sobota 10. března 2012

Peelingová sůl Batavan

Jaké máte plány na dnešek? Co si  třeba udělat beauty day? :)) Nějaká ta maska, zábal na vlasy, manikura, pedikura.. a peeling!

Nedávno se nám doma objevila tahle zvláčňující a hydratující peelingová sůl od firmy Batavan. Obsahuje mořskou řasu, mátu, mandlový a jojobový olej. Peeling používám pravidelně a miluji pocit hladké pokožky. Už jen proto, že když si občas zajdu do solárka, tak si vždy den předem udělám peeling a opálení mi tak déle vydrží. Každý by se měl pořádně "odrhnout" a zbavit se odumřelých buněk a nečistot vždy před létem, aby jeho pokožka byla rozzářená. A teď zpátky k peelingové soli!




Balení je obyč plastové se šroubovacím víčkem. Škoda, že nádoba není ze skla, hned by vypadala více luxusně.. jako první mě upoutala svěží vůně, kterou má na svědomí zřejmě máta ze složení. Sůl je naložená v oleji, zřejmě proto se nerozpouští :)) Musím přiznat, že jsem byla celkem překvapená, že zrníčka soli jsou dost hrubé, velké a některé i dost ostré. Bohužel to z fotografie není úplně poznat, ale ta hrubost mě vážně překvapila. Jsem zvyklá dělat si domácí peeling, který je mnohem jemnější, přitom funguje dostatečně. Nejvíc peeling používám na nohy, a to vždy když si je oholím. Mám pocit, že jsou pak dokonale hladké. To bohužel s tímto peelingem ale nelze.. Proč? Strašně štípe! Asi jsem moc velká citlivka, ale úplně se mi chtělo brečet, jak moc to pálí. :( Když jsem peeling použila jindy, tak i přes to mi nebyl vůbec příjemný. Za co má ale velké plus je to, že funguje. A to 100%. Pokožka je viditelně vyhlazenější a díky olejům i krásně hydratovaná. Dá se pořídit v lékárně, kde ji sehnala maminka netuším :) Cena krásných 270,-- Kč za 700g, takže to rozhodně není žádný prcek.






Mám z ní tedy rozporuplné pocity, na jednu stranu mi vadí a na tu druhou si říkám, že to musím zkousnout, protože výsledek stojí za to :) Kdo má rád tyhle fresh věci, určitě z ní bude nadšený!

Kupujete peelingy, nebo si vyrábíte domácí?? :)

Pa M.!

13 komentářů:

  1. Já se přiznám, že jsem tělový peeling snad ještě nikdy nepoužila o_O Tedy vlastně kdysi jsem měla takovou peelingovou kostku od Lush, Buffy se to jmenuje, a byla to kombinace peelingu a kondicionéru na tělo. Ale používala jsem to jen na stehna a zadek. Ale celotělový peeling jsem fakt nikdy neměla o:)

    A tuhle značku vůbec neznám. Víš o ní něco víc? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že jí taky neznám. Co jsem koukala na jejich stránky tak žadné "o nás" tam neměli :D Jen že mají tři řady, péče o nohy, potom tuhle body a třetí je proti celulitidě. Ta by mě zajímala hodně, ale nikde krom jejich stránek jsem ty přípravky nenašla a oni asi eshop nemají.. škoda :(
      Teda jak bez peelingu můžeš žít? :D

      Vymazat
    2. Aha, no já jsem o téhle značce nikdy neslyšela a ani nemám pocit, že bych ji zahlédla někdy v obchodech :)

      Normálně jsem kvůli tobě šla na omlázko vyčmuchat nějaký dobrý tělový peeling :D Zatím se rozhoduju mezi Baleou a Body shopem :)

      Vymazat
    3. Taky sem ji asi nikde neviděla, tak nevím co je to zač, ale ráda bych vyzkoušela i něco jiného, když tohle funguje, jak má :)

      No jo omlázko, tam člověk najde všechno, že? :D

      Vymazat
  2. Já si vyrábím domácí:) kafe z turka, oliváč(ale toho jen trochu, protože je pak mastná celá vana:D + med a trochu sprcháče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám si domácí úplně stejně až na to, že buď dávám med nebo oliváč, ale nikdy ne dohromady.. ani nevím proč :)) Lógr je prostě nejlepší :D

      Vymazat
  3. Já si peelingy kupuju, měla jsem z body basicu a z lushe:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si také dělám peelingy doma, většinou kafe + sprcháč.. A pak je hnědá vana :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já kupuju i vyrábím, podle nálady :) A tenhle se mi moc zalíbil, mám ráda ty hrubší peelingy, protože narozdíl od těch hodně jemných doopravdy fungují, akorát mě teda trošku odrazují ta ostrá zrníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jako by sis hrábla do mořské soli, která má zrníčka větší než klasická kuchyňská, proto se mi zdá i ostřejší, pač nemají pravidelný tvar. Ale že by se o to člověk mohl nedej bože říznout, to určitě ne. Jen je to velký rozdíl oproti kafi, které normálně používám :))

      Vymazat
  6. Ja používam peeling ale nie tak často :) Ešte som neskúšala vytvárať si vlastný peelig doma ... keby som ho robila sama nedopadlo by to dobre :D PS: Máš pekné nechty :))

    OdpovědětVymazat