pondělí 7. května 2012

Moje make-up guru na youtube

V tomto postu bych vám ráda představila make-up guru, pokud se to tak dá říct, které sleduju na youtube. Jsou to ženy/slečny, které mi jsou sympatické, videa mají hlavu a patu, jsou dobře zpracované atd... Bohužel mají společnou ještě jednu věc, a to že jsou zahraniční. Používají tedy většinou kosmetiku, kterou nemám a na kterou nemám :)) Ale jako inspirace super a pro zabití času je to skoro dokonalé :)

Lisa Eldridge

Ona je podle mě top. Je to profesionálka se vším všudy a na její práci to jde opravdu znát. K ní nemám absolutní výhrady a její videa hovoří za vše! :)

Michelle Phan

Ani ona nesmí v mém výběru rozhodně chybět, na druhou stranu nikomu tím obzory určitě nerozšířím, protože je velmi známá. Někým oblíbená, někým ne, ale to je na každém. Podle mě umí, má příjemný hlas, takže se mile poslouchá a její spolupráce s Lancome mi nevadí.

Marlena a její MakeupGeekTV



Krásná ženská, na kterou se mi fakt dobře dívá. Má moc pěkné oči a její líčení je někdy sice příliš výrazné a v podstatě v českých končinách asi i nenositelné na den, ale jí to prostě sekne. Její trochu přehnaný projev mi u ní absolutně nevadí :)

TiffanyD




Na Tiffany jsem si chvíli zvykala, ale její hezké líčení mě vždy přivedlo zpět. Nepřijde mi ani jako extra kráska, ale ví co jí sluší. Typově jsme odlišné,  ale určitě je mezi vámi hodně blondýnek, které naopak její tipy ocení a mohou vzít za své :))

A jako bonus tu mám jeden tip na účesy!

Mimi a Leyla z Luxy Hair




Sestry, přičemž je jedna krásnější než druhá :) I když jejich kanál není o make-upu, vždy jsou dokonale nalíčené, upravené, skvěle oblečené, mají sladěné doplňky.. takhle to asi vypadá, když někdo může mít na každý den jiný outfit a přitom má styl a vkus (alespoň podle mě). Mají úžasné nápady, co se s vlasy dá všechno vytvořit. Nezbývá mi než dodat - škoda, že jsem na to tak levá!!! :D


Znáte, koukáte, máte rády? :)) Budu ráda na jakékoliv další, vaše oblíbené make-up guru :))

Mějte se, papa M.! :))

19 komentářů:

  1. nikdy mě nenapadlo na youtube něco takového hledat, takže jsem o nich vůbec netušila. Krásné slečny, které umí dělat neuvěřitelné věci. Co mě ale baví (a zajímá) více, jsou ty vlasy... Veronika www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. všetky sú super, ja mám rada ešte napr. pixi2woo, misschievous... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lisa je opravdu profesionálka, na její videa jsem narazila teprve nedávno, ale musím říct, že je opravdu profík a ví, co dělá. Michelle mám taky ráda, vlastně je první make-up guru, kterou jsem začala sledovat. Znám ji už od dob, kdy ještě nespolupracovala s Lancome, ale stejně jako ty, nevidím na tom nic špatného, je to pro ni krok kupředu. Na Tiffany si taky nemůžu zvyknout, je sice sympatická, ale něco mi nesedí a její kanál sjíždím spíš když nemám co dělat :) Zbytek neznám, ale na ty účesy určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bezmezně miluju duo Pixiwoo a mým nejnovějším objevem je mladičká lilcammo93 a její videa mě hrozně moc baví!! N.

    OdpovědětVymazat
  5. moje oblíbená je TiffanyD :)

    OdpovědětVymazat
  6. Michelle znám, a na ostatní se moc ráda podívám zítra, v klidu až budu mít hotové klauzurní práce. Děkuji za tip, zlatíčko. Na tyhle videa bych mohla koukat pořád. :-) A na Tvou otázku jsem odpověděla, dopsala to do postu a moc Ti děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já občas koukám na Michelle Phan, jinak prokrastinuju spíš u psaných blogů :)

    OdpovědětVymazat
  8. Michelle znám už dlouho a na TiffanyD mi dala tip nedávno jedna slečna na blogu, že prý jsem jí hodně podobná :D:D takže asi takhle no ... ale jinak ty YT make-up guru moc nesleduju jsem spíš na klasické blogy psané :)
    http://angellovely-things.blogspot.com 

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já mám v odběrech 118 kanálů (ale asi jen 110 jich je čistě o make-up apod..) Mě osobně už ty "proslavené" make-up gurus lezou krkem, ale nadruhou stranu nemám nervy na to sledovat "nováčky" (ať už kvůli blbé kvalitě obrazu nebo zvuku). Takže jsem tak trochu v pasti ;) Ale naštěstí se nějaké "neprofláklé", ale kvalitní našly.

    meganheartsmakeup (ikdyž ta je profláklá asi dost), glamourista16, Arose186, EGheartsSSC, strawberryelectric48, CosmeticsCharlotte72, beautybaby44, ViviannaDoesMakeup, xeverygirlx, icallitambrosia, beautycrush, emilynoel83, riannstar .....

    Mohla bych jet do nekonečna. Samozřejmě/bohužel sleduju i takovou tu klasiku jako Michelle, Pixiwoo, Pixi2woo, Gossmakeupartist, Macbarbie07...
    Málem bych zapoměla na FleurdeForce a Missglamorazzi =) Kdyby se někdo o volném dnu nudil ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, ja jeste muzu doporucit Allthatglitters21 a pres vlasy koukam na bebexo, oboji mile holky a profi videa :)
    Jeste samozrejme obcas Kandee Johnson, ale tu asi znate a Michelle Phan uz me nebavi moc..

    Papa

    OdpovědětVymazat
  11. nikdy jsem make-up guru moc nesledovala, vždycky jsem si říkala, že to jak se líčí se mi stejně nikdy vykouzlit nepovede :D ale trocha inspirace mi rozhodně neuškodí, a všechno jsou to krásné ženy, které ví, jak se nalíčit aby zvýraznily své přednosti:)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj krásko,
    jsme Tvé nové fanynky na blogu,
    máš to tu senza,
    moc se nám líbí design a všechno okolo.
    Určitě tu nejsme naposledy.
    Na našem blogu probíhá giveaway a bude moc moc a moc rády když se taky zůčastníš
    a zkusíš své štěstí! http://handbagforladies.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-2.html
    budeme držet palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám nejradši Michelle Phan :).

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny slečny znám a koukám na ně moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky sleduju vsechny :)
    Jeste bych doporucila NikkieTutorials, xsparkage, vintageortacky a ostatni vyse zminene, jako napr. pixiwoo sestry :)
    Co se tyce vlasu, myslim, ze nikdo nema na LetsMakeitUp1 - i ty nejslozitejsi ucesy se daji vytvorit podle jejich navodu!
    Jinak diky, ze rozsirujes obzory ostatnim holkam :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já miluju MacbarbieO7 a StilababeO9 a nebo taky CarahAmelieO3, ty jsou moje nejoblíbenější. ;) Z českých pak Getthelook a nebo Petralovelyhair. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Lisu mám moc ráda. Díky za tip na účesy, určitě se juknu.

    OdpovědětVymazat
  18. Ta videa o líčení jsou jako mor! Furt na to musí člověk čučet a láká ho samotného to co nejdříve vyzkoušet :-)) Pak nemá vypadat i ta peněženka...
    Jinak osobně mám nejraději Carli Bybel a Michelle Phan. No... tu Bybel možná preferuju trochu kvůli tomu, že nikdo mi snad ještě nebyl v obličeji až tak neuvěřitelně podobnej. Ale je praktické mít dvojníka, který ví, co mu sluší, ještě k tomu rád experimentuje a natáčí o tom videa. :o)

    Jinak, Markétko, chválím za pěkný blog, radost sem chodit vyzitýrovat. :o)

    OdpovědětVymazat