pátek 6. dubna 2012

Něco málo z dárečků :)

Dnes moc nestíhám, ale aby jste se měli aspoň na co podívat, tak přidávám pár fotek, co jsem včera dostala :)

Krémové sako ze Zary, s krásnýma knoflíkama. Hodí se ke mně svým elegantnějším stylem, takže ho určitě unosím :)
Černé kalhoty Pepe Jeans, neuvěřitelně příjemný materiál. Černé kalhoty jsou v mém šatníku TOP, hodí se k nim prostě všechno.
Vůně - Hugo Boss Deep Red a Guess Seductive. Bosse jsem chtěla, už několik let se k němu vracím a je to jedna z mých dvou nejoblíbenějších vůní (ta nej je London Burberry). Guess vybral tatínek a jsem překvapená, jak moc mi voní!
Tangle Teezer. Ano, ani já jsem neodolala po všech těch nadšených řečech, že tento kartáč (hřeben?) je skvělý!
Crest pásky na bělení zubů z řady Proffesional. Je to dvaceti denní kůra, tak jsem na to zvědavá, začnu asi od pondělí :)
A tak dále, a tak dále.. :))




Musím běžet do práce, tak se mějte a krásný pátek všem! :))

Pa M.! :))

36 komentářů:

  1. Krásné dárečky :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. tak to si teda pěkně někdo užívá:) šampon od vichy jsem měla kdysi, je fajn. sako vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pepe Jeans rifle sú najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Guess vůně je prý úžasná. Ještě jsem neměla možnost k ní přičuchnout, ale můj kamarád - guru přes dámské parfémy :D - ji ohodnotil velmi kladně :) Má skvělej čmuch, doporučil mi vůni, do které jsem už delší dobu zamilovaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, takovyho kamarada bych taky chtela :)) do ktere vune jsi zamilovana? a k tomu guessu nekdy cuchni, je fakt moc peknej!

      Vymazat
    2. První jeho top vůně je Burberry London, kterou také vlastním, ale není to úplně moje srdcovka. A pak mi právě doporučil méně známou/v ČR možná téměř neznámou vůni, neboť neznám nikoho, kdo by ji měl a ani jsem ji na nikom ještě necítila, a je to Rose od Paul Smith :)

      Vymazat
    3. Jak už jsem v článku psala, já mám právě top zrovna Burberry London, to bych asi tomu tvému kamarádovi voněla :D Náhodička :))
      Rose od Paul Smith opravdu neznám, takže jen co jí zahlídnu, tak jí půjdu očichnout :)) Je naopak dobře, že si jí ještě na nikom necítila, aspoň jsi jedinečná!

      Vymazat
    4. Já mám pocit, že ji v parfumérkách moc nevedou. Když jsem ji sháněla, tak jsem musela oběhat skoro celou Prahu. O to jsem byla naštvanější, když jsem si k tomu poprvé čuchla a jenom fuj-co-to-je-za-smrad :D Ale pak se rozležela a nádhera :) Musím si vzpomenout na Guess, až budu mít cestu kolem parfumérky :)

      Vymazat
  5. Krásné dárky, mám úplně stejný Tangle Teezer a je hrozně super :)

    OdpovědětVymazat
  6. premyslam nad crest pasikmi, takze super ze si ich dostala, nenapisala by si potom ako si s nimi bola spokojna? vejs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, měly by se používat dvacet dnů v kuse, takže do konce dubna tu určitě bude zhodnocení :)

      Vymazat
  7. Skvělý dárky, to sáčko vypadá moc dobře :) sem zvědavá, až ho na tobě uvidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží, vypadá celkem luxusně :D Už se na něj těším, jen co se trochu oteplí, tak ho vytáhnu :)

      Vymazat
  8. Tak ten Tangle Teezer ti závidím :D. Taky se na něj chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych mela hodnotit po prvnim dnu pouzivani, tak ho rozhodne doporucim! :)

      Vymazat
  9. Sáčko vypadá bezvadně! :) Ale i další věci jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Guess a Tangle Teezer mám také :))) Crest pásky si chci pořídit na léto ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidis kolik toho mame spolecneho :)) tangle teezer je zazrak, cese se s nin strasne snadno. premyslim, se si koupim i ten mensi do kabelky :)

      Vymazat
  11. Jůůů...tolik dárků.... Já už chci mí taky narozeniny!!! Pokud možno o rok míň, než vloni:-))
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  12. Takové krásné dárečky..! To bych se taky nezlobila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Guess Seductive?? Ty mrcho! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až tak, jo? to si nezasloužím! ;-D

      Vymazat
  14. To sako ♥ krásne darčeky !

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné dárky, a přeju všechno nejlepší!;)

    OdpovědětVymazat
  16. úžasné darčeky!musíš byť nadšená :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Tyjo, super dárky, už fakt pro dospělou dámu :) Dodatečně přeji všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  18. Pokud dobře vidím, tak máš šampon Vichy na vypadávání vlasů. Ty kapky, nebo jak to nazvat, jsou také na vypadávání vlasů.. Pomáhá ti to? Nebo to používáš jen preventivně...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to samé (šampon a ampulky) dostala k Vánocům a fakt mi to pomohlo, tady článek http://markvitkysvet.blogspot.com/2012/02/zhodnoceni-vichy-dercos-samponu-ampulek.html
      Teď už to budu mít jen na udržování, aby mi to padání zas nezačalo :))

      Vymazat
  19. Ještě jednou děkuji všem za přání a krásné komentáře! :) Z dárečků jsem měla opravdu radost :))

    OdpovědětVymazat
  20. Sáčko je úžasné, opožděně Ti gratuluji k narozeninám. A tangle teezer mám taky, cca dva měsíce. Nejsem z něj tak moc nadšená jako ostatní, ale pořád se jedná o nejlepší hřeben jaký jsem kdy měla:) Veronika
    www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  21. krásné dárečky, včera jsem si objednala Tangle Teezer,tak jsem teda zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  22. Sáčko super! Parfém HB tento jsem měla a je skvělý, já závidím tu knížku ta by se mi hodila:o))

    OdpovědětVymazat
  23. nad Guess Seductive jsem taky přemýšlela!:-) voní krásně..docela by mě zajímalo, zda ty pásky fungují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pásky pak udělám samostatný článek, už jsem je začala používat a jsem zhruba ve třetině. Zatím žádný rozdíl nevidím a akorát začínám mít hooodně citlivé zuby :D

      Vymazat
  24. Kruci, ten kartáč na vlasy mě už dlooouho láká. Závist, všechny věcičky chci! :)

    OdpovědětVymazat