středa 18. dubna 2012

Rtěnka NYX a rtěnka Catrice

Dnešní post věnuji posledním rtěnkám, které jsem si zakoupila, obě už jste mohli v rychlosti vidět v nějakém předešlém článku. Nyní s odstupem času zhodnotím, jaké jsou :) Tak pojďme na to!


Jako první bych vám ráda představila rtěnku NYX Black Label Lipstick v odstínu 174 Nude. Mám nejoblíbenější nude rtěnku Essence In the nude, ale chtěla  jsem ještě další hlavně ze zvědavosti. Zvědavost se nevyplatila, protože tahle rtěnka je nude pro někoho hodně bledého, na mě naopak září, a tak tělová vůbec není a nesluší mi :D Je strašně světlounká, lehce do oranžova.. samotnou ji tedy používat nemohu, ale dávám ji jako podklad pro světlé lesky :) Je příjemně krémová, výdrž nic extra, rty nevysušuje, ale docela smrdí. Líbí se mi obal, kde je rtěnka u konce průhledná a je vidět, jaká barva to je. Opět ocení především ti, co budou mít těchto rtěnek několik. Cena 159,--/ 4,2 gramů.


Druhá rtěnka je moje první rtěnka od Catrice Ultimate Colour. Musím se opakovat, ale tahle kosmetika mě oslovuje čím dál tím víc a předem říkám, že až se zas dostanu do Rossmanna, další rtěnku Catrice jisto jistě pořídím :) Tuhle mám v odstínu č. 020 Maroon. Je pravý opak předešlé NYX, tento odstín mi dokonale sedí a mohu ji mít na běžné denní nošení. Obal celkem hezký, i když jednoduchý, na vrchu má rtěnka vyryto CATRICE, všimla jsem si, že to má (mimo dražší značky) nově i rtěnka Dermacol. Vyhovuje mi, jak byla vytvarovaná hned při koupi, do úzké špičky, kterou se krásně vykreslí srdíčko rtů. Rtěnka je hedvábná, překvapivě i drží (přežije pár hodin, když pouze pijete), nevysušuje a vůně je jemná a sladká. Cenou si už nejsem jistá, tuším 109,--/ 3,8 gramů, je tedy o něco menší než NYX.


A ještě pár společných fotek :) Rtěnka NYX vypadá hodně oranžová, ale jak je vidět na ruce, není to tak doopravdy.






Já letím do práce, mějte se, pa M.! :))

19 komentářů:

  1. super recenzia catrice a nyx su aj nase oblubene znacky :)

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že jsem se trefila do vkusu! :))

      Vymazat
  2. Na recenzi té rtěnky od NYX jsem se moc těšila, takže díky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co :) Jen vybrat správný odstín a budeš spokojená! :)

      Vymazat
  3. Já jsem od Catrice ještě nic nezkoušela, ale docela jsi mě navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice rtěnky mě lákají už dlouho, i když zatím jejich stojan spíš obcházím bez povšimnutí. Taky si už budu muset konečně nějakou pořídit :)

    Jinak mám jednu malou povinnost informovat tě o tom, že jsem tě nominovala do Versatile Blogger Award u mě na blogu. Budu ráda, když budeš pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten NYX je krasny :) pre mna by bol :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak ta Catrice má láká čím dál víc. Ale přijde mi, že hodně zvýrazňovala šupiny. A In the nude od essence mi zas přišla málo pigmentovaná :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si teď pořídila dva nové výrobky od CATRICE a musím říct, že mě také láká čím dál tím víc ;).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Já si nějak na svých rtech nedokážu představit ani jednu :X a s Catrice nemám vůbec žádnou zkušenost, ale co jsem koukala odstíny rtěnek mají opravdu velmi pěkné! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Prodej originálních šperků za levné ceny a tipy na dárky ns jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. krásná barva rtěnky. Vím že už to tu zaznělo ale nemohla jsem Tě také nenominovat na mém blogu do Versatile blogger award. Více info na mém blogu http://alittlebookfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ta druhá rtěnka vypada skvěle!!:)

    OdpovědětVymazat
  12. catrice maroon mám. ale mne sa velmi nepáči :-( resp. nehodí. viac sa mi páčia z rady ultimate shine.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj ,nominovala som ťa do Versatile Blogger Award :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super rtěnky, mám ráda kosmetiku od Catrice! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na googlu jsem hledala matující rtěnky a hned mi to vybliklo tento tvůj post. :) Ta světlá je eňo ňuňo. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta světlá vypadá vážně nějak moc živě:-)

    OdpovědětVymazat