neděle 25. března 2012

Recenze: Rozjasňující korektor a tvářenka Sleek

Tak mé milé čtenářky, dneska slibovaná (dost rozsáhlá) recenze na dvě věcičky od Sleek 




Jelikož mi před nějakou dobou došel tekutý korektor, který používám především na kruhy pod očima, tak jsem sháněla nějaký jiný. Při prohlížení eshopu s touto kosmetikou jsem narazila na Luminaire Highlighting Concealer, což by měl být hydratační korektor s mikročástečky, které odráží světlo. Zároveň by měl projasňovat tmavé kruhy pod očima a zakrývat skvrny a nedokonalosti pleti. Kruhy pod očima občas mám, ale určitě ne takové, aby se dobrým korektorem nedaly v pohodě zakamuflovat :) Vzhledem k tomu, že o víkendu jsem se teď prospala dostatečně a žádné kruhy pod očima nemám, tak se mi jeho funkčnost jen velmi těžko dokazovala. Abych začala hezky od začátku, tak balení je pěkné černé matné, což je ale i velice nepraktické, je akorát velké, korektor má štěteček a dávkujete ho jako když zapínáte/vypínáte propisku :) Na výběr je z pěti odstínů, ale dva jsou pouze na dotaz, což jsem nezkoumala a vzala trojku, tedy takovou střední barvu. No, vybírat odstín po netu mi fakt nejde, měla jsem vzít dvojku, trojka je docela tmavá i na mě, hlavně když chci projasnit, tak by mi trochu světlejší odstín nevadil. Co mě překvapilo je konzistence korektoru. Čekala jsem ho mnohem lehčí, jemnější, tekutější.. Přijde mi, že je to docela "hutná hmota" :( Nicméně rozetřít či rozťupkat jde celkem hezky do ztracena, takže to až tak negativum není, jen jsem prostě čekala něco jiného. A upřímně, na mé pleti se tak nějak ztratí, že vůbec nevidím rozdíl jestli jsem ho použila a jestli ne...






Druhou věc, kterou jsem si vybrala na zkoušku je tvářenka. Už jsem se několikrát zmiňovala, že já tvářenková nejsem, mám radši bronzer, se kterým si spíš vyhraju :) Nakonec jsem objednala tvářenku v odstínu Flamingo, což je prostě dost výrazná růžová. Podle obrázku na netu jsem ji čekala trochu tlumenější, ale nestalo se a já tak byla celkem překvapená, jakou že výraznou barvu jsem si to objednala :D Obal klasický "Sleekovský", na černé matné je vidět opravdu vše. Uvnitř je i zrcátko, což mám ráda. Tvářenka má neuvěřitelnou pigmentaci. Stačí se jí jen zlehka dotknout, jak můžete vidět na fotkách se štětcem, a hned je celý růžový. Abych se přiznala, pro mě je to spíš mínus, protože to s ní lehce přeženu :D Nejsem v tomto moc zběhlá a spíše bych ocenila slabší pigmentaci, aby se dala vrstvit než to na první dotek přehnat a pak se snažit ji rozetřít do ztracena :)) Ale určitě je to jen o zvyku, kdo umí, ten bude nadšený :) 



 Před
 Po


A poslední větička k mojí první rtěnce MAC, která možná MAC vůbec není. :( Koupila jsem jí jen ze zvědavosti, abych věděla jaké rtěnky od této značky jsou, což teda nevím jestli dle této můžu soudit.  Za plnou cenu bych jí nechtěla, nezdá se mi zdaleka tak krémová jako  YSL. Na druhou stranu se mi líbí balení, pigmentace, výdrž.. ale moje srdeční záležitost to nebude :)




Teď ještě věci v akci :)) Korektor jsem použila na kruhy pod očima - vidíte ho? Já ne. Tvářenka je trochu moc, ale aspoň je zřejmé, jak vypadá na pleti a odstín rtěnky jde foťákem strašně špatně zachytit, škoda :( 



 Je vidět, že světlo je strašně blbé, opravdu nejsem tak bílá :D Tady už foto všeho dohromady, tvářenka, neviditelný korektor i rtěnka :)


Omlouvám se, za tak strašně dlouhý článek, asi jsem to měla udělat vše zvlášť :D Kdo jste došel až sem, tak vám gratuluju :))) To je konec! :D

Mějte se, pa M.! :))

53 komentářů:

  1. krásná tvářenka :) ta rtěnka od MAC - není náhodou z kolekce Lady Gaga for MAC? :) super článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, vůbec nevím jestli je to z kolekce L. Gaga, něco na tom napsaného je, určitě to nějaká kolekce byla, ale nejsem znalec a přečíst se to nedá :D Takže bůh ví, ale možné je všechno :)
      A děkuju, byla s ním docela práce! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Paní Méďová, takový dlouhý post a okomentuješ zrovna mě? :D
      Ale ne, moc děkuju, je to milé! :))

      Vymazat
  3. Teda, o téhle tvářence jsem přemýšlela, ale už jsem si to rozmyslela, protože ta barva je doopravdy hodně výrazná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině zvolit jiný odstín, ale ono se to podle netu těžko vybírá viď :) Mně vydrží určitě minimálně několik let :D

      Vymazat
  4. Krásná jsi :) a ten odstín rtěnky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Jojo, odstín je zajímavý!

