pondělí 21. května 2012

Lak na nehty - "Better late than never!"

Tak po malé pauze tu mám zas jeden lak na nehty. Jelikož se nové laky od Essence z řady color & go osvědčily, koupila jsem si další, tenktokrát v odstínu č. 92, better late than never. Barva se mi těžko popisuje, fotky odpovídají tak z 80%, ale můj foťák to asi prostě líp vyfotit neumí (nebo já :))) Je to taková zářivá červeno-růžová, něco mezi jahodovou a malinovou nebo bůh ví.., každopádně je to krémovka a kryje skvěle v první vrstvě - na fotkách mám jen jednu. Ta jedna vrstva uschla asi za tři minuty, takže ideální lak když pospícháte :) Každopádně je dost výrazná, takže pokud hledáte něco zářivého, může být tohle tip pro vás :)





Co na ní říkáte? Jak byste barvu popsali? Mně tohle fakt nejde :))

Příjemné pondělí všem, pa M.! :))

24 komentářů:

  1. Taky mám :D Je to taková výraznější jahodová a méně výrazná malinová, takže jsi to podle mě vystihla dobře, jahodovo-malinová :) Každopádně ideální barva na letní lakování. I když, já mám teď zálusk na nějakou neonovou oranžovou nebo růžovou, nejlépe obě, nemáš nějaký tip??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem ráda, že jsem to snad odhadla dobře :))
      Oranžovou barvu nemám vůbec ráda, takže po takových lacích ani nekoukám, ale na neonky růžové se mi osvědčil Flormar, koukni k Marsi, hned ten první lak je dokonalá růžová neonka! http://marsis-blog.blogspot.com/search/label/Nehty

      Vymazat
    2. Jé děkuju, ten vypadá dobře! Já právě oblítala DM, Rossmann i Schlecker, ale pořád ne a ne narazit na nějakou pořádnou neonovou barvu. A Flormar mě vůbec nenapadl :) No, já donedávna oranžovou bytostně nesnášela, ale někde nastal zlom a teď mi vůbec nevadí, na nehtech se mi dokonce i líbí, neonová oranžová možná ještě víc, než růžová. Třeba bude mít Flormar i nějakou oranžádu pro mě :)

      Vymazat
    3. To jsem ráda, že se ti líbí :) Tak pak dej vědět, jestli si pořídila i ten oranžový! Asi si nějaký koupím, až na něj narazím, třeba to tím taky zlomím :D

      Vymazat
  2. Barvička vypadá božsky, ale já si v poslední době zvykla na nevýrazné nehty, takže nic pro mě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mívám takové období, takže se vůbec nedivím :))

      Vymazat
  3. Já jí mám taky, ale je na mě teda nevýrazná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? :-O Já jsem zvyklá na výrazné růžové nebo třeba modré, ale na tyhle červenky moc ne, tak je to pro mě nezvyk :)) Ale je fakt, že je výraznější v lahvičce než na nehtech :D

      Vymazat
  4. Nemám ráda úplně klasicky červené odstíny, takže tenhle trochu "šmrncnutý" by byl určitě ideální, ale podobných už se mi doma kupí tolik... Ale stále jim nedokážu odolávat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak bývá, já mám zas asi osm laků ve skoro stejném růžovém odstínu :D nejde si pomoct, vid :D

      Vymazat
  5. zrovna včera jsem na tento odstín koukala na stránkách essence :) tam ale vypadal opravdu jinak :D ale je to moc hezká barvička:)
    já mám s popisováním barev taky problém, takže si z toho nic nedělej:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, ty fotky prostě nikdy nebudou stoprocentně přesné, co se dá dělat, lepší je to vidět na živo :))

      Vymazat
  6. To je náhrerná červená, ten musím nutně mít! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná barvička, přesně můj styl:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta barva je překrásná! :)
    Moc se omlouvám, že odbočuji od tématu, ale myslím, že jsi to byla zrovna Ty, která mi nedávno doporučila na nehty Biosil Plus- chtěla bych Ti poděkovat, nehty mám opravdu pevnější a hezčí :) Chtěla jsem se ještě zeptat, jestli ten Biosil Plus pomáhá proti padání vlasů? Používám ho teprve měsíc a něco a zatím jsem žádné změny s vlasy nezaznamenala. Takže pokud není, neznáš nějaký jiný produkt(pokud možno ne příliš drahý) proti padání vlasů? Byla bych Ti vděčná, umíš dobře poradit :))

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasná barvička ^^ Tajová korálovo-červená :)

    Jsem další follower, úžasný blog, velice praktický, přehledný :)


    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. barvička je naprosto úžasná!:-)

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne nechtiky! :) milujem taketo odtiene
    Dovol mi pozvat ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  12. barva je kooouzelná :) na léto jako stvořená. Essence je super v poměru cena/kvalita co se týče laků. Díky za recenzi

    P.S. Probíhá u mně GIVEAWAY, srdečně tě zvu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, moc se mi líbí Tvůj blog, tak jsem se přidala k odběru ;-)

    Zvu Tě na ten svůj :) Doufám, že se Ti bude také líbit jako ten Tvůj mě :)

    Přeji hezký den.

    Jane

    OdpovědětVymazat
  14. V jedné vrstvě? Tak to je paráda! Barva je fakt hrozně výrazná, ale s tak krásnými nehty jako máš ty proč ne?:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  15. uzasna farbicka!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat