pátek 27. dubna 2012

Dermacol Enja Night

Už delší dobu (druhé balení) testuji Enja Night Intezivní noční péče proti celulitidě od Dermacolu. Dneska bych vám ráda sdělila moje zhodnocení.




Na úvod nutno dodat (a hlavně si to uvědomit), že celulitidy se těžko zbavíte jen a pouhým krémem, a to i když si ho budete mazat na "postižené" partie pravidelně každý den - tak jako já. Jsem toho zářným příkladem. Pomerančová kůže alias celulitida trápí i mě, přitom už nějaký ten pátek pravidelně sportuju, piju z 90% jen čistou neperlivou vodu a opravdu poctivě se každý večer mažu nějakým tím přípravek proti celulitidě - momentálně je to tenhle, dříve jsem hodně používala Břečťanový gel od Ryoru. A výsledek? Ta mrcha celuška se ani nehne, ale to předbíhám :)




Abych se vrátila zpátky k intezivní noční péči od Dermacolu, vybrala jsem si ho hlavně díky celkem pěknému obalu a chuti vyzkoušet něco jiného. Na fotce níže si můžete přečíst na co všechno by měl fungovat :) Krém je v obalu s víčkem na šroubování, což nemusím, ale budiž. Konzistence je podle mě spíš gelová než krémová, ale krásně se vstřebává - opravdu rychle! A rozhodně nehrozí pocit mastnoty, v tomhle má velké plus. A teď k účinkům. Jedinná věc, ve které mi tento krém pomohl je elasticita kůže. Na dotek je kůže krásně hladká, pevná, ale na pohled je celulitida pořád stejně viditelná. Tohle prostě není záležitost svrchní vrstvy, "problém" je hlouběji. Moje spokojenost je tedy zhruba 50%, nicméně nebuďme naivní, že nějaký krém nás celulitidy zbaví 100% :)
Cena cca 230,-- Kč/ 150 ml




Používáte krémy proti celulitidě? Máte nějaký svůj osvědčený? Nebo patříte mezi šťastlivkyně, kterých se tenhle problém netýká? :))

Krásný slunečný den všem! Pa M.!! :))

26 komentářů:

  1. Já mám podobný krém od Balea no a jako taky žádný zázrak :D ale mám prostě pocit, že proto něco dělám viď :)) i když nějak zase hroznou celulitidu nemám, ale přece jen tam něco trošku je :-/
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Aspoň pro ten pocit, že se člověk snaží :) A že to nefunguje je už věc jiná, ale není to naše chyba! :D

      Vymazat
  2. přesně tento mám doma taky...koupila jsem si ho minulé léto, mazala se asi dva týdny a pak jsem to vzdala :DD ale je pravda, že na dotek je kůže pevnější, ale jinak žádný zázrak...taky piju skoro jen vodu a čaje, sportuju často...a nic! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NJ, tak za 14 dnů by to byl vážně zázrak :))) Hrůza viď, nic nefunguje! :D

      Vymazat
  3. Já tomu moc nevěřím, kdysi jsem si kupovala hubnoucí krémy apod a nikdy mi to nepomohlo:-D Takže jsem to nakonec vzdala:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky očekávám, že se brzy dostanu do fáze, že to naprosto vzdám, ale říkám si, že aspoň teď do léta to ještě vydržím :))

      Vymazat
  4. ja som mala od Nivei a tak bol celkom dobrý, taký modrý obal mal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, určitě se na něj mrknu, pokud na něj narazím :)

      Vymazat
  5. Já si nikdy nic takového nekoupila, i když mě to strašně lákalo :) myslím, že klasické tělové mléko za pár kaček bude mít stejný účinek.. hlavně to chce mazat jinak pěkný článek.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na ten můj zadek a zadní stehna obyč krém fakt nefungoval, to byla slabota :( Takhle mám aspoň vrchní pokožku hezky pevnou, ale to je bohužel vše no :) Máš pravdu, hlavně se něčím mazat a děkuju :))

