

Omlouvám se, že tu bylo ke konci týdne tak mrtvo. Měla jsem práci a jsem pořád celkem nemocná, ono v plném nasazení se toho člověk těžko zbavuje, takže jsem vždy jen přišla domů a lehla. Ale bez práce nejsou šminky, to dá rozum! :))

Na začátku týdne mi stihl přijít balíček od Sleek, ze stránek bestmakeup, kde můžete tuto značku zakoupit. Určitě stojí za zmínku přístup k zákazníkovi. Abych vám to shrnula, udělala jsem objednávku, poté přišel email s potvrzením objednávky a podklady pro platbu, já ještě ten den zaplatila (to byla středa). V pondělí jsem zatím neměla žádné nové info, např. ohledně toho, zda peníze dorazily a tak jsem napsala email. Za chvíli mi volala paní z eshopu, že se moc omlouvá, že má nemocné mimčo a neměla čas zajít na poštu, a že balíček bude odeslán druhý den. Za prvé doufám, že malé už je zdravé a za druhé vidíte ten skvělý přistup? Jsme přece lidé a stát se může cokoliv, navíc to nebyla žádná dlouhá doba a paní mile komunikovala a vše uvedla na pravou míru. Balíček došel hned ve středu, takže 100% spokojenost. Moc si vážím ochoty a skvělé komunikace, i kdyby mi balíček přišel klidně o týden později, vůbec bych se nezlobila, stačí že je o tom zákazník inormovaný :) Takže já děkuju a tento eshop vřele dopuručuji :)

Objednala jsem si Luminaire Highlightin Concealer, tedy rozjasňující korektor  a tvářenku :) Od středy testuju, takže zítra se můžete těšit na první dojmy. Dneska jsem si ještě byla na poště pro rtěnku MAC, kterou jsem si objednala na zkoušku (má první! :D ) z bazárku na Omlazení. Je to odstín Hot Tahiti, docelasvětle růžová, ale na rtech vypadá moc pěkně a slušivě, zítra přidám fotku na rtech společně s tvářenkou a rozjasňujícím korektorem Sleek :))



Tak já se jdu nalíčit, ať můžu vše vyfotit v akci  a pořádně ozkoušet! :)) Vy si doufám užíváte slunečného počasí, je to tak? :))

Mějte se, pa M.! :))

16 komentářů:

  1. Tak to jsem moc zvědavá. Na tuhle rtěnku mám dost velkej zálusk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No předem říkám, že mě trochu zklamala, určitě není tak kvalitní jako rtěnka YSL, kterou mám a ta je fakt TOP :))

      Vymazat
  2. ten korektor mě také moc láká a tvářenky taky :D akorát nevím jaký odstín vybrat líbí se mi jich více :D a na rtěnku jsem moc zvědavá! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak počkej do zítra, třeba se rozhodneš po mém článku :))

      Vymazat
  3. Rtěnku jsem si zrovna vygůglila a odstín mě nadchnul, těším se na swatch :)

    Sleek kosmetika mě láká už delší dobu, hrozně se mi líbí ten design obalů. Jaký odstín tvářenky sis objednala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Design obalů Sleek se mi taky líbí, ale teprve teď vidím, jak jsou nepraktické :D Strašně se špiní :( A jaký odstín se dozvíš už zííítra :D

      Vymazat
  4. Užíváme, užíváme. Dnes jsem s přítelem vzala na procházku naše pejsky. Jamal se mi vyválel ve hnoji, dostal po čumáku a doma studenou sprchu. Vůbec neposlouchají! :/ Včera jsem byla na oldies, tak trošku odreagování po šíleném týdnu. Jsem ráda, že už je hezky. Ale jsem líná běhat/cvičit, je to se mnou hrozný. Příští týden na to nebudu mít skoro vůbec čas kvuli škole. Tak to budu ve Francii pěkně nakynutá :D
    Na recenze se moc těším a přeji krásný víkend!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, nechápu co těm psiskům na hnoji a jiných "výkalech" tak voní, že se toho neštítí jak my :D Tak snad si to bude pamatovat, že to nesmí :))
      Co naděláš, třeba ta chuť do cvičení ještě přijde! :))

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To mám radost, snad pro tebe bude přínosem :))

      Vymazat
  6. Omlouvám se za reklamu, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná :)

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě a chápu :) Giveaway plánuju při 200 followrs, tak pak třeba tvého blogu využiju :))

      Vymazat
  7. jej..tak to som zvedavá na ten rúž :-))

    OdpovědětVymazat
  8. :)jaká náhodička, dneska ráno jsem dělala objednávku sleeku, jsem zvědavá. mám tam dvě tvářenky, rozjasňovací pudr a rtěnku. tipuju, že tvářenku budeme mít stejnou:DD

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším, až uvidím všechno v akci :) Já si moc sluníčka neužívám, jen co jsem přišla z práce, tak jsem se vrhla na jarní úklid. Tak snad zítra :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat