úterý 13. března 2012

Pigmenty NYX, moje malá noční můra :))

Dneska tu mám jeden rychlopost o pigmentech NYX. Byla to vůbec první věc, co jsem si kdy od NYX objednala, ale to už je hodně dávno. Momentálně čekám na další balíček, snad brzy dorazí, budu vás informovat :))

Jsou to asi dva roky zpátky, co jsem na starém dobrém Omlazení narazila na pigmenty, které tenkrát všechny uživatelky chválily, byly nadšené barvami, výdrží, že se dají použít i jako linky a tak dále, a tak dále.. nemohla jsem tedy odolat ani já a vybrala si 4 odstíny, které jsem myslela, že užiju. Všechny jsou z řady Ultra Pearl Mania a opravdu dělají čest svému jménu, krásně se lesknou :)

Mám středně hnědý alias 23 Walnut Pearl, žluto zlatý alias 17 Yellow Gold Pearl, šedostříbrný označený  05 Charcoal Pearl a nejsvětlejší, který je lehce do světlounce růžové s názvem 02 Pearl.






Jak na fotkách vidíte, mám je skoro plné. Není to však tím, že by byly bezedné a neubývaly, ale i přes všechny jejich nezpochybnitelné plusy je nepoužívám. Důvodů je několik, a to třeba že s nima neumím pracovat. Jsem prostě  v tomhle směru nešika a je předem jasné, že když je použiju, tak od pigmentů bude nejen moje oko, tvář, triko, ruce, ale i polička, umyvadlo a já nevím co ještě. No dobře, přeháním, ale aspoň si to umíte představit. Hrdlo toho balení je strašně uzoučké, takže tam štětec neprostrčím vždy tedy musím část - další problém - vysypat třeba do víčka nebo někam vedle. Mně se to zdá krajně nepraktické. Další důvod a asi pro mě nejdůležitější je ten, že sice se mi odstíny líbí, ale vůbec mi nesluší. Ta hnědá má podtóny do bronzova, a to mi opravdu nesedí. Ta žluto-zlatá je moc žlutá, to se mi nelíbí...







Omlouvám se, za velmi subjektivní hodnocení, ale nemůžu si pomoct. Mrzí mě to, mrzí mě, že jsem se to s nimi nenaučila, mrzí mě, že jsem nenašla trpělivost se to s nima vůbec začít učit.. Pigmenty bohužel nejsou nic pro mě a já dál zůstanu věrná klasickým stínům.

Jak jste na tom s pigmenty vy? Používáte? Máte je rádi? Nebo taky hlasujete pro klasické stíny? :)

Zatím pa, M.! :))

29 komentářů:

  1. Já si pořád říkám, že si nějaké pigmenty pořídím, ale asi bych dopadla stejně jako ty :D Rozhodně bych na to neměla nervy, preferuji hlavně rychlé nalíčení, což by s pigmenty asi nešlo. Už vidím, jak bych je měla "rozprášené" po celé obličeji, ,tričko a bůhvíkdeještě... :)) jinak jsou ty barvy moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě nechci nikoho odrazovat, protože svoje výhody rozhodně mají a věřím, že kdo to s nimi umí, tak si je nejspíš nebude moci vynachválit, ale pro nešiky to není :D Taky jsem spíš za rychlost, žádné piplání po ránu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám doma tyto od nyx a vůbec je nepoužívám. Přijde mi to strašně nepraktické, není nad normální stíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já o nich ani neuvažuju, protože vím jak jsem nešikovná :) Nic pro mě. Těším se na nové výrobky NYX co sis objednala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda taky nějaké mám, ale pokaždé si to takovým způsobem rozpráším po obličeji, že už je jen používám když jdu na nějakou diskotéku a nikdo si toho v bídném osvětlení nemá šanci všimnout:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce lepící pásku. Připlácneš ji na obličej, kde se ti to rozsypalo a je to :D zní to divně, ale fakt to funguje... Jen je asi lepší dávat si make-up až po nanesení... :)
      Pavlína

      Vymazat
  6. Já pigmenty sice ještě nezkoušela, ale láká mě to. Ale asi zatím zůstanu u klasický stínů, jak tak znám svoji šikovnost :)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo ta hnědá vypadá pěkně! Já jsem si psala o vzorečky těhle pigmentů, protože mám pigmenty ELF a ty jsou úplně k ničemu, jsou jak obyč stíny z drogerky... Ale prej mi je nepošlou, tak si je objednávat asi nebudu, mám pocit, že by se mi doma válely jako tobě...

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si kdysi pořídila od Bourjois, byl růžový a docela se podobal tomu tvému. Jeho velkou výhodou bylo to, že měl štěteček a aplikace sama o sobě byla velmi jednoduchá. ALe já jsem tekrát nepoužívala žádnou bázi, takže mi to samozřejmě padalo na tváře.

