úterý 24. dubna 2012

the Versatile Blogger Award

Tak jsem se konečně odhodlala  a přidávám do tohoto řetězce svůj článek. A protože má tahle záležitost vlastní pravidla, půjdu rovnou k věci. :)

1. Přidat logo Versatile Blogger.
Logicky začínám tím nejjednoduším, jenže obrázky jsem viděla dva, tak vám je sem přidám oba :)
Který je ten správný??





2. Poděkovat tomu, kdo tě nominoval.
A tady už končí veškerá legrace. Vzhledem k tomu, že jsem chvíli dělala mrtvého brouka, se mi nomanicí sešlo více. Děkuji Denivevericce, Lie z LookBook, Dafné a Spiced Chocolate, opravdu mě holky moc těší, že můj blog čtete a vzpomněly jste si na mě! :)) A čtenářům doporučuji jednotlivá jména rozkliknout a blogy holek pročíst, mají jedna lepší než druhý!

3. Prozradit o sobě sedm faktů
Tohle se zdá být na první pohled snadné, ale zkuste vymyslet sedm věcí, co na sebe prásknout! :D Ale já se nevzdávám...
1) Každé ráno jsem protivná na všechny a na všechno, a to i když se krásně vyspím do jedenácti.
2) Občas se s někým pohádám jen tak pro svoji zábavu.
3) Nejím houby, fazole, vejce, ovoce, pálivé jídlo... ale miluju čokoládu, mít na ní alergii tak umřu!
4) Nerada cestuju. To jsem ale divná, co?!
5) Ulítávám na stupidních seriálech typu Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Lying Game, Hellcats, nově teď Hotel Paradise (atd.) a chvílemi se za to opravdu stydím :))
6) Zbožňuju všechno co se třpytí a leskne a kolotočářské a kýčovité věci mi sem tam nejsou cizí :))
7) Jsem celkem konzervativní člověk a když mi něco vyhovuje, tak to nerada měním. To se týká i kosmetiky, proto poslední dobou přemýšlím, zda v blogu budu vůbec pokračovat.

4. Nominovat dalších patnáct začínajících blogů.
Tak a tím jsem skončila. Je na hlavu nominovat zpátky ty, co už nominovali mě. Když jsem procházela koho bych tedy uvedla, zjistila jsem, že už dotyčné tento post psaly.
Nyní tedy vyzývám  všechny z vás, kdo ještě nominovaný nebyl a rád by na sebe oněch 7 faktů zveřejnil, protože mám trochu dojem, že to je tak nejzajímavější z toho všeho :) Jste tedy nomionváni všichni!

5. Informovat o nominaci.
Pokud jste dočetli až jsem, tak jste jistě informováni. Tak šup šup šup a psát! :))
Mějte se báječně, pa M.! :))

11 komentářů:

  1. Nominuju se :D : http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, přesně takhle jsem to myslela! :)) Budu se těšit na článek!

      Vymazat
    2. bylo mi to sice trapné to sem tak napsat, ale děkuju ti za umožnění :D :)
      budu moc ráda, když se staneš mojí "followerkou" :)

      Vymazat
  2. Běda ti, jak s bloge msekneš! :D Néé vážně, piš dál :))

    OdpovědětVymazat
  3. koukám, že toho máme celkem dost společného :D já osobně nemůžu po ránu nikoho vidět, musím se vypravovat naprosto sama a v klidu, jinak mám pak zkažený celý den :D co se kosmetiky týče, tak jsem taky spíše "konzerva", jedu si ty scé zajeté a osvědčené věci:) A houby, fazole, vajíčko taky nejím, ještě bych přidala teda sýr :D

    OdpovědětVymazat
  4. ... na Hotel Paradice taky koukám :D:D:D:D:D:D jinak taky už jsem se viděla nominovala a né jednou, ale nějak se mi do toho nechce :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja som vždy protivná 8DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Houby, fazole, vejce, ovoce, pálivé jídlo - všechno jím a všechno mám ráda :D Ale na čokoládě ulítávám taky, poslední dobou dost markantně :D A na Hotel taky koukám pravidelně :D

    Nepřestávej, tvůj blog patří k mým oblíbeným! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, že jsi pokračovala :) To já jsem protivná pořád nejen po ránu... a na Hotel se taky koukám a stydím se za to! :D
    A opovaž se s blogováním skončit, byla by to škoda, mám tvůj blog ráda, líbí se mi tvůj styl psaní a myslím, že určitě nebudu jediná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hotel Paradise miluju :D příjdu si jako blázen, ale nesmí mi uniknout jediný díl!:D Po ránu nebývám teda protivná :) za což jsem ráda!A málo kdy jsem protivná:) A když, tak se raději stáhnu. A nominovaná být nechci, protože mi to příjde jako trochu blbost!:) Sice je to dobré k tomu, aby si člověk blog zviditelnil, ale ....:) jinak těch 7 faktů to je fajn!:))

    OdpovědětVymazat
  9. tak to nominování ostatních mě dostalo =D =D skvělý nápad to udělat takhle =)

    OdpovědětVymazat