čtvrtek 8. března 2012

Světle růžová rtěnka Maybelline

Vzhledem k tomu, že je venku zataženo, tak by to chtělo něco světlejšího.. jemnějšího.. zářivějšího...
A tak jsem si dnes připravila jednu malou  recenzi na rtěnku Maybelline z řady Color Sensational. Mám ji v odstínu 109 Rosy Dream. Barva je to krásná, jemně a opravdu světlounce růžová, z této řady ten nejsvětlejší odstín. Při výběru jsem nijak nepřemýšlela, líbil se mi, tak jsem ho prostě vzala, a to byla asi chyba. Když si koupím takhle světlounce růžový lesk, na rtech vypadá hezky, protože barva u lesků nebývá nijak intezívní.. ale u rtěnek - jak mi nedošlo - je to o něčem jiném.
Hned začnu balením, které mě upoutalo. Siceje obal celý plastový, takový drogérkový standard, ale horní víčko sahá až ke stříbrnému konci a je moc hezky růžově zbarvené :) Prostě není nudné, a to cením :) Takhle světlá rtěnka na mě ale vzhledem k mé snědší kůži vypadá opravdu divně, nevkusně a naprosto nepřirozeně. Bohužel jí tedy nenosím, ale i tak jsem ji alespoň doma párkrát vyzkoušela..




A jaká tedy je? Nejdříve jsem byla dost zklamaná, že je taková hrubá. Když porovnám třeba ve stejné cenové relaci s rtěnkou Astor, tak ta je narozdíl od této Maybelline nádherně krémová, a to od rtěnky tak nějak očekávám. Nenechala jsem se odradit a rty nalíčila. Ale bohužel, začala hned zalézat do vrásek, do těch jemňounkých čáreček na rtech a nevzhledně je zvýraznila. A poslední kapka pro mě byla, když po celkem překvapivé a solidní výdrži byly mé rty dost suché, takže ještě vysušuje... no to je bohužel trochu moc mínusů na jednu malou, i když roztomilou, rtěnku. Při dalším líčení jsem pod ní dala balzám a hned to bylo o něco lepší, rty tak nevysušila, zůstala její celkem dlouhá výdrž a ani žádné rýhy nezvýraznila (asi proto, že je vyplnil balzám, že :)) Cena cca 150,-- Kč.
Bez sluníčka..


A se sluníčkem :)

Naštěstí mě tedy nemusí mrzet, že se pro mě tento odstín naprosto nehodí, protože to zas taková pecka není. Ale už jsem ji naněkolika blozích viděla, jak si ji dotyčná chválí, tak jsem asi jen moc náročná.. Každopádně pro světlejší typy je tento odstín asi supr volba, bude se skvěle hodit k nějakému romantickému líčení a ideálně pro blondýnku :)

Jak se vám rtěnka líbí, máte s rtěnkami od Maybelline dobré nebo špatné zkušenosti??

Pa M.!

8 komentářů:

  1. na ruce vypadá ten odstín hezky. já mám dvě Mabelline, rose diamonds a mauve diamonds, jsem s nima spokojená

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tuto rtěnku moc ráda. Je pravda, že si vždy před rtěnkou dávam na pusu balzám, takže jsem nikdy neměla moc pocit, že by rtěnka vysušovala. A jsem dosti světlá, takže na mě ten odstín vypadá přirozeně (ale věřím, že ke snědé pleti opravdu moc nepasuje).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od M rtěnky tři (celkový počet rtěnek 5, o tom něco svědčí), úžasné barvy, je teda pravda, že já mám ještě tu "starou verzi", ale jsem se všemi spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  4. odstín se mi nelíbí asi bych v něm vypadala jako mrtvola, ale mám tuhle rtěnku v takovém fialovém odstínu a jsem s ní spokojená :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takový odstín chci, aspoň už vím jakou nejspíš ne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi doma leží jedna Maybellinka v tomhle růžovém obalu. Četla jsem na ně kladné recenze, barva se mi v obchodě líbila, ale doma to skončilo docela fiaskem, jak v textuře, tak v barvě :D Leží teď 2x odzkoušená někde na dně šuplíku, a pak kam že ty peníze mizí :D

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam predchodkynu tohto odtienu, vzdy si nan zvyknem a nez ho stihnem dominut menia obaly aj vnutro....povodne som pouzivala este predchodkynu tej co mam doma. Ta mi vyhovovala najviac. Pozerala som aj na tuto, ale oproti povodnej mi pride uz viac metalicka, co mi az tak nesedi..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. tiež ho mám už od minuloročného leta a stále na ňom "ujíždím" :D má nádhernú vôňu a krásne vyzerá s fialovými smokey eyes..

    OdpovědětVymazat