neděle 13. května 2012

Holiday shopping list!

Holiday shopping list!

Holiday shopping list! by markvitka featuring a high waisted mini skirt

Protože to uběhne jako voda a já pojedu na dovču, tak hodlám zítra vyrazit na nákupy.
Potřebuju  plavky, nejlépe dvoje, takže kdo máte tipy, kde hezké sehnat, sem s nimi! :))
Dále nějaké šaty na večerní procházení se po promenádě, nějaké hezké sandálky klidně na vyšším podpatku, sadu náramků, peříčkové naušnice, které se mi líbí čím dál tím víc, zajímavý top, který se mi bude hodit k sukním i kraťáskům, šifonovou sukni, která bude krásně vlát, sluneční brýle, protože těch mám velkou spotřebu a kvalitní krém na opalování (teď mám Clarins SPF 20, ale chtěla bych ještě jeden s vyšším faktorem).
Jak se znám, neseženu to najednou a pokud si zítra domů ponesu alespoň dvě věci ze seznamu, bude to úspěch! :))

A teď se ptám - máte už naplánovanou dovolenou nebo je to pro vás vzdálená budoucnost? :)

Mějte se, pa M.!! :))

34 komentářů:

  1. ta sukně je krásná! nevidělas ji někde v obchodě?:) hrozně ráda bych si ji zkusila a podle toho jestli by mi slušela tak i koupila...líbí se mi i v mentolové, mám ráda tyhle pastelové barvy :)a plavky taky potřebuju ( =chci :D ) i naušnice,další brýle a nějaké sandálky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem po ničem moc nekoukala, ale zítra to napravím a když na podobnou sukni narazím, určitě ti ještě napíšu! :) Taky jsem zvědavá, jak bude sedět, ale musí být určitě pohodlná :)

      Vymazat
    2. děkuju :) v zaře jsem viděla jen černou, ale až na zem, jinak jsem ji zatím nikde neviděla :) na českých ulicích by budila rozruch :D

      Vymazat
    3. Jj, vím, že ty dlouhé jsou k dostání určitě lépe než nějaká kratší a navíc asymetrická.. no uvidíme, sama jsem zvědavá :)) To máš pravdu, navíc v takovéhle barvě, to by bylo čumilů! :D

      Vymazat
    4. Tak hlásím, že v NY mají úúúúplně stejnou, i v téhle barvě, pak ještě v mint a černé. Stojí 419,-- a je hodně tenoučká.. Nějak si neumím představit jí nosit po městě, ale na tu dovču by byla fajn.. nakonec jsem si jí ještě nekoupila, zas tolik se mi na mě nelíbila, na obrázku je hezčí :D

      Vymazat
    5. tak jsem si tu sukni dneska nakonec koupila, vzpomněla jsem si na tenhle tvůj článek, a chtěla jsem ti napsat, že ji mají v new yorkeru, ale vidím, že už to víš dávno :DD
      hodně jsem přemýšlela jestli ji vzít nebo ne, ale je tak pohodlná, že musela být moje....ale na ty čumily se těším no ://

      Vymazat
  2. Presne také okuliare mám z H&M a sú najlepšie! :)Sandálky mám podobné ako máš na obrázku a sú mi veľké :/ To je tak keď poriadne neskúšam, potom mi stoja v skrini :/
    A na plavky sa tiež chystám, na nete som si vybrala v H&M, tak dúfam, že budú aj u nás !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle velké brýle miluju, možná je u nás v HM ještě seženu viď? :)) Potřebuju je koupit do zásoby :D To je škoda s těma botkama, ale moc dobře to znám, mně se to stává s lodičkama, že mám v obchodě radost, že netlačí a když v nich chci vyjít ven, tak zjistím, že mi kloužou z nohy a žádné vložky do bot na to nepomáhají :(
      A ještě k těm plavkách v HM jsem si jich několik zkoušela a ani jedny mi neseděly, dělají je asi jen na ploché hrudníky, přitom vypadají tak krásně!

