sobota 3. března 2012

A vítězkou pvní giveaway se stává...

.... autorka komentáře č. 13, což snad jak jsem dobře asi pětkrát (pro kontrolu) spočítala, je Spiced Chocolate :) Moc gratuluju a jdu hned poslat email :)



Všem bych vám chtěla moc poděkovat za účast, všechny komentáře jsem si pečlivě přečetla a budu se snažit vám co nejvíce vyhovět :)

Mohu sem klidně občas zkusit dát fotku mého líčení, ale nejsem profesionál, takže to určitě všechny zvládáte minimálně stejně dobře jako já. Ověřování slovem při přidávání komentáře jsem již zrušila, fotografie budu dávat větší a nějaký ten outfit post se tu taky sem tam objeví :)
Největšího brouka do hlavy jste mi ale asi udělaly s tím, ať třeba občas přidám video. Já bych ráda, ale za prvé jsem antitalent, takže by se mi ho asi nikdy nepodařilo sestříhat a nahrát a zadruhé ani moc nevím na jaké téma, recenze si myslím stačí psané... no uvidíme :))

A jako speciální cenu bych ráda věnovala dva laky Paní Méďové, která ocenila mé nehty  a přeje si víc nehtových postů :D

Ještě jednou díky!!

Mějte se, pa M.!

3 komentáře: