úterý 3. dubna 2012

Srovnání: Báze pod oční stíny NYX a e.l.f.

Jak z nadpisu jasně vyplývá, dnes se budu věnovat bázím pod oční stíny. Obě dvě mám vyzkoušené doufám dostatečně, tak se pokusím udělat malou srovnávačku :)

Eyeshadow base NYX
Kde začít jinde než u balení. Báze je v plastovém kelímku se šroubovacím víčkem a obsahem 7g. Znamená to tedy, že když chcete bázi nanést, musítě buď použít štětec nebo do ní hrábnout prstem. Druhá varianta je s dlouhými nehty ale téměř nemožná. Bázi jsem si vybrala (asi? prostě mi taková došla) v bílém odstínu. Ještě mají Skin tone a Pearl, ale to jsem při objednávce nějak přehlédla :) Nádherně voní! Připomíná mi vůni klasické modré indulony (že by vzpomínky z dětství?:)) , ale je to strašně příjemná parfemace. Báze je krémová, roztírá se skvěle, ale ne úplně do ztracena. Co jsem ze zkoušení vypozorovala, tak nejen že s ní stíny drží opravdu dobře, ještě jim přidá ná intezitě co se sytosti barvy týká. Jediné mínus je tedy podle mě balení, nesnáším kalíšky. Cena cca 160,-- Kč.



Eyelid Primer e.l.f.
Tato báze je rovněž v plastovém balení, nýbrž s houbičkovým aplikátorem.
V podstatě vypadá jak menší lesk na rty, vyhovuje mi rozhodně více. Obsah je 5 ml. Bázi mám tuším v odstínu Nude, dále máte na výběr ještě z Pearl, Champagne  a Golden. Tahle báze bohužel spíš smrdí, když to tak musím říct. Z vůně cítím divnou chemickou nakyslost. Pozitivní však je, že je "vůně" cítit opravdu až poté, co k ní dáte nos a nadechnete se, jinak není cítit vůbec nic. V porovnání s NYX bází je tato o trochu méně hustá, více krémovější. Dá se na víčku rozetřít přímo aplikátorem, takže na to vůbec nemusíte šmatat prsty. Barva je světle béžová, také se nerozetře úplně do ztracena. Co se funkčnosti týká, tak výdrž stínů je s ní dobrá, v tomto směru funguje! Sytost stínů se mi ale zdá naopak trochu horší s touto bází, než když je dám bez jakéhokoliv podkladu rovnou na víčko. Laicky řečeno, trochu barvu stínů "sežere", je to ale jen můj subjektivní dojem. Aby ale nedošlo k mýlce, s bází jsem přes to spokojená, šlo mi jen o to zabránit stínům ve slévání. Cena krásných 45,-- Kč.



Nyní srovnání vedle sebe. Z vašeho pohledu vpravo je vždy báze NYX, vlevo elf.

Před rozetřením
Po rozetření
Nyní foto se stíny. Opět vpravo na bázi NYX, vlevo na bázi elf a nahoře nad nimi bez báze, samotné stíny.

Máte s těmito bázemi zkušenosti? Používáte vůbec báze pod stíny, nebo se vám zdá, že je poslední dobou báze na všechno a člověk se dřív bez nich také obešel? :))

Mějte se, pa M.!! :))

23 komentářů:

  1. Tá od NYX vyzerá super, podľa mňa je dobre, že je biela práve kvôli tomu zvýrazneniu tieňov :) Tú od ELF mám aj ja, v odtieni Nude som ju už skoro minula ( vážne smrdí :/ ) a teraz mám odtieň Golden, ale zdá sa mi, že ten tiene až tak nedrží a mohol by fungovať lepšie... Z NYX som si objednala ceruzku Jumbo MILK tak som zvedavá ako bude fungovať ako podklad, lebo som videla, že ju tak často vo videách používajú :)

    OdpovědětVymazat
  2. nad tou od Elfu jsem uvažovala, ale tak zatim to nechám asi být =D já používám od Dermacolu, která je taky stejně světlá jako ta od NYXU (aspoň podle fotky to tak vypadá =D) a jsem sní zatim spokojená =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta od Elfu mi přijde jako průměr a Nyx mi moc nedrží na víčku a slévá se, takže ji třeba používám ještě na bázi :-D nejradši mám asi Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  4. Znám obě báze. Báze v kelímku od NYXu je úplně ta nejhorší báze, kterou jsem kdy vyzkoušela. Stíny jsou slité do půl hodinky až hodiny od nalíčení. Elf je určitě lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. absolútne súhlasím s NYXom, jediné, na čo je báza skvelá je iba na fotenie, pretože zvýrazňuje sýtosť farby. výdrž nulová

