sobota 19. května 2012

INGLOT v Čechách!

Jsem ráda, že vás můžu informovat o tom, že další značka, která u nás doposud nebyla v kamenném obchodě k sehnání, má svůj první obchod i zde - v Centru Chodov. Nejdříve jsem dělala článek na ALDO, ale ten dnešní patří kosmetické značce INGLOT. Kdo jezdíte do Polska, tak ji asi znáte, protože pochází právě odtamtud. Rozhodně bych vše polské neházela do jednoho pytle, i když poslední dobou to pro někoho může být na první "pohled" trochu odrazující, což je v tomto případě určitě škoda! Inglot najdete ve 300 městech po celém světě, kromě měst polských i v New Yorku, Miláně, Londýnu, Sydney.. a teď konečně i v Praze!


Foto vypůjčeno z fan page na facebooku

Jako první, co jsem dnes měla v plánu, bylo tento obchod navštívit - a tak se i stalo :) Jak je z fotky vidět, krámek je krásný, přehledný, vzdušný a vy jen nevíte co dřív :)) Personál milý, příjemný, ochotný a zároveň profesionální, celkově mi bylo při nákupu moc příjemně! Měla jsem zálusk na nějaké tyrkysové stíny, protože ze stránek Inglotu vím, že mají nepřeberné množství odstínů a vybere si každý. V nabídce mají i laky na nehty, no co vám budu povídat, každou druhou barvu bych chtěla, ale stojí 200,--/Ks, což se mi zdá docela dost.. Co mě opravdu dostalo je systém paletek, které si sami sestavujete. Mají na výběr od dua očních stínů až po 40ti kusovou paletku :) Můžete si sestavit vlastní paletku na korektory, na rtěnky, kombinovat tvářenky, pudry, stíny.. prostě co vás napadne, a to vše za příznivé ceny (jak mi paní prodavačka sama řekla, jsou třeba oproti MACu třetinové :))

Já si vybrala paletku na tři stíny a tvářenku. Nechala jsem si koupený stín spolu s tvářenkou rovnou do paletky dát, teď ale kvůli tomu nějak nevím jak zjistit, co že to mám za odstíny :)) Vše je na magnet, který je opravdu silný a drží dobře, sama paletka vypadá dost bytelně, takže se určitě při prvním upadnutí na zem nerozbije - jako třeba elfí palety. Abyste měli představu o cenách, tak paletka stála 150,-- Kč, stín 130,-- Kč a tvářenka 180,-- Kč, podle mě kosmetika dostupná všem. Jak budu spokojená se stínem, později se stíny, až si další dva dokoupím a s tvářenkou, to vám řeknu třeba někdy jindy, až vše pořádně otestuju :)

Při nákupu jsem dostala ještě vzorečky make-upu a podkladové báze, a protože jsem byla mezi prvními zákazníky, tak jsem dostala jako dárek ještě lesk na rty! Je v odstínu 32, je to krásná průhledná barva s třpytkama, nádherně voní a ani nelepí, z čehož jsem mile překvapená. Balení vypadá jako taková zkumavka :)) a aplikátor má klasický, na první dojem velká spokojenost!
A teď fotky...





Z první návštěvy a setkání s touto kosmetikou jsem tedy nadšená a už teď budu přemýšlet, jaké další dva stíny do své paletky pořídím :) Hledala jsem i na Omlazení nějaké ohlasy na tuto značky a co jsem našla, tak byly jen kladné recenze, tudíž doufám, že moje nadšení jen tak nezmizí :)

Máte s touto značkou zkušenosti?? Pokud ano, tak budu ráda, když mi řeknete co je super, a co vám třeba naopak nevyhovovalo a pokud ne, tak mi aspoň napište, zda vás něco vyzkoušet láká! :))

Krásný víkend všem, pa M.! :))

34 komentářů:

  1. O Inglotu v Praze jsem se dozvěděla nedávno, ale nijak zvlášť mě to nepotěšilo. Čekala jsem přemrštěné ceny a taky se tak stalo. :-/ Jinak já miluji jejich Freedom System, stíny, rtěnky, korektory, velký výběr barev a cena je velmi příznivá, tedy v Polsku, u nás ani tak ne.

    Btw. refil z paletky vyndáš magnetem, co je na tom průsvitném víčku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já "naštěstí" nevím kolik to v Polsku stojí, takže cenu beru jen z hlediska zda jsem ochotná tolik za to dát... a v tomhle případě až na ty laky se mi zdá všechno únosné, nic na co by člověk musel šetřit bůh ví jakou dobu :) Ale chápu, že když máš porovnání, tak je to asi pro tebe zklamání.

      A děkuju, jdu to vyzkoušet, to mě vůbec nenapadlo :))

      Vymazat
    2. Na domácím trhu bude značka vždycky levnější než v zahraničí. Taky se nejezdím do Anglie rozčilovat, že tam mají předraženou Plzeň. Naopak oproti konkurenci jsou zde ceny velmi příznivé. A co jsem tak slyšela, tak je tady Inglot po Polsku nejlevnější v Evropě - u které jiné kosmetiky to můžeš říct?