      Vymazat
    2. Ja mám tie okuliare ešte z minulého roka, ale dúfam, že aj tento rok budú, tiež by sa mi hodili nové :D Na ploché hrudníky? Tak to je niečo pre mňa! :D Ja mám vybrané dvoje tak už len aby som sa dostala do Bratislavy a budem dúfať, že tam na mňa počkajú :)

      Vymazat
    3. Řekla bych že budou lépe sedět na plošších, ale uvidíš, až vyzkoušíš :D U nás v Praze měly velké zásoby, takový výběr jsem v HM dlouho neviděla, takže věřím, že budeš mít štěstí a seženeš :))

      Vymazat
  3. My se na dovču chystáme, ale vůůbec nevíme kam, prostě se rozhodnem ze dne na den, aby to bylo nejlevnější :D A plavky taky potřebuju, nutně a to samý nějaký pěkný sandálky :)
    Jinak u mě na blogu probíhá giveaway o naušnice s peříčkama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju za pozvání do giveaway, už jsem se zúčastnila :))
      Na to bych já neměla nervy, čekat na výhodou nabídku a do poslední chvíle nevědět, kam pojedu :D Já jsem v tomhle hrozná, potřebuju pevný plán :D Ale když vám tohle nevadí a jste časově flexibilní, tak se to 100% vyplatí :))

      Vymazat
  4. Chci ty šaty a peříčkové náušnice!!

    No prosímtě, já byla teď taky shánět plavky, sice ne na dovču, jen na bazén, ale jelikož teď poctivě cvičím, tak jsou mi všechny spodky od plavek volné. A teda větší porod jsem nezažila, zkoušela jsem snad všechny plavky ve všech obchodech a odešla jsem jen se spodním dílem, že ho teda nakombinuju se starým svrškem :D Takže věř, že ty plavky nejsou ani na ty ploché hrudníky, nevím, na koho to šijou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M., to mi vůbec neříkej! Já už měla jeden den tendenci plavky shánět, ale právě po tom neúspěšném pokusu v HM a následném neúspěchu v NY, kde měli sice taky pěkné, ale neměli už moji velikost, jsem to vzdala a doufám v zítřek! :D Nevíš, jak je na tom třeba Calzedonie? Teda to ti ale na druhou stranu blahopřeju, že si taková hubeňoučká a cvičení má úspěch! I když to přináší i stinné stránky :D

      Vymazat
    2. Taky tak, v HM a NY jsem strávila půlku dne a stejně nic z toho :D Calzedonia má pěkné kousky, ale buď mi neseděly, nebo na mě neměli velikost. Hodně se mi líbily plavky v Triumph, ale nebyly zrovna nejlevnější a já beru plavky spíš jako sezónní záležitost, tak jsem do nich nechtěla tolik investovat. Následně jsem byla omrknout Lindex, ale tam měli jen samé obr velikosti a výběr taky nic moc. A nakonec jsem svůj slavný spodek našla v Pimkie, toť moje celodenní pouť v rámci hledání vysněných plavek :D

      Děkuju, ale není k čemu. Já jsem taková drobná malá křehká a kde nic tu nic, bohužel. Ale i tak jsem chtěla to málo trochu zpevnit, aby to nebyl takovej pudink :D

      Vymazat
    3. Tak to jsem na sebe zítra zvědavá, moc si mě optimismus nedodala.. :D Pimkie znám snad jen z Palladia a tam teda cestu mít nebudu, tak musím sehnat jinde, snad mě v tý Calzedonii sedět budou :D V Triumphu maj někdy opravdu hezké kousky, ale cenově je to už jinde než HM no. A souhlasím, že plavky mám taky spíš jen na sezonu, tak se mi do nich nechce investovat bůh ví kolik :)
      Puding, to jsi řekla hezky :D

      Vymazat
    4. Tak se pochlub, jak jsi dopadla! Bude new-in? :D

      Vymazat
    5. Nakonec jsem teda měla na nákupy míň času, než jsem plánovala a spoustu z něho mi zabralo vybrat ty plavky :D Navíc jsem si na jednu akci musela koupit černé tenisky, takže to bylo taky zdržení. Ale sehnala jsem nakonec plavky (neonově růžové), šaty (taky růžové, ale ne tak zářivé) a kraťásky (tmavší mint, prostě taková zelenkavá) vše v NY. :D Měli tam i tu sukni jak mám na obrázku, ale ve skutečnosti jsem z ní až tak unešená nebyla, abych si jí koupila. A ještě si tam skočím pro jednu bílou bodycon sukni, kterou už mám v černé, tak ještě si musím koupit bílou :D A poslední zastávka byla v drogerce pro ty opalovací blbosti, takže peněz fuč dost, ale pořád mi toho hodně chybí! :D O new-in zauvažuju, jen co koupím aspoň ještě naušnice! :D

