neděle 1. dubna 2012

Paletka třech stínů NYX

V minulém postu jste mohli vidět paletku třech stínů od NYX a přesně o té dnes bude řeč. Vzhledem k tomu,  jak už jsem psala, že s nude paletkou NYX s názvem Champagne & Caviar jsem byla velmi spokojená, tak jsem chtěla ještě jednu menší na kouřové líčení nebo spíš líčení do šedostříbrna - myslím, že mým očím celkem sluší a cítím se v něm dobře.

Nakonec jsem vybrala tuto paletku tří stínů, a to white/grey/black. Pro někoho možná nuda, pro mě celkem ideální kombinace. Bílý stín je matný, dávám ho pod obočí a občas trochu do vnitřního koutku oka. Šedý stín je perleťový a je to opravdu hezká barvička, sem tam si ho dám jen na celé víčko, které pak vypadá pěkně rozzářené. Když chci přidat na dramatičnosti, používám k tomu právě poslední třetí stín z balení a to černý. Dá se hezky vrstvit, takže od tmavě šedé můžete dosáhnout až uhlově černé. Všechny tři tíny jsou dobře pigmentované, nejméně asi ten bílý, ale to vůbec nevadí. Nepráší nijak dramaticky a s bází (od NYXu, na kterou bude recenze následovat) stíny vydrží na oku netknuté celý den! Ještě bych řekla pár slov k balení. Černé, lesklé, moc se mi líbí že je horní část průhledná, takže vidíte, které stíny tam jsou. Mít více těchto paletek, tak to určitě ocením ještě víc!  Součástí je zrcátko i pěnový aplikátor a já pořád čekám, kdy ho výrobci konečně přestanou ke všem paletkám cpát, aspoň by se ještě o něco mohl zmenšit jejich rozměr. No abych ho vyzkoušela, nanesla jsem s ním stíny na ruku na focení :)) Sečteno a podtrženo, stíny od NYX jsou opravdu dobré a pokud budu zvažovat koupi dalších paletek, tak velmi ráda sáhnu opět po této značce :)







 Bez blesku

 S bleskem


Moc se mi líbí větička na přední straně balení - Triple Eye Shadows for Sexy Eyes Only! :))

Jak se paletka líbí vám? Používáte při líčení šedo - stříbrné stíny? :))

Přeji všem krásný zbytek víkendu! Pa M.! :))

13 komentářů:

  1. Teda, ta paletka je přímo úžasná :).

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná paletka, já v těchto barvách mám quatro od elf a je super:)
    Od NYXu mám paletku pěti stínů a nemohu si ji vynachválit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty elfácký stíny dost práší, tak to mám všude pod okem, to mi trochu vadí, ale jinak jsou taky dobrý! :))

      Vymazat
  3. vypadá pěkně :) já používám ale jenom bílý/stříbrný stín v kombinaci s brnzovými a hnědými stíny, černý a šedý by byl pro mě jako blondýnu asi moc tmavý a výrazný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jasně, každá nejlíp víme, co nám sluší :) Kámoška je taky blond a má k tomu šedo-zelené oči a šedé stíny nosí celkem často a seknou jí! ale černý by byl ke světlým vlasům asi fakt moc :)

      Vymazat
  4. Paletka vypadá moc hezky, na smoky eyes ideální, i pigmentace je super. Já tyhle barvy při líčení skoro vůbec nepoužívám. Já jsem spíš na odstny hnědé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá hezky, já používám stíny jenom stříbrné (až bílé,krémové) do koutka oka a pak tavě hnědé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za super typ ;) Také se poohlížím po nějaké paletce se třemi stíny na kouřové líčení, měla jsem vyhlídnutou od Essence, ale asi ještě kouknu na internetu po této ;)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá krásne, tieto farby tiež občas používam, hlavne na večerné líčenie :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty jsou hezké,:)
    sama se stíny maluju minimálně, tak 1x do měsíce, hlavně proto,že to asi ani neumím :D takže u mě vede gelová linka..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jinou než šedou kombinaci stínu už dlouho nepoužívám. Mám od Nyx Winter in Moscow a dost práší a třpytky padají pod oko, tak nevím.Ale barvy se mi líbí, tak, že bych pořídila?

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezké, ale já šedo černou kombinaci nepoužívám - nejd mi k pleti.. škoda:)

    OdpovědětVymazat