pondělí 9. dubna 2012

Lak na nehty - fialkovo-modrý "lovely" Essence

Mám pro vás jeden tip na úžasný lak na nehty. Mohli (možná by se zde hodilo spíš mohly :)) jste ho vidět už v postu s novinkami, nyní nalakovaný na nehtech. V drogérii jsem se rozhodovala, zda vzít tento nebo jiný lak více do modra a nyní jsem strašně ráda, že jsem zvolila správně. Vybrala jsem si lak č. 86 s názvem a lovely secret. Je opravdu lovely :)) V lahvičce vypadá více do fialova, i obsahuje jemňounký fialový shimmer, ale ten se mi ani nepodařilo vyfotit a na nehtech stejně není vidět. Osobně mi to ale vůbec nevadí. Když ho viděla nalakovaný mamka, tak se divila, že je docea dost do modra, to mi naopak vyhovuje :) Essence své nové laky hodně zlepšil. Alespoň pokud mohu soudit dle tohoto. Lakoval se výborně, dve vrstvy stačí, schnul rychle. Jak to bude s výdrží uvidíme, ale myslím, že 4 dny vydrží v pohodě. Takže pokud se vám podobné barvičky líbí, určitě si ho kupte! :))








Strašně se mi líbí a nemůžu se na něj vynadívat :) Znáte ten pocit, když si konečně můžete říct, že jste se při výběru trefili?? :)) Já mám konečně po všech těch objednávkách přes net a následného zklamání z odstínů opravdu radost!

Krásné Velikonoce (a volné pondělí díky tomu) všem! Pa M.!! :)) 

32 komentářů:

  1. krásna farba, z noviniek som si u Essence ešte lak nekúpila, tak asi vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný také jsem na něj koukala .... a asi si ho také pořídím ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento odstín jsem si chtěla pořídit, ale bohužel by vyprodaný:( Teď už vím, proč byl vyprodaný, je opravdu kouzelný:))

    OdpovědětVymazat
  4. krásnej =) já mám tyhle laky strašně ráda, protože mají na výběr tolik krásných barviček =)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je nádherná barva! Mrknu na něj :))

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle odstín se mi zrovna moc nelíbí :) já si minulý týden od essence koupila jeden z těch nude laků v této malé lahvičce a je supr :)

    OdpovědětVymazat
  7. musím souhlasit, laky od essence se hodně zlepšily :) já mám jeden z nové nude kolekce, a je skvělý - krásně kryje a drží :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za komentáře! :) Já budu ode dneška kupovat laky Essence jen s nálepkou "new", na ty staré už ani nesáhnu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já půjdu snad nějaký ten nový lak prubnout, mám zálusk na nějaký z kolekce Nude glam :) Jinak mě se modré a fialové laky nelíbí, nejdou mi k barvě pleti, ale musím uznat, že se mi tento na tvých nehtech opravdu líbí :)

      Vymazat
    2. No jen do toho, myslím, že zklamaná nebudeš! :) Já právě takovéhle světlejší odstíny miluju, modrou teda můžu celkově, ale výraznou fialovou taky nemám ráda. Tohle je ale fakt něco přesně pro mě :))

      Vymazat
  9. Tahle barvička je nádherná. Já z těch nových laků od Essence mám jenom jeden, který jsem ještě nelakovala, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. máš krásné nehty, barva je taky skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  11. na něj jsem taky koukala :D ale ne, nesmíš Suzie! :D

    OdpovědětVymazat
  12. je to naozaj krásna farba :-) a koľko ťa vyšiel? :-)


    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na 30,-- Kč, jako všechny tyhle malé :))

      Vymazat
  13. Tak ten je opravdu nádherný! Musím se podívat, jestli ho u nás mají:)

    OdpovědětVymazat
  14. Moje milá, to jsem ráda že jsi spokojená :) Vypadá moc hezky a sluší Ti na tlapkách!

    OdpovědětVymazat
  15. I really love this post.

    Can u follow my blog? http://www.saltosdecristal.com/

    I follow u back.

    Kisses,
    http://www.saltosdecristal.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Markétko všimla jsem si, že jsi vyhrála stejný lipshine, který jsem včera nafotila na blog. Těš se na něj, voní božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nice nail colour!
    Very spring time!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. :-O ten mi teda nějak unikl:-D super, vypadá parádně!:o)

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, ten je pěkný, takový podobný by se mi líbil, půjdu se na něj mrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  20. ten mám a naprosto ho zbožňuju! dlouho mi tolik lidí nechválilo nehty jako když jsem měla tenhle lak!!:))
    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Ten je krásný!:) Asi se pro něj taky stavím v rossmannu:))

    OdpovědětVymazat