pátek 13. dubna 2012

Hubnoucí seriál - díl o doplňcích stravy

Tak jo, bez mučení se přiznávám, že dodržovat dietnější jídelníček je pro mě daleko těžší, než jsem si dokázala představit! Před tím jsem měla narozky, teď byly Velikonoce.. vždycky si najdu důvod, proč zdravou stravu porušit a dát si do zobáčku. Jediné moje plus je nyní asi v tom, že každý večer mám salát podle nové kuchařky, které jste si mohli všimnout v postu s dárky. :) Když jsem se včera naposledy měřila, mám pořád stejně cm jako minule, takže žádný pokrok (naopak můžu být ráda, že jsem opět nepřibrala :D ) Alespoň pravidelně cvičím, fyzicky se tedy cítím být stále více fit, což mi ke štěstí může postačit, že.. :)

Dneska bych se s vámi chtěla podělit o výrobky, které pravidelně užívám, v zájmu zdravého životního stylu a ve snaze trochu zformovat postavu.
Jako první musím uvést Mladý ječmen. Pijeme ho s mamkou každé ráno na lačno. Jedno balení stojí tuším 1100,-- a vydrží nám asi dva měsíce, stačí jedna čajová lžička ječmene, který se následně smíchá s deci studené vody. Nevypadá to hezky a mně to ani nechutná (chuťově si představte vylouhované seno), ale věřím v zázraky a je mi po něm opravdu dobře. Nebudu tady zdlouhavě a složitě vypisovat, na co je všechno dobrý, to si můžete přečíst v odkazu :) Každopádně s ječmenem mám hned po ránu více energie, a je to takový můj malý rituál. Pijete ho taky někdo?

 Takhle vypadá rozmíchaný :)



Takže to bychom měli pro zdraví. Co se formování postavy týká tu mám dva tipy. První jsou tobolky CLA Thermo od USN. Cena 790,-- Kč za 90 kapslí, vystačí na tři měsíce, užívá se jedna tabletka denně před jídlem. CLA je konjugovaná kyselina linolová, která "velmi účinně zamezuje procesu ukládání tuků a současně napomáhá tělu lépe spalovat již uložený tuk, který je využit jako zdroj energie". Upřímně, do jaké míry funguje si netroufám odhadovat. Je jasné, že když spolknete kapsli a pak si dáte svíčkovou, tak vás asi nezachrání a tuky se uloží stejně.. Nicméně bylinná směs, která je v tabletkách vyvolává termogenezi, čímž byste měli lépe spalovat tuky, a tak dále.. No zní to krásně, takže alespoň pro pocit :) Přiznám se, že když si kapsli vezmu a pak se najím, tak mám tendenci krkat - přisuzuji to, že CLA funguje (omlouvám se, za malou nechutnost :))



A jako druhý tip mám L-Carnitin z Vitalandu. Byl to sice dárek, ale vím, že stojí 555,-- Kč - k tomu jako dárek dostanete Dietní nápoj, který je vhodný místo večeře. L-Carnitin používám už celkem dost dlouho, ne každý den, jak je doporučeno, ale dávám si ho pouze půl hodiny před aerobním cvičením. Podporuje fyzický výkon, tvorbu energie z tuků a tím by měl přispívat k redukci váhy. Ani tady si nejsem jistá, jak moc funguje na spalování tuků, ale určitě s ním vydržím větší/delší fyzickou zátěž. Navíc ho mám s příchutí Cherry a moc mi chutná :D




Abych to nějak shrnula, on takový placebo efekt není k zahození, aneb věř a vírá tvá tě uzdraví :) Vycházím z faktu, že by mi nic z těchto přípravků nemělo ublížit, tudíž mi mohou v mé snaze - když nic jiného - jedině pomoci.