      Vymazat
  6. I když vím, že účinek to nemá žádný, stejně podobné věci pořád kupuju - alespoň mě to "nutí" se mazat a trochu to vypne pokožku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvlášť ted, když se letní sezona přiblížila mílovými kroky, co? :D Na to vypnutí pokožky tenhle doporučuju :)

      Vymazat
  7. No jo, je to marny boj :) Jasne, ze len kremy nepomozu, ale kedze som v poslednej dobe testovala niekolko anticelulitidovych priprakov a tym padom sa uz cca 3 mesiace naozaj pravidelne a poctivo mazem, jendo musim uznat - naozaj sa zlepsil vzhlad vrchnej vrstvy pokozky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, vrchní pokožka se viditelně zlepšila! Máme stejné zkušenosti, ale boj je to opravdu asi předem prohraný :( :))

      Vymazat
  8. Já mám Celustin od firmy Topvet, pořídila jsem si ho, protože jsem na něj slyšela samou chválu. Ale tak nějak jsem bohužel po krátké době s mazáním přestala, tak nemůžu objektivně zhodnotit jeho účinky. Ale vůně je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já slyšela na Topvet chválu v souvislosti s nějakým skořicovým gelem, taky proti celulitidě, ale už mi přišel dražší, tak jsem ho tenkrát nekoupila - možná to je ono, jen si nepamatuju název? Ale asi bude mít Topvet výrobky dobré :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Já bohužel výsledky ani po půl roce nijak neviděla :(

      Vymazat
  10. Já jsem zase s Enjou nadmíru spokojená. Mám zázvorový sprcháš a pak denní krém, na kterým je sice nakreslená těhule, ale co :D a funguje to bezvadně. Já to ale dělám tak, že vždycky, když se tím krémem namažu, tak pak chvíli všechny ty místa (a že jich je) masíruju ještě kartáčem. A to je perfekt ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Doma ho mám též :) zazraky se fakt nekonají, ale zlepšení tam je :) Musela bych to mazat asi 10x denně, pak by se třeba zazraky konaly :)
    http://myweekday7.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Já měla taky od Dermacolu, nevím jak se to jmenovalo, ale obal byl skoro stejný, víčko ale nebylo šroubovací a gel byl do oranžova. Když jsem zjistila že mám celulitidu, letěla jsem si pro něco do drogerky (a vybrala právě Dermacol), začala se denně hejbat a pít vodu a zmizela. Nevěřím krémům, ale opravdu jsem se zděsila, proto jsem hned běžela něco koupit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Žádný přípravek proti celulitidě jsem nikdy nezkoušela právě proto, že nevěřím, že by mohly fungovat... Ale jestli zpevňuje a vyhladí, není to špatný výsledek! Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsme dopadly s tou recenzní nějak stejně... (už ji mám napsanou, ale zveřejním ji až zítra). Každopádně je nutná kombinace se cvičením ...

    OdpovědětVymazat
  15. Ja teda musim rict, ze jsem nastesti dukaz toho, ze celulitidu nemusi mit kazdy, protoze ji vazne nemam. A myslim si, ze jsem taky dukaz toho, ze to moc nespravi jakakoliv snaha, protoze ja prakticky necvicim, jim uplne co chci a proste ji nemam, takze mozna se to muze snahou zlepsit, ale asi vyresit uplne ne.... Na druhou stranu kazdy ma proste neco, ja mam zase strie na prsou, jak mi rychle narostly a kremy mi taky skoro nepomohly, tak to proste neresim:)

    OdpovědětVymazat
  16. Doporučuji zkusit Niveu- mají tedkon pripravek proti celulytýdě,která by měla zmizet za 10 nebo 14 dní,ted přesně nevím a můžu říct,že už po 6ti dnech sem měla nohy jako miminko:-)

    OdpovědětVymazat
  17. ja tiez odporucim niveu kupila som si ju pred par dnami a pokozka je hladka a vyrazne mi zmizla celulitida tak 80percent a podrz sa natieram sa asi 5 dni...neverila som tomu ale naozaj mne pomohla, samozrejme tiez cvicim a pijem vodu takze to nebude len kremom ale tak:).... vola sa to good bye cellulite 10 day serum mozno si o tom uz pocula :)

    OdpovědětVymazat