neděle 1. dubna 2012

Tip na dobrou kavárnu

Nedá mi to, abych tenhle post nezveřejnila. Právě jsem se dozvěděla úžasnou zprávu :))) A to, že jsem vyhrála soutěž s holkama z A Cup of Style Luckou a Niky a Centrem Chodov! :)

A ještě bych ráda doplnila tip na mojí nejoblíbenější kavárnu v Praze, kterou jsem dnes navštívila. Cafe-cafe. Nachází se v Rytířské ulici pod Václavským náměstím, mají hezký interiér, příjemnou obsluhu, dobrou kuchyni a vynikající dorty. Kdo milujete cheesecake, tak mají bezkonkurenční malinový! Ten jsem měla já, přítel si dal stejně vydařený Schwarzwald :)) No joo, dieta občas musí jít stranou :)


A to je pro dnešek vše, mějte všichni šťastný týden jako jsem měla já tento den :)) Pa M.!:))

32 komentářů:

  1. Na ten hloupej komentář, že jsis to vymyslela jsem taky koukala :/ lidi jsou blbci no... Těším se na fotky z akce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sranda co :D Přítel se mi směje, že si to moc beru, ale zdá se mi to jako nespravedlnost, tak jsem měla potřebu se obhájit :D
      A děkuju, snad fotky budou! :)

      Vymazat
  2. moc ti gratuluju! pořádně si to užij a snad budou fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k výhře, užij si to a nezapomeň fotit :) A ty anonymní závistivce nechápu, zase se projevila typická přející česká povaha :(

    OdpovědětVymazat
  4. Pobavila jsem se u toho komentáře, no:D Tobě gratuluju, zaslouzis si to, jsi sikovna:))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ti. Já mám narozeniny 4.5., což teda moc k datu akce nesedí :D Ovšem s holkami si to užij a příště dej na přítele, má pravdu ;)

    Jo, zapomněl jsem dodat, že moc děkuji za tip na kavárnu. Prostředí se mi líbí, takže příště až budu v Praze, zajdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, první komentář od muže na mém blogu, děkuji! :))
      4.5. je taky pěkný, třeba vyhraješ něco příští měsíc! :)

      Kavárnu určitě navštiv, jakýkoliv dortík ti bude 100% chutnat, sami si je vyrábí! :)

      Vymazat
    2. :D tak to je pěkné, že držím prvenství.

      Myslím, že tam někoho pozvu ;)

      Vymazat
  6. Holky moc vám děkuju za podporu a milé komentáře! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Lidí dokáží být vážně hnusní :-/ Já jsem si ale jistá, že Ty si to stejně užiješ! Moc Ti to přeju :-)

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluju :)
    btw cafe cafe mě strašně odpuzuje :D nedávno jsme šli ven s přáteli a chtěli jít někteří do cafe cafe a já jsem tak protestovala, že jsme šli jinam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Odpuzuje? :D Pročpak? To, že vedle tebe sedí samá LV kabelka? :D Když jsme včera odcházeli, tak akorát před kavárnou zaparkovalo Ferrari a Bentley a pánové si šli na kafíčko :D Mně tohle vůbec nevadí, lidi okolo mi jsou jedno, s nima tam nejsem :)) A hlavně si tam vždycky pošmáknu :))

      Vymazat
  9. Myslím, že tohle nebylo nutné, to přece nemáš zapotřebí... Ty sama víš, jak to je, na nějaké hloupé lidi se vykašli. ;) A co to je vůbec za výchru? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :) Včera jsem byla nějaká přecitlivělá a vzala si to moc k srdci :) Dneska už jsem článek upravila :)
      Já ti zatím pořádně nevím, mám strávit odpoledne na Chodově s holkama blogerkama a stylistkou, a pak nějaké focení "v zákulisí" centra chodov :)

      Vymazat
  10. Ano lidé jsou opravdu nepřející!!! Já jednou vyhrála přes FB balíček od l´occitane a objevilo se k tomu asi tak 150 komentářů proč jakože já! Taky mě to dost mrzelo a říkala jsem si, že já jsem vůbec soutěžila!! Ale co - prď na všechny trapný anonymy a hezky si to užij ;-)!!!

    kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky síla, že to těm lidem vůbec není trapný. Mně by v životě nenapadlo mít k vyhlášení soutěže nějaké připomínky, jako že to je nefér a podobně..
      Už jsem se zklidnila,tak jsem článek upravila :)) Děkuji!! Jdu mrknout na tvůj blog :))

      Vymazat
  11. Božeeee Cheescakes♥
    Ano ano moje milá, narozeninky den předemnou :) Hezká náhoda viď?
    Už se nám to blíží!
    Isica jsem chtěla taky, ale myslím že u nás ve vesnici, bych to mohla ukazovat leda přes plot koni a ovečkám, protože do nějakého většího města, kde bych ji uplatnila, se dostanu hrozně málo .. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To joo, dobrá náhodička :) Taky beránek, viď zlato :-*
      :D To si mě fakt pobavila, že by si ho ho mohla ukazovat koni a ovečkám přes plot :)) Já ho používám kdykoliv když jdu někam a je tam studentský vstupný a vlastně pokaždé, když si dobíjím naší slavnou Open Card :D

      Vymazat
  12. Jeee tak to gratuluji a těším na nějaké fotky z toho Vašeho setkání!!! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju k vyhre, to je vzdycky moc prijemne jen tak neco vyhrat :)

    OdpovědětVymazat
  14. výhru ti přeju a doufám, že budou ňáký fotky =)

    OdpovědětVymazat
  15. Přidávám se ke gratulacím a těším se na zážitky a fotky!:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  16. gratluju :)
    a ten dort vypadá božsky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda, naháníš mi chutě s tím dortem. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. No téda, tak to gratuluju - to ti závidím :) určitě si to užiješ :) těším se, až sem dáš vědět, jaký holky byly :))

    OdpovědětVymazat
  19. Café Café mám taky ráda, občas tam zajdem (což mi připomíná, že jsem tam už dlouho nebyla).Není tam špatný ani jídlo, takže doporučuju i nějaké rizoto nebo kuřecí řízečky se salátem. A dort tam mají super i ovocný s marcipánem. A slyšela jsem, že tam mají super i větrníky. Ale je to tam relativně dost drahý, i když dortíky za 80kč mají i jinde a snobský (jak píšeš, auta, hadry, "celebrity"), takže chápu, že jako podnik to někomu může vadit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, kuchyně je tam taky svělá, řízečky si dává vždycky přítel, táta tam má oblíbený Salát Replay, já zas kuřecí špízy s teriaki omáčkou a opečeným bramborem :) Dorty mám vyzkoušený snad všechny, ale ten cheesecake je pro mě prostě nejdokonalejší :)

      Vymazat
  20. Hmmm, tak vidím tenhle zákusek a zase mě bolí břicho z dnešního guláše, co jsem dělala na oběd. Eeeh. :)

    OdpovědětVymazat