      Vymazat
    6. Jé, tak to byl celkem úspěšnej kup :D Těším se na new-in, asi nejvíc na ty plavky, páč mám ještě celý výběr plavek v NY v živé paměti :D Taky jsem si už vyzkoušela nemálo bodycon sukní, ale ještě ne se rozhoupat nějakou si koupit, ale když máš ty, tak já musim taky :D

      Vymazat
  5. Zlatíčko držím palce aby jsi sehnala vše co potřebuješ. :)
    My se chystáme na 14 dnů pracovně do Francie a kdyby to vyšlo tak s přítelem na Maltu, ale to není vůbec jisté. Každopádně po maturitě do USA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, beruško moje :)) Bude to boj, ale já se nevzdám a všechno seženu! :D Snad vám to s přítelem klapne!
      A na jak dlouho se do USA chystáš??? :))

      Vymazat
  6. Jééé taky bych jela někam k moři...
    Mě čeká ještě pracovní léto, protože přítel je chvíli na nové pozici a dovču nedostane, ale plánujeme na konci září Kanáry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň se máš na co těšit! :) Přítel si zas naopak musí vzít dovču co nejdřív, protože pak nebude moct, hrůza, jak se musíme přizpůsobovat viď :D

      Vymazat
  7. Na plavky zkus H&M a v Gatu mají krásné, už jsem si jedny pořídila a na další se určitě chystám:D
    A botičky mají letos pěkné u Bati:)
    Já už v podstatě všechno na léto mám, akorát mi chybí džínové kraťásky, za měsíc a pár dní jedu k moři, už se nemůžu dočkat!Ale jinak zatím žádné plány nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec nevím kde bych v Praze Gate hledala, od té doby co ho zrušili na Chodově jsem v něm nebyla :D ale děkuju za tip :)
      Tak to se máš, že si už vybavená! Já jedu už 2.6. :))

      Vymazat
    2. Je na václaváku, na čerňáku a pak nevím:)

      Vymazat
  8. Já teDa musím říct že jsem super padnoucí plavky(taky mám malou velikost) sehnala v Tesco - FF. Nemůžu mít nevystužený vršek a kalhotky mám nejradši zavazovací, a přesně takový super střih tam měli v mnoho barvách jako malinová, kterou jsem si vybrala já, lososová, tyrkysová, leopardí...toho stejného střihu, navíc za hubičku, doporučuju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska jsem teda sehnala, ale pokud budu nekdy blizko tesca, tak se po plavkach ff kouknu, si me nalakala! :D Leopardi by se mi libily! :D

      Vymazat
  9. Já mám teď jedny vyhlídnuté v H&M. Calzedoniu moc nedoporučuji, minulé léto jsem odtamtud měla dvoje plavky a kvalita nic moc... Jinak Gate je i na Harfě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upozornění s Calzedonií, dneska jsem ji jen ze zvědavosti prohlédla a nakonec mě ani žádné extra nezaujaly :)

      Vymazat
  10. Tak plavky mají podle mě nejhezčí v H&M! :) Také jsem si tam letos jedny kupovala a jinak pro tu sukni se chystám zítra do NY, ale chci jí v černém! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam krásné, ale jak už jsem psala výš, vůbec žádné mi neseděly, hlavně vršky, nemůžu mít ty "bandage" :(

      Vymazat
  11. Nechápu, jak je to možné, ale prostě před každým létem (ale i podzimem, zimou, jarem) v té skříni samozřejmě nic vhodného není :-D Takže soucítím s Tebou, taky bych toho ještě spoustu potřebovala, včetně plavek a zatím, co jsem viděla, tak mě skoro nic nezaujalo, jediné co, tak snad takové obyčejné F&F, jinak fakt nic moc... A ta sukně je nádherná, musím se teda do NY mrknout, zatím jsem vídala taky jen samé černé a nebo jsem viděla dlouhé šaty na tenhle způsob, ty ovšem taky nebyly vůbec marné, pořád mi vrtají hlavou :-) Dej vědět, jak si pochodila :-)

    OdpovědětVymazat
  12. tu sukni bych brala.
    dokonce by s ní ladily moje nehty!

    OdpovědětVymazat