      Vymazat
  5. Nic, co bych znala, takže jsem si rozšířila obzory a taky vím, co si teda asi nepořídím :-) I když kdybych po aplikaci všech těch věcí vypadala tak krásně jako Ty, tak bych rozhodně neváhala! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuju, to je hezký :)) Tu tvářenku bych klidně doporučila, jen bych volila jiný odstín :)

      Vymazat
  6. rtěnka ti moc sluší na poslední fotce, závidím, že nemáš kruhy, já mám prohlubně:DD tvářenka super, na poslední fotce ji moc nevidím, takže v poho, myslím, žes aplikaci zvládla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce 10 hodin spánku denně! Já dříve byla ranní ptáče, ale od té doby, co nemám skoro žádné povinnosti, tak je ze mě hrozný spáč, to se pak kruhů zbavuje lehce :))
      A děkuju za hezký komentář! :)

      Vymazat
  7. Ta tvarenka mi prijde na tobe moc pekna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! To jsem ráda, že to s ní snad nakonec nějak půjde a nekoupila jsem si jí zbytečně :))

      Vymazat
  8. Moc ti to slušíí. Jsi sympaticka:) A ten korektor vypadá dobře, mám taky kruhy ale do modra a vcelku výrazné- podle toho jak se vyspím. Mám doma od Sephory ale nic moc, zvyraznuje mi takove bile tecky hned u oci :/ :D Kolik te stal? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 221,-- Kč :D Já mám ze Sephory tuhý v tyčince a ten mám pro změnu moc světlý.. ale já poslední dobou nemám moc co zakrývat, tak se mi těžko posuzuje zda vůbec fungují :))
      A děkuji!!! :))

      Vymazat
  9. já si plánuji někdy od Sleeku nějakou tvářenku pořídit, aspoň teď vím, že flamingo nechci, to bych vypadala jako Marfuša :D a ta rtěnka od MAC se mi líbí.
    a jinak ti to sluší, máš hezký obličej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se bojím, abych nevypadala jak MArfuša, ještě jak je to šíleně pigmentované, tak to je fakt o strach :D Budu se těšit na tvojí recenzi, pokud si koupíš jiný odstín!
      A děkuju, jsi moc hodná! :))

      Vymazat
  10. Ten odstín rtěnky je moc pěkný, takovému bych se vůbec nebránila :-D a podobný korektor zrovna sháním, měla jsem teď jeden od Catrice a byl moc fajn, docela i projasnil, ale nějak záhadně rychle zmizel :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím, zda ti mám tenhle korektor doporučit, možná v tom světlejším odstínu, jinak mi přijde, že se rozetře do ztracena a není po něm žádná - ani projasňující - stopa :D

      Vymazat
  11. To je růžovka ta tvářenka :)) Ale tobě sekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to šílená růžovka, to máš pravdu :D ale děkuju :))

      Vymazat
  12. tyjo to rozhodně neni hot tahiti, co by taky dělala ve viva glam obalu. nemůžu rozluštit ten podpis na obalu, cyndi lauper...? a odstín cyndi to taky neni. zdá se mi to jako fejk...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O no možné je všechno, jak jsem psala, koupila jsem ji v bazárku na omlazení jen na zkoušku, nijak jsem to nezkoumala. Nálepku Hot Tahiti na spodku má, a jak říkám, v této značce se vůbec neorientuju, takže jsem to nijak nezkoumala :( Aha, tak to je asi blbé získávat zkušenosti z fejků, co? :DD Tak teď nevím, jestli to mám všechno o ní smazat :/

      Vymazat
    2. Tak jsem to trochu poupravila :) Chjo, to mám pech :(

      Vymazat
  13. Tobě to neuvěřitelně sluší! Tvářenka a rtěnka vypadají skvěle, já tenhle typ tvářenek mám moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že jsem u tebe na blogu podobné tvářenky už zahlídla! :)) Akorát, že ty máš mnohem dražší, tahle stála asi dvě stě, tak jsem to na zkoušku riskla :)) A děkuju!

