čtvrtek 5. dubna 2012

B-day a poděkování :)

Tak jak už jsem se tu na blogu zmínila, dneska jsem měla (a ještě stále mám :)) narozeniny. Slavím krásných 22. Zatím si nijak stará nepřipadám, ale utíká to šíleně rychle. Předpokládám, že tak do 25 to bude ještě v pohodě, ale pak bych ráda zastavila čas :)  Teď tu ještě dopíjím poslední sklenku šampaňského po příjemně náročném dni, ale to předbíhám..



Nejdříve bych chtěla poděkovat vám všem, co můj blog sledujete a hlavně čtete. Ani nevíte, jak velkou radost mi dělá každý váš komentář! Dostala jsem se k blogování zcela náhodou a hlavně kvůli mé zvědavosti a touze vyzkoušet něco nového. Nikdy bych nečekala, že by to mohl číst jen jeden člověk, natož přes 150. Takže moje velké dík patří právě vám!!!

A druhé poděkování bych chtěla věnovat holkám z A Cup of Style, Lucce a Niky. (A taky ještě fotografce a stylistce :)) Jak jsem před nedávnem psala, vyhrála jsem u nich na blogu soutěž a dnešek jsme si společně skvěle užily! Alespoň já z toho mám takový pocit, byla jsem strašně mile překvapená, jak úžasné holčiny to jsou! :)) A celé odpoledne byl pro mě jeden velký nezapomenutelný zážitek, díky kterému si budu 22. narozeniny pamatovat do smrti :) Dneska jsem prvně byla skutečně vděčná za to, že jsem aspoň z malé části součástí tohoto blogového světa poznala jsem díky němu skvělé lidi :) Takže díky i vám! :))

24 komentářů:

  1. Gratuluji, jak v výhře, tak k narozeninám a úspěšnému blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší přeji! :* Ať tě blogování stále baví, stejně jako nás čtenáře baví každý tvůj článek a recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů všechno nejlepší k Tvým 22. narozeninám, Markvitko :))

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju všechno nejlepší :))))))))))))) a těším se na fotky z toho Vašeho dnešního dne :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vše nej!!

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Vše neeej :)) Mam tvuj blog ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, jste zlatý! Bez vás bych ten blog vůbec nemusela psát :)) Moc děkuju za přání a za to, že jste :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné narozeniny a spoustu dalších čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší! :) Tvůj blog patří mezi moje oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  10. všechno nejlepší, pořádně to oslav!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Všetko najlepšie k narodkám 8D už som to do polnoci nestihla, ale tak snáď ťa to poteší aj takto 8)

    OdpovědětVymazat
  12. Vsechno nejlepsi k narozeninam! At se ti splni vsechna tva prani ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přidávám se k Adélce! všechno nejlepší :)

      Vymazat
  13. všechno nejlepší nejkrásnější! at se ti splní všechny tvé největší sny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední věta je moc pěkně napsaná a kvůli ní bloguji i já. Promiň, že s menším zpožděním, ale přeji ti ať nezapomenutelných narozenin bude více, i když by jsi je možná raději neslavila. Všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat