pondělí 16. dubna 2012

Lak na nehty - "Šokující fuchsiová" Astor

Dnes pro vás mám Astor Laque DeLuxe v odstínu 841 Shocking Fuchsia. Tyhle laky mám moc ráda, jsou dle mého docela kvalitní, krásně se lakujou, kryjí v první vrstvě, drží díky lycře, kterou obsahují, až deset dnů  - ve skutečnosti teda týden :) a opravdu rychle schnou. V podstatě není si co víc přát. Tenhle lak jsem dostala jako dárek, v lahvičce se mi barva líbí, ale na nehtech je velmi nudná. Něco mezi červenou a růžovou, taková podivná zastřená barva, která se navíc špatně fotí, na fotkách je světlejší než ve skutečnosti. Takže je sice supr, že vydrží týden hezký, ale po dvou dnech už ho odlakovávám z důvodu okoukanosti :)





Taky máte nějaký lak, který vám na nehtech připadá naprosto nezajímavý? :)

Krásné pondělí, pa M.! :))

21 komentářů:

  1. no ani asi zatím žádnou nudnou barvu laku nemám :)
    Ale co mi za pár dní přijde nudné je klasická francie...
    A tahle barvička se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako on není špatný, jen pod názvem "shocking" bych si představovala něco výraznějšího :)
      To máš pravdu, mně se francie líbí, ale mít ji pořád na nehtech bych taky nechtěla :))

      Vymazat
  2. Tak ten je dokonalej! Ten musím mít!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezký, že každýmu se líbí něco jinýho :)) Aspoň to není nuda!

      Vymazat
  3. Vyloženě nezajímavý asi ne, spíš mám problém s tím, že se mi nějaká barva v lahvičce hrozně líbí, načež na nehtech už to tak slavné není a barva se mi třeba vůbec nehodí k pleti. Pak jsou tady ty barvy, které si bezmezně zamiluju, nosím je v kuse několik měsíců a pak se mi okoukají. Tohle mám teď se zlatou, ne že by mě už nudila, určitě se k ní zase někdy vrátím, ale zatím jsem teď ve fázi hledání nového favorita na jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu, to je zas kapitola sama pro sebe - že v lahvičce vypadá jinak než nalakovaný na nehtech, to je pak taky zklamání :)
      Tak to by chtělo něco zářivého a svěžího na jaro! Pokud najdeš, dej vědět, jsem zvědavá, kdo to u tebe vyhraje :))

      Vymazat
  4. Náhodou, mně se moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. nemám rada, keď lak vo fľaštičke vyzerá inak keď je nanesený na nechte :-/ ja mám pár takých a vidím že aj ty :-) ale takto na fotke vyzerá celkom zaujímavo! :-)

    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotkama se nenech zmást, je takový podivný, ani růžová, ani červená, ani výrazný, ani nenápadný :D Je ve všech směrech "něco mezi" :D

      Vymazat
  6. mě tyhle Astor laky nejsou vůbec sympatické :X nevím čím to ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že 179,-- nebo kolik stojí, se mi za ně taky dávat nechce. Ale když už nějaký mám, tak jsou vážně kvalitou super :)

      Vymazat
  7. Mně se tahle barva líbí, je zajímavá, ale taky jsem čekala něco trochu víc. Já jeden nezajímavý lak nedávno koupila v Claire's, v lahvičce vypadal úžasně, ale na nehtech nuda, tak jsem ho ani nedolakovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to mě pobavilo, že si ho ani nedolakovala, to se mi snad ještě nestalo :))
      Já z Claire´s mám jeden, ten má krásnou barvu, ale hned je tuhý, pořád ho musím ředit :(

      Vymazat
  8. Od Astoru lak nemam. Tenhle nevypada spatne i kdyz fuchsiovou si predstavuji trochu jinak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě a šokující obzvlášť :D

      Vymazat
  9. Tenhle se mi náhodou docela líbí :). Já mám občas takové nálady, kdy miten lak připadá naprosto nudný a jindy ten samý úplně skvělý :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, že nálada dokáže divy! :))

      Vymazat
  10. Barvička je krásná! tenhle odstín mám moc ráda:-) asi se tam na něj zajdu podívat :)Mně většinou lak na nehty týden nevydrží z důvodu, že pořád měním barvičky!:-) baví mě lakovat..
    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat