úterý 1. května 2012

Boty, botky, botičky..

Tohle asi nebude nic pro všechny fashion blogerky, které (jak jsem si mohla povšimnout) mají naprosto odlišný styl a vkus než já. Je fakt, že ani tyhle dvoje botky, které jsem si dnes koupila, nejsou přesně to, co by mě vystihovalo a vypovídalo o mém stylu. Na druhou stranu nechodím každý den jen po městě a někdy je více než nutné vyměnit městskou obuv (tj. lodičky a baleríny) za něco pohodlnějšího a hlavně sportovnějšího.
Teď mluvím o botkách Lacoste, které bych nazvala dámské tenisky. Ta bota je od prvního pohledu hezky dámská, je hodně vykrojená a celkově na mě působí roztomileji, než klasické tenisky - které samozřejmě taky mám, takže nic proti nim.

Jste rády, za to vedro, co venku je? Určitě většina z vás ano, a já samozřejmě také, jenže jaké to pro mě bylo překvapení, když jsem zjistila, že jsem si po minulém létě všechny žabky vyhodila!? Žabky si kupuji obyčejnější, většinou jich mám na léto opravdu hodně, ale velmi často je zničím, okopu, prošlapu a tak dále, prostě mi nevydrží :) No a tak jsem musela rychle naběhnout do obchodu a pořídit si alespoň nějaké prozatímní. Prošla jsem ty co mají v nabídce běžné obchody - to jsou boty, co mají podrážku širokou asi 2 mm, na to mám své nohy moc ráda.. (haha) A potom mají ještě velkou spoustu žabek s podrážkou pěnovou, která jak známo se rychle sešlape.. :)
A tak mě jako jediné zaujaly žabky iPANEMA, což - jak jsem doma pak zjistila - je značka britská a do teď jsem ji neznala. Hodně mi připomínají všem známé Havaianas. Jsou celé takové gumové, takže k vodě ideál :)

A jako poslední věc, o které se chci zmínit je, že jsem si po strašně dlouhé době koupila Elle. Zaprvé proto, že byla Termální voda Avene jako dárek :D A zadruhé, toto vydání obsahuje kupónky na Elle Fashion Shopping Weekend. A co se samotného časopisu týká, zase dlouho si ho nekoupím, ať žije Harper´s BAZAAR!






A jedna bonusová - na Karlštejně bylo krásně! :))

Doufám, že jste si všichni užili volna stejně dobře jako já :) Pa M.! :))

32 komentářů:

  1. ty tenisky od lacoste se mi líbí už dlouho, tolikrát jsem na ně koukala v obchodě, ale připadalo mi, že mají moc tenkou podrážku a moc nevydrží...ale uvidíš, třeba překvapí :)
    s žabkama mám ten stejný problém, a ještě horší je to s balerínkama....koupit nějaké pěkné, aby neměly podrážku jako z papíru je těžký úkol:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tu jejich podrážku srovnala s Converskama, o moc se to neliší a taky v nich nebudu chodit každý den, tak je snad aspoň rok mít budu :)
      To máš pravdu, tolik balerínek by se mi líbilo, ale jsou placaté jak papír a člověk v nich cítí každý kamínek :(

      Vymazat
  2. jee Karlštejn ten miluju :)) Jinak ty tenisky jsou pěkné já mám Lacoste taky jedny bílé tenisky, ale vypadají úplně jako Converse jen je tam ten krokodýl no :) Nosím je ráda hlavně na různý festivaly a podobný akce ;) co se týče žabek tak v létě nosím buď opět Lacoste, ale ty spíš jen doma na zahradě a ven mám jedny od loni Guess a pak pár gumových, ale já spíš nosím sandále a balerínky v létě častěji :)
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásnej :) Dlouho jsem tam nebyla, ale ten pohled, jak se k němu stoupá mě vždycky dostane :)
      Nosíš balerínky na bosou nohu? To já nějak nemůžu, i když to tak u všech pořád vidím, není mi to vůbec pohodlné :(

      Vymazat
    2. jojo nosím a právě úplně nejraději :) nemám s tím problém ... když mám třeba silonky tak mi vadí jak se mi klouže noha a je to blbé prostě :X

      Vymazat
  3. Ty Lacoste jsou super :) Koukala jsem na podobný od Hilfigera a pořád se nemůžu rozhodnout :D Přijde mi že všechny kecky šíleně brzo okopu a jinak zničím, takže většinou koupím Conversky a po roce je vezmu na nějakej pořádnej fesťák, kde je "dodělám" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě pobavilo, jak to máš s těma Converskama vymyšlený, že na fesťáku se prostě dodělají :D
      Já tolik tenisky nenosím, tak mi vydrží dlouho, ale okopaný mám všechny boty, asi šmajdám :D