      Vymazat
  5. Markvitko, bázi od E.l.f. mám doma také, i v té minerální variantě. Od nyx neznám, ale vypadá více než zajímavě. Abych se vrátila k elfu, jsou to dobré báze, určitě lepší než báze essence(o tom jak ji používám já už asi není třeba psát), ale přesně jak píšeš ty, určitě barvu stínů nezvýrazní...Ale za ty peníze bezva výrobek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teda Markitko, na bázi od Nyxu jsi mě pěkně nalákala. Rozhodně po ní šáhnu radši než po té od Elfu. Momentálně mám Catrice a nemůžu si stěžovat. Ale trochu mi na ní vadí ty třpytky, což Nyx jak vidím, nemá.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám zkušenosti jenom s bázemi od Elfu a od Alverde a s oběma jsem spokojená. Tahle od Nyxu mě taky docela lákala, ale jak tak čtu ty komentáře, tak si ji asi kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  8. používám bázi od essence , stíny s ní vydrží dýl a mají sytější barvu, než když jsem je dřív nanášela hned na víčko....ale bohužel nemůžu porovnat s žádnou jinou bází:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně právě ta NYX vyhovuje, že je taková hutnější a není lesklá. Jak je tužší tak na ní i ty stíny lépe drží, nechápu, že se můžou někomu slévat :-O
    Každopádně za ty peníze možná bohatě stačí ta elfí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si bázi vyrábím sama doma :D a je pefektní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak prosím tě? ?? :-O

      Vymazat
    2. smícháš make-up (v podstatě jedno, jaký odstín) s tělovým máslem zhruba v poměru 1:1, můžeš přidat trochu korektoru, a voilá, báze je na světě ;) není mastná a je to opravdu držák ;) a za pár korun

      Vymazat
  11. Jo přesně jak píšeš! Poslední dobou se mi zdá, že jsou báze snad opravdu pod vše :D Jinak já mám tu ELF a jsem s ní spokojená, ale moc jí nepoužívám ... mě osobně stačí víčka přepudrovat pudrem a stíny mi drží bez problémů půl dne a i více což mi stačí. Když se třeba někam večer chystám tak se stejně přemaluju takže celodenní výdrž stejně až tak nepotřebuji :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ta NYX by určitě stála za vyzkoušení!:-) Nevím, jestli jsem to někde přehlédla, ale kde kupuješ NYX?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakupuji na www.kosmetika-usa.cz, tohle byla druhá objednávka a zatím v pohodě :) Jinak holky píšou, že jim na té od NYX stíny nedrží, já většinou sice nejsem namalovaná celý den, ale na pár hodin bohatě stačí a stíny mám netknuté :)

      Vymazat
  13. Moje milá, přeji Ti vše nejlepší k Tvým dnešním krásným narozeninám ♥, co máme tak hezky za sebou :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ta od NYXu vypadá krásně :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Ja pouzivam bazi od essence nebo elfu a kdyz chci zvyraznit barvu, pouzivam od NYX Jumbo pencil v barve Milk. Nicmene tuhle bazi jsem zkousela a byla to naprosta katastrofa. Po chvilce byly stiny slite v ohybu oka tak, ze to vyslo lip bez ni. Skoda :(

    OdpovědětVymazat
  16. O bázích pod stíny jsem donedávna ani nepřemýšlela, teď o ní sice uvažuju, ale asi mám dobrou pleť, takže se mi většina stínů nespívá. Barvy jsou také syté. Takže si ji asi nechám ujít.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo, zrovna v poslední době pořád přemýšlím jestli si bázi od ELF objednat a jak tak koukám na tvoji packu, kde máš obě báze aplikovány, řekla bych, že ta od ELFU vážně tu barvu docela žere! :-(

    http://bofmyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ani jednu jsem nezkoušela, ale měla jsem od Catrice (3 ml) a rychle se spotřebovala. Teď mám od Art Deca a ta je naprosto skvělá. Stíny sní mají lepší pigmentaci, dlouho vydrží a neslévají se do linek. Je ale v kelímku, za to vydrží podle mě hodně dlouho, cena je něco přes 200,- Kč a doporučila mi ho jedna vizážistka.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, supr blog :) Ja mam taky nude bazi od Elfu a musim rict, ze su celkem spokojena, stiny drzi jak pribyte... Az mam podezreni co do toho davaji! :))

    OdpovědětVymazat