      Vymazat
    3. Ceny určitě přemrštěné nejsou-po Polsku, která je domovskou zemí této kosmetiky, tak jsou ceny nejnižší. Např. ve Španělsku mi známý říkal, že jsou ceny stejně vysoké jako např.jedna vyhlášená dekorativní kosmetika....a ta rozhodně není s cenou za stíny 150 Kč. Poradit jen lze-natankovat plnou a jet do Polska-pak se to určitě vyplatí :D

      Vymazat
  2. Zaas jsi mě nalákala :)
    Lil

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel se do Prahy jen tak nedostanu, ale hned jak bude příležitost, chci se tam určitě podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že každý, kdo má kosmetiku rád, tak bude z takového krámku vždy unešen :)

      Vymazat
  4. kdyby se ti nějak povedlo vyndat ten stín z paletky, napsala by si prosím prosím číslo odstínu? příští sobotu jedu do Prahy, tak bych se v Inglotu případně zastavila... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvu určitě doporučuju, snad budeš spokojená jako já :)
      Povedlo se mi to a ten stín má označené AMC SHINE 05 :)

      Vymazat
  5. Já jsem tam včera taky byla:-) V neděli o tom budu psát na blog:-) Ty tyrkysový stíny jsou nádherný, skvělá volba:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla až dnes, včera jsem nestíhala :)
      Ale moc se těším, až si o tom u tebe přečtu a hlavně jsem hodně zvědavá, co sis pořídila :)) Já tam asi budu chodit často, jak to mám blizoučko :D
      Stíny jsou super, na oku jdou trochu víc do zelenkava, ale to mi vůbec neva, myslím, že mi sluší víc, než kdyby šly do modra :))

      Vymazat
  6. ... mmmmmm tak to vypadá, že si budu muset udělat výlet na Chodov :D i když samozřejmě nic nepotřebuji, ALE ...... ráda něco nového zkusím :D:D:D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak bývá, že se něco zajímavého objeví, když člověk zrovna nic nepotřebuje :D
      Tak doufám, že si brzy počtu i u tebe na blogu, co sis tam pořídila! :))

      Vymazat
  7. žádné zkušenosti s touto značkou zatím bohužel nemám, ani jsem o ní nikdy předtím neslyšela...ale to sestavování vlastních paletek mě hodně zaujalo!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt bezva, člověk si to doma může třeba i sám pak různě přeskládat, když někam jede a vzít si jen to, co se mu bude hodit :)

      Vymazat
  8. Já na tuhle značku narazila také na Omlázku :) Jsem ráda, že je Inglot konečně v Čechách, až budu mít chvilku, určitě se zajedu podívat na Chodov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt mě překvapilo, když jsem včera na omlázku hledala, co na ní ostatní říkají a sice není příspěvků v tématu moc, ale všichni si jí chválí :) Tak jsem měla jasno, že si něco musím pořídit! :D
      Nejhorší je, že bych pro ty dva stíny, na které mám v paletce ještě volno, vyrazila nejradši hned zítra :D

      Vymazat
  9. stačí kouknout na polský internet a porovnat ceny.
    české ceny jsou přemrštěné, a dost.
    Ale tak už to v česku je :)
    jinak pěkná tvářenka i stíny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, máme tu dražší všechno, to bych si pak nemohla koupit nic.. MAC je tady taky dražší než v USA a stejně to všichni kupujou, a tohle je za pár korun oproti tomu, tak proč ne :))
      a děkuju :)

      Vymazat
  10. já jsem byla taky nadšená! na zítra o tom chystám článek. fakt jsem nevěděla, kam se dřív dívat a chtěla jsem si koupit všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že sdílíš moje nadšení! :)) Já tam snad půjdu zítra znovu, fakt :D

      Vymazat
  11. Mám další důvod navíc k malému výletu do Prahy. Vypadá to božsky. :)

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. No tak abych si s sebou vzala celou výplatu, až se tam půjdu podívat. Mám zálusk na nějakou tu paletku, to vyjde na majlant, ale pořád se mi ještě moc nelíbí ten vršek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inglot má i klasické palety s černým víčkem (ne na magnet), ve kterém je zrcátko.

      Vymazat
  13. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    IVA KLEPI

    OdpovědětVymazat
  14. Tuto značku vůbec neznám, díky za recenzi! Mají tam ještě něco "spešl"? Kolik třeba stojí laky?

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  15. Na Facebooku jsem narazila na jejich akci vítající zákazníky při otevření, ale ještě jsem tam pořád nebyla. Předpokládám, že o tom ale teď budou psát všechny blogerky, tak pak alespoň půjdu najisto. Systém paletek zní jak velmi dobrý nápad! Veronika

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych chtěla vyzkoušet rtěnky. Co jsem koukala na fotky z jiného blogu, tak to vypadá, že mají super světlé odstíny. Takové, co všude marně hledám :D

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Super clanok...o znacke Inglot som uz vela pocula a ked budem mat cestu do Prahy, rada si od nich nieco vyskusam :) diky za tip!

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Miluji jejich laky O2M! Krásné syté barvy a šetrné k nehtíkům. Teď se budu stěhovat do Třince, tak to budu mít do Polska kousíček, tak třeba budu jezdit pro levnější variantu k sousedům. :-)))


    http://funbyfresa.blogspot.cz/2013/05/lak-na-nehty.html

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, máte teda všichni fakt pocit, že ikdyž je to polská kosmetika, tak je poměrně kvalitní? Jak dlouho například vydrží stíny a co říkáte na jejich pigmentaci? :) Já se přiznám, že s věcmi z Polska opravdu nemám dobrou zkušenost, ale obchod vypadá lákavě, stejně i jejich freedom systém. :) Díky!

    OdpovědětVymazat