pondělí 23. dubna 2012

Dvousložkové odličovače Garnier a L´oreal

Jak už sám název vypovídá, tak bych se dnes ráda společně s vámi podívala na moje nejoblíbenější dvousložkové odličovače. Rovnou na úvod mohu říci, že dvousložkové jsou pro mě ty nejlepší odličovače vůbec, protože mi zatím žádný z nich nedráždil oči a skvěle se mi s nimi odličují např. i gelové linky a voděodolné řasenky. Postup určitě všechny dobře znáte, před použitím je nutno vše dobře protřepat, aby se obě složky spojily :)

1. Garnier  Essential Sensitive Zklidňující odličovač 2v1

Tenhle je můj nejoblíbenější a používám ho denně. Bez problémů odstraní i voděodolný make-up, je vhodný pro citlivou pleť a dá se použít na oči i obličej - já používám pouze na oči. Je bez parfemace, alkoholu a barviv, alespoň to píší :) Někdo možná nemá rád, že po něm pleť/oční okolí zůstává mírně mastné, což mně osobně nevadí, ale je tomu tak. Pro moje oči je ideální, neštípe, nejsou po něm zarudlé a přitom je všechen make-up skvěle odlíčen.
Cena do 129,-- Kč za 200 ml.


2. L´oreal Jemný odličovač očí  a rtů

Tenhle druhý odličovač mám permanentně ve své cestovní kosmetické taštičce. Kdykoliv jedu na víkend pryč, jede se mnou :) Opět je určen na voděodolné líčení a opravdu funguje, zároveň nedráždí citlivé oči. Tento odličovač po sobě ani nezanechává mastný film, nebo v porovnání s Garnierem naprosto minimální, může být tedy vhodný i pro ty z vás, kterým tato vlastnost dvousložkových odličovačů vadí. Nikde jsem se nedočetla, zda je bez parfamace, ale dle naprosté absence vůně soudím, že ano :)
Cena cca 139,-- Kč za 125 ml, vyjde tedy o něco dráž.



Oba můžu vřele doporučit, používám je už velmi dlouho a když dojdou, tak opět sáhnu po jednom nebo po druhém :)

Také máte dvousloužkové oční odličovače rády? :) Máte zkušenosti s jinými? :)

Hezké pondělí všem! Pa M.! :))

18 komentářů:

  1. Já dvousložkové odličovače na oči ráda nemám ,vůbec mi to nevyhovuje, měla jsem jeden od ziaji. Ale na obličej používám dvousložkový Ryor a ten mi nevadí:)

    OdpovědětVymazat
  2. neměla jsem ani jeden, ale měla jsem podobný od Balea no a upřímně noc moc :-/ ještě se chystám na ten od Yves Rocher :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Balea jsem měla taky a je fakt hrozný, to se nedivím, že ti nevyhovoval, ten jsem myslím v půlce používání vyhodila :)
      Kdysi jsem měla ten od Ryoru a ten byl fajn :)
      Schválně, jaký ten YR bude :)

      Vymazat
    2. mne Yves Rocher s nevadzou vyhovuje, je dost fajn a setrny, navyse ako jeden z mala neobsahuje olej, co je s mojimi navazovanymi mihalnicami nutnost :-).

      VeVe
      imperfectwonderland.blogspot.com

      Vymazat
  3. já mám nejradši tolik vychvalovaný ryor :) akorát u nás doma zmizel neuvěřitelnou rychlostí za pár dnů - mamka, já i ségra jsme si ho oblíbily :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já nikdy dvousložkové odličovače nepoužívala, ale časem možná vyzkouším.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ted odličovač od Yves Rocher s chrpou a je úžasnej! A i když neni dvousložkový, tak mi odlíčí i voděodolné líčení. Což je pro mě velká výhoda :) Takže můžu jen doporučit.

    OdpovědětVymazat
  6. vypadají dobře, já mám na plet i oči navlhčené ubrousky od Balei a nemužu si stěžovat, krásně odličují a navíc plet hydratují:)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou moje dva nejoblibenejsi z drogerie, ten L'Oreal mam jeste malinko radsi. Uplne nej je pro me Clinique ale nechce se mi vzdycky tolik utracet. Taky doporucuju vyzkouset dvojslozkovy od Douglas, ma 200ml a stoji okolo 200, neparfemovany a bez parabenu, taky moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. Používám ten první, mám asi už 65469497966546tou lahvičku, ale i přesto nechci přecházet k jinému. Ted jsem si sice koupila další, od L'orealu ale ten mi absolutně nevyhovuje! Má být pro citlivé oči, ale nepřijde mi. Pro mě je ten od Garnieru naprosto bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle mastné odličovače moc ráda nemám, ale na gelové linky od Essence je to ale bohužel jediné možné řešení, takže i já ho občas, i když nerada, použiju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nominace do tagu http://blongie007.blogspot.com/2012/04/po-delsi-odmlce-jsem-tu.html

    OdpovědětVymazat
  11. Já střídám Loreal a Niveu, ta sice zanechává mastný film, ale večer mi to nijak nepřekáží. Jinak mám ještě jednosložkovou Baleu a taky není špatná :)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj. nominovala som ta na versitale blogger award :)
    http://denivevericka.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
  13. Mym nejoblibenejsim odlicovacem je uz hodne dlouho dobu Bioderma Sensibio H2O na kterou nedam dopustit. Je bez parfemace a nemusi se ani smyvat. :)
    http://jewerellytobuy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. škoda, že tady článek nebyl dřív:) jelikož jsem si kupovala odličovač před dvěma dny, chtěla jsem hlavně nějaký dobrý odličovač očí a nakonec jsem se nechala zlákat na ten od Ryoru, ale tyhle si dám do paměti!

    OdpovědětVymazat
  15. L'oreal je opravdu skvělý, oči si líčím jednou za dva roky, ale i tak musí doma být, je šikovný. Nemohla bych si oči odlíčit jinak. A cena je OK.

    OdpovědětVymazat