    OdpovědětVymazat
  9. Takhle na ruce vypadají odstíny celkem pěkně, hlavně se mi líbí ten nejsvětlejší, škoda jich... Ale já jsem si jistá, že bych na tom byla úplně stejně jako Ty, možná i hůř. Nikdy jsem pigmenty nezkoušela, jsem ráda, že si na oko nějakým způsobem naplácám stíny :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám jen jeden stříbrný od MAC (už asi dva roky) a upřímně použila jsem ho tak max. 5x??! za 1, jsem půlku rozsypala hned při prvním použití :D a za 2, také s tím vůbec neumím pracovat a celkově je to prostě nepraktické. Já jsem ráda, když si ráno stihnu aplikovat normální stíny a né ještě se tam patlat s tímhle :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, to by mě zamrzelo rozsypat půlku napoprvé a ještě když jsou od MAC :D Co naděláš no, aspoň člověk ví, co už příště nekupovat :)

      Vymazat
  11. Pigmenty mě nikdy nelákaly, a to právě kvůli té nepraktičnosti, přijde mi to trochu na hlavu kupovat si sypké stíny, když můžu mít klasické. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč jenom mě musí lákat vždycky všechno? :D Si chytrá žena! :))

      Vymazat
  12. Tak koukám, že většina z vás s nimi taky nejste kamarádky. To jste mě potěšily, že nejsem jediný pako, co s nima neumí :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee, NYX pigmenty, ty už jsem nepoužila ani nepamatuju a to mám skoro všechny odstíny :-) MAC jsou jiná liga, ty občas používám, ale NYX zahálí kvůli tomu úzkému hrdlu a taky hodně práší, jak jsou jemňounké.

    OdpovědětVymazat
  14. Když si představím jak je pro mě těžké nemít normální stíny po celym xichtíku :D radši ne :D

    OdpovědětVymazat
  15. ja mám jedny, ale od Gosh..a zbožňujem ich..používam ich či už na líčka, oči ale aj na pery :-))
    keď ich nechceš mohla by si z nich spraviť giveaway :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Mám jedny, použila jsem je jednou, teda použila :-) nabrala na štětec, měla je všude jen ne na oku, nasrala jsem se a už jsem je od té doby nevytáhla. Hm, už to bude rok.Ale ty tvoje stříbrný bych zkusila, jsou moc pěkný....

    OdpovědětVymazat
  17. Ty mám taky doma, když jdu někam večer, tak si to občas na oko napatlám.. no, vztekám se u toho taky právě kvůli hrdlu. Vždycky si pak musím odlíčit tváře, protože ten jemný prach prostě sem tam spadne. Nevím jestli bych měla dost trpělivosti se stím pořádně naučit.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten hnědý se mi velice líbí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám asi 8 odstínů od NYXu a ničím jiným se momentálně nelíčím. :) Používám na to štěteček od pigmentů ELF a jde to skvěle. Občas se mi povede, že se maličko napráší na tvář, ale po setření to není vidět. Já je za sebe můžu určitě doporučit a to na malování nijak extra šikovná nejsem. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mě poslední dobou strašně lákají na vyzkoušení! :) Ale ještě jsem si je nikde nesehnala :( mě se tyhle odstíny takhle z fotek moc líbí, ale jelikož nemám s pigmenty vůbec žádnou zkušenost, tak nemůžu soudit.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na aukru jsem ted videla za 45 jedny, to je docela dobry kauf a skoro vsechny odstiny tam pani mela

      Vymazat
  21. me se vzdycky chce jak naschval pciknout, kdyz si trochu odsypu pro lepsi manipulaci a pak se mi to rozleti vsude kolem :D ale jinak mi to celkem jde s nima, ale jen kdyz mam dost casu. Posledne jsem ale jedny otevrela a zrovna svetle ruzovy mi vyletel na cerne gate, jak to bylo nahromadene v tom vrsku...je to otrava s tim pracovat

    OdpovědětVymazat
  22. pigmentů od nyx mám doma docela dost:) když jsem si je koupila, tak jsem jiné nepoužívala, ale teď už jen občas..moc se mi líbí! ale nanášení je docela složité..vždycky se mi to sype po tváři, takže je lepší si přiložit ubrousek!:) ale třeba na večer jsou dobré!!:-) lidi mi je chválí

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Kdyby nebyla aplikace tak složitá.... :(

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj...docela by mě zajímalo srovnání lesklosti a pigmentace pigmentů Mac versus Nyx nebo jiných značek....... proč si pigmenty neslisuješ do stínu pomocí alkoholu?..na netu je návod :)

    OdpovědětVymazat