      Vymazat
  14. Jsi moc sympatická :) Na recenzi jsem se moc těšila, byla jsem zvědavá hlavně na tvářenku, která vypadá báječně. Moc si mi ten růžový odstín líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju :)) To jsem ráda, že aspoň pro někoho byla recenze trochu přínosná! :)

      Vymazat
  15. tá farba na líčka je nádherná!a ty tiež :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Barva tvářenky je přesně pro mě.A máš krásný dlouhý řasy. Kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsi milá! :)) Tak neváhej objednávat! :))

      Vymazat
  17. Nos tvářenku častěji, tahle ti opravdu moc sluší :) A ta rtěnka, ač je to nejspíš fake, tak má celkem pěkný odstín. Ale škoda, těšila jsem se na růžovku, kterou jsem si vygůglila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslíš, že je to fake? :( Já teď hledala na gůglu a tenhle odstín jsem našla ještě v limitované edici Lady Gaga, ale vypadá jinak.. takže nic takového jako mám já se asi nikdy neprodávalo, paráda, to jsem hezky naletěla :D Ale řeknu ti, jak jsem teď čuměla na ty fotky rtěnek tak bych si jich tolik vybrala! :D
      Děkuju, ta tvářenka není špatná, jen s ní musím opravdu hoooodně opatrně :D

      Vymazat
    2. Já sice MAC používám, ale nejsem rtěnková, takže se ve rtěnkách vůbec neorientuju. Jen soudím podle toho, co psala slečna výš. A taky jsem trochu gůglila, Hot Tahiti a Viva glam od Cyndi vypadají jinak a je teda dosti prapodivné, že jsi narazila na tuto kombinaci špatného odstínu a označení :( Doufám, žes za ni neutratila moc peněz a prodejci bych něco pěkného napsala... Já bych si taky vybrala, klidně tyhle dvě zmiňovaný, jsou fakt krásný :D Jenže já mám rty věčně jak Sahara, takže by to nebyl moc dobrej kauf :/

      Mně bronzery moc nesluší, takže jsem na tvářenky dosti vysazená. Teď mám od Barry M Pink orchid, to je taky echt růžovka a na první pohled se mi z ní taky dost orosilo :D

      Vymazat
    3. Hmhm, asi máte pravdu no, co nadělám viď, jen doufám, že když jí budu používat, že se celá neosypu nebo tak něco, když je to bůh ví co :D A jako odměnu za tohle zklamání si dojdu koupit novou přímo do prodejny MAC, i když to jsem přesně nechtěla :D A mažeš si je poctivě? A piješ hodně? :D Já suché rty nesnáším, furt si na ně musím něco patlat :))

      Člověka ta zářivá barva tvářenky vždycky trochu vyděsí viď :D Já právě plánuju svoji sbírku rozšířit, kolikrát by se mi k líčení hodila právě víc tvářenka než ten bronzer.. a s tou od Barry M jsi spokojená?? :)

      Vymazat
    4. :D Už se těším na recenzi originál MAC rtěnky! Jsem zvědavá, zda ti budou vyhovovat :) Mažu si je pořád, jsem na balzámech regulérní závislák, jakmile cítím vyprahlý rty a nemůžu si je hned namazat, tak jsem z toho celá nesvá :D Ale s tím pitným režimem máš pravdu no, vím, že moc nepiju, ale já nemám takovou potřebu pít a fakt nevím, co s tím :/

      No takhle, já teď míchám dva odstíny dohromady. Nedávno jsem si koupila v MAC minerální tvářenku, hrozně se mi na prodejně líbila, když mi ji chlapec-vizážista aplikoval :D Nicméně doma se mi samotná už tak nezamlouvala, ale bylo mi líto ji odložit, tak jsem ji začala míchat s růžovkou Barry M a kupodivu jsem spokojená. Je to taková béžovka se zlatými třpytkami a hezky neutralizuje tu svítivou růžovou, řekla bych. Tak snad nevypadám jak od kolotočářů moc :D Ale jinak jsem s tvářenkou od Barry M spokojená, je hodně pigmentovaná, takže to bude něco jako ta tvoje Sleek, jediné mínus vidím v tom obalu, takovej lacinej kus plastu :D Ne, že bych dávala přednost formě nad obsahem, ale toto je ohavnost :D

      Vymazat
    5. No neslibuju, že si pro ní hned poběžím, ale příští týden mám narozky, tak by se to snad i hodilo :D Musím pořádně promyslet barvu, sice by se mi líbila nějaká výrazná, ale zase chci, abych ji mohla nosit běžně přes den. :))

      To já jsem si na pití vody zvykla následovně - mám doma na lince v kuchyni postavenou věčně sklenici a kdykoliv jdu okolo, tak si natočím vodu a minimálně půlku skleničky vypiju. Takže za ten den do sebe naleju aspoň tři litry, taky furt lítám na záchod :D Ale předpokládám, že ty asi pořád doma jako já nejsi, to je pak vždycky složitější :(