A co vy, berete různé podpůrné prostředky, doplňky stravy v rámci zdravého životního stylu nebo při sportovních aktivitách? Pochlubte se, ráda se nechám inspirovat! :)

Krásný pátek a víkend všem!! Pa M. :))

16 komentářů:

  1. mám brigádu ve vegetariánské restauraci, a tam se ten zelený ječmen pije ve velkém :D pokaždé si říkám, že už to opravdu musím ochutnat, ale stále nemám odvahu :D:D
    ale těm doplňkům moc nevěřím...ale je pravda, že placebo efekt není k zahození...když to pomůže k tomu cítit se líp, proč ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? :D No chápu, že vzhledem tenhle nadupaný nápoj odradí :D Ale třeba mamce moc chtuná, tak zkus a uvidíš! :))

      Vymazat
  2. Páni, to je skvělé, čím vším podporuješ cvičení a zdravý životní styl! Já nic z toho neužívám, ale docela ráda bych vyzkoušela ten ječmenový nápoj. A už delší dobu přemýšlím, že si pořídím proteinový nápoj, buď jako doplněk stravy ke cvičení, nebo občas místo první (nebo přinejmenším druhé :D) večeře :D Nemáš s nimi nějakou zkušenost? Asi to bude něco na způsob toho Diet shake, co máš na obrázku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že ten ječmen by se lépe poznal, zda funguje, na někom s chronickými problémy, pokud je člověk zdravý, tak tam asi nijaké výraznější výsledky vidět nebudou, ale beru to jako podpůrný prostředek :)) Vyzkoušej ho a uvidíš sama :)
      S proteiňáky zkušenost nemám, ale můžu se zeptat bráchy, zda by to doporučil, případně jaký. Já zatím ten Diet Shake nerozbalila, většinou si dávám ty salátky k večeři, tak už se mi to pak nechce plácat na to :)

      Vymazat
    2. To by bylo super! Jestli brácha ví o nějakém, co chutná v rámci možností dobře, neboť co jsem zjišťovala, tak největší problém bývá právě ta chuť :/

      Vymazat
  3. Já taky piju ječmen a k tomu jím chlorelu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té chlorele jsem uvažovala, vidíš nějaké pozitivní účinky? :)

      Vymazat
    2. Určitě :-). Chlorela funguje hlavně na střeva a ženské orgány, je to takový čistící přírodní kartáč..Celkově se chodí lépe na záchod, nejsem nafouklá, nebolí mě břicho a po ženských problémech ani vidu ;-)

      Vymazat
    3. Super, děkuju moc za odvpoěď! No člověče, možná to vypadá, že by pro mě ta chlorela byla lepší, tak si jí zkusím koupit taky a kdyžtak jí vyměním za ječen :))

      Vymazat
    4. Není vůbec zač :-). Ono by se to právě mělo brát dohromady...Chlorela čistí a ječmen dodává živiny ;-)( ten právě zase působí na žaludek a na trávení )

      Vymazat
    5. Díky za tip! O chlorele slyším poprvé, ale jestli to pracuje tak, jak popisuješ, tak to musím vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Zlatíčko já tomu moc nevěřím.. Mě trenér říkal, že můžu jíst naprosto cokoliv když budu mít více pohybu to spálit. Moc bych takové tabletky třeba nejedla.. Ale třeba to umí i zázrak. Moc se v tom nevyznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja zas verim tomu, ze zhubnout se da snaze jen upravou stravy.nez jenom cvicenim :) samozrejme, ze idealni je to oboje dohromady ;)

      Vymazat
  5. Já se přiznám, že já na tyhle doplňky stravy taky moc nejsem:-) Jediné, co jsem teď užívala byl Biosil na nehty a vlasy a občas vitamíny, jinak nic:-)

    OdpovědětVymazat
  6. já pila to zelený jednu dobu.
    nevim, jak jsem to udělala, ale i jsem se nějak přesvedčila, že mi to vlastně docela chutná :D
    když jsem ale balení vypotřebovala (rozuměj půlku vypoužívala, druhou půlku "omylem" ooops vysypala - no řekni sama, je to fakt hnusný :DD, tak pak už jsem do dalšího balení nešla:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem líná se zeptat5. května 2012 8:11

    Vhozené peníze, ale proč ne, že? Je snadnější vyhodit prachy oknem než položit otázku nějakému lékaři, zda to má nějaký smysl.

    OdpovědětVymazat