      Vymazat
  4. wow, botky super :-), taky nejsem úplně podpatkovej typ ;-)

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju :)) Já právě podpatky ráda, ale třeba zrovna na ten výlet na Karlštejn to vhodné vůbec není :))

      Vymazat
  5. Zlatíčko jestli chceš vážně dobré žabky které něco vydrží, tak zkus Adidas. Já je mám od té doby co jsem byla v Turecku a už bych jiné nikdy nechtěla. :)
    Z vedra radost mám, ale mám pocit, že to přišlo nějak brzy. Ale lepší než sníh, že. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se má teď zase ochladit :) Řekla bych, že je tohle zatím jen taková "ochutnávka" léta :))

      Vymazat
  6. Ipanemu teď mají mají na Slevomatu, tak jsem si jedny objednala a jsem zvědavá, jaky budou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To se mrknu schválně za kolik. Na ofiko stránkách ty moje vychází na 480,-- a já je koupila za 499,-- v Humanicu, takže pohoda, akorát neměli moc výběr. Jsou docela měký, na to, že je to guma :))

      Vymazat
    2. Já jsem si objednala tyhle: http://www.slevomat.cz/moda-a-luxus/zbozi/17089?znacka=ipanema
      A poštovné mají myslím ještě pořád zdarma, i když je tam napsané, že stojí 99 Kč.

      Vymazat
    3. Poštovné by mělo být zdarma. Přišel mi minulý týden šátek a nic jsem neplatila. Psala jsem i na Slevomat a paní mi napsala něco v tom smyslu, že už je to obsaženo v ceně.

      Vymazat
  7. Ipanemu milujem! Su fantasticky pohodlne a hlavne neznicitelne, moje najoblubejejsie mam uz 5ty rok a vyzeraju ako nove, co sama nechapem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou, ty tenisky se mi fakt líbí :) Já teď taky po nějakých takových pokukuju, ale asi nejspíš vyhrajou Conversky.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem toho názoru, že jsou skvělé, mám stejné, ale v khaki barvě)

    OdpovědětVymazat
  10. Lacoste tenisky se mi vzhledově hrozně líbí, jen poslední dobou nosím tenisky hrozně málo, navíc ty moje dvoje conversky vypadají po letech nošení pořád ucházejícně, takže nové pořizovat zatím nebudu :) S žabkama mám docela problém, málokteré mi sedí, aniž bych neměla otlačeno mezi palcem a ukazováčkem. Takže jak socka tahám pořád jedny, které mám snad už pět let :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tenisky jsou náhodou skvělé! A žabky od Ipanemy mám už několikáté a nejraději mám kolekci od G. Bündchen, mají i celkem neokoukaný design. :) Já si chci také nějaké pořídit, ale vidím to na Conversky, ale ještě před tím plánuji koupi sandálů od JC. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty tenisky jsou supeeer!! A co se Elle týče, musím bohužel souhlasit. Jediné, co v ní za něco stálo, byl ten Avéne sprej...

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý nákup, tie žabky by som chcela aj ja len v nejakom farebnejšom prevedení :) Mne sa na nich vždy páčil ten materiál taký ohybný :D

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Marky ty tenisky jsou skvělý! takové podobné hledám:) už jsem si jich vyzkoušela několik..jedny co se mi opravdu líbily, byly malé a větší neměly..a žabky budou taky super!:-)

    A volno jsem si neskutečně užila!!:)))

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. boty lacoste jsou perfektní!:) na léto super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty "tenisky" se mi líbí. Vypadají pohodlně a přitom i vpohodě do města, na procházku.. budou i dobře kombinovatelné, pratelné atd. Co ale nemusím jsou žabky. Bolí mě z toho nohy a navíc se mi na nohách nelíbí a většina lidí v nich ještě ke všemu šmajdá... ale k vodě proč ne? Veronika
    www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  17. Botky jsou moc hezké :)
    Jinak je konečně zveřejněna má recenze, o které jsi chtěla dát vědět.
    M.

    OdpovědětVymazat
  18. Mne sa tiež veľmi páčia topánky! Tip top! :)
    Pozývam ťa ku mne na giveaway! ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Normálně se mi Lacoste boty moc nelíbí, ale tyto jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  20. Ty Lacoste jsou super! Těším se na další fotky a budu ráda, když navštívíš i můj blog:)

    OdpovědětVymazat