      Aháá, ale tak to jsi šikovná, že to takhle hezky namícháš! Věřím, že to vypadá dobře! Jojo, s tím obalem to chápu, taky mám ráda pěkné obaly, úplně ten výrobek pozvednout ještě o třídu výš :D Ale samozřejmě je důležitější obsah :)) M., čím dál tím víc mě mrzí, že sama nemáš blog, u tebe bych si určitě početla! :))

      Vymazat
    6. Tak to ti přeju šťastnou ruku při výběru. Snad ti tam personál pomůže, já jsem tam vždy nešťastná z toho nepřeberného množství odstínů a věcí, brala bych všechno :D

      Klidně budu lítat pořád na záchod, jen do sebe tu vodu nějak dostat :D :/ Já když jsem celý den na nohou, tak mě pomáhá si koupit nějakou větší vodu a mít ji v tašce. A jelikož toho nemám v tašce zrovna málo, tak se to dost pronese, tak se vždy snažím tu vodu co nejrychleji vypít :D No tragédie prostě :D Navíc dost kafuju a v souvislosti s nedostatečným přísunem vody taky nic moc :/

      Jé, to jsem ráda, že tě moje komenty baví :) Blog nechystám určitě, ale tvůj mě moc baví, tak jsem ráda, že si sem můžu přijít pro inspiraci nebo jen tak pokecat :)

      Vymazat
    7. Tak zatím mám předvybráno Hug me nebo Syrup, ale nevím jak to v tom MACu je, to opravdu mají stálou kolekci tak strašně širokou? Myslím takových odstínů, to je až neuvěřitelné :D Chtěla bych nějakou nude, ale ne úplně světlou, spíš trochu do hněda.. no uvidíme, už se nemůžu dočkat :D

      Jo to znám, tahat s sebou vodu je sice dobrý nápad, ale kolikrát se ti s tím tahat nechce viď :D Tak si ke každému kafi dej aspoň sklenku vody, aby se to tak nějak vyrovnalo, když odvodňuje :)) No já mám zas problémy s jinýma věcma, každý máme něco :))

      Baví moc!! Nevím, jestli jsem se tě už ptala, kolik ti je? Strašně příjemně se mi s tebou píše (zní to blbě co :D) takže mě každý tvůj komentář moc těší :))

      Vymazat
    8. Já tam chodím koukat na cokoli, jen ne na rtěnky, tak si nejsem jistá , zda maj všechno naskladněné. Ale většina odstínů by tam měla být, navíc ty, které zmiňuješ, jsou docela známé, takže ty tam podle mě určitě budou :)

      Ty mi právě taky hrozně sedneš stylem psaní, proto se vždycky hrozně rozepisuju :D Já blogy spíš sleduju, než komentuju, to jen když mě něco opravdu zaujme, nebo k tomu mám co říct. A právě ty jsi jediná, komu spamuju blog komentáři, škoda že už nejsem na gymplu, si tu vždycky tak hezky procvičím sloh :D Jinak je mi 22 :)

      Vymazat
  18. Nejprve mě růžovost tvářenky vyděsila, ale po bližším prozkoumámí na Tobě vypadá hezky. Na mě by byla moc výrazná, používám takovou více do oranžova. Jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaká do oranžova by vůbec nebyla špatná, jen nevím jesli by se na mé opálené pleti neztratila :)) Děkuju, zlato! :-*

      Vymazat
  19. Barva tvářenky je nádherná, ale teda fakt ne pro mně a rtěnka je zase strašně světlá, ale tobě sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, rtěnka je celkem světlá, ale zas to není nic přehnaně výrazného, takže ji snad unosím :)
      Děkuju za komentář! :))

      Vymazat
  20. Jee sakra tak to naštve koupit fake :(((( ale každopádně ten odstín se mi líbí :) jinak korektor koukám, že na mě by byl asi tmavý, ale tvářenka je nádherná!! Já tam mám vybráno více kandidátů (takhle mezi nimi zrovna je) ale fakt furt nevím do které jít :D ještě budu muset asi "gůůůglit" :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ta tvarenka ma prekrasnou barvu!....Tu taky chci....na leto jako stvorena..M*

    OdpovědětVymazat
  22. Jak píše anniething, ta rtěnka je na 99% fake. Kupovala jsi ji tady http://omlazeni.cz/dve-rtenky-mac-85-263474-0.html ? Jestli jo tak bys to měla asi nahlásit, případně černá listina, ať se nenapálí někdo další :-/

    Luna

    OdpovědětVymazat
  23. Bože můj! taková krása!! ta růžová vypadá tak krásně, už končím s hnědou a meruňkovou! :) (na chviličku)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná recenze jsi strašně krásná!:) Nejlepší ta tvářenka♥

    OdpovědětVymazat
  25. Ta tvářenka ti ohromně sluší, hledala jsem na ni recenzi, protože se chystám něco ze Sleek objednat, jak vidím pigmentace je silná stránka této značky :)

    OdpovědětVymazat