středa 16. května 2012

New in, plavková výbava a sluneční péče

Tak se s vámi podělím alespoň o to málo, co jsem si v pondělí nakoupila. Nevím, kdy zas budu mít čas (a momentálně i chuť) na další obíhání obchodů, takže kdybych měla s článkem čekat, až seženu všechno z shopping listu, nemuselo by to být třeba vůbec :)) Vzhledem k tomu, že nemám moc ráda na oblečení barvy a můj šatník je z 80% složen z neutrálních barev - černá, bílá, šedá, béžová - je tohle fakt výjimečné! :D

Právě pro barevnost jsem přidala moje další dvoje plavky, modré jsou z NY z minulého roku, žluté se zlatými minipuntíkami z Litexu z předloňska - loni mi byly malé, takže jsou  jak nové :D A růžové neonové jsou nový přírůstek, také NY. Bandážový typ vršku mi prostě absolutně nesedí a klasické trojuhelníčky mají podle mě snad čím dál tím méně, a o to je těžší sehnat velikost, protože jsou vyprodané :(



Dále kraťásky, šaty a tričko, které jsem teda koupila asi už trochu dříve, ale moc pohodlně se nosí.

Šaty na fotce nejsou moc vidět, tak přidávám jednu z mobilu, když jsem se rozhodovala, jestli si je koupit, či ne :))

Co se opalovací kosmetiky týká, tak o krému Clarins jsem mluvila už v minulém příspěvku, nově z DM s 25% slevou Garnier SPF 30 a After sun s Aloe Vera, a z lékárný od LRP Posthelios (krém po opalování), protože bude jistě potřeba a hydratace a zklidnění pokožky je základ! :))
A novinka v mé kosmetické výbavě - asi něco jako minerální make-up od Yves Rocher. Pudr hezky kryje, neucpává pory, sjednocuje barvu, nedělá masku a zároveň matuje. Dobrá věcička!


A jedna hromadná :))

Teď mě omluvte, jdu si dát velkou porci zmrzliny a čokolády, abych si uklidnila nervy, po dnešní neúspěšné zkoušce..

Mějte se lépe než já, pa M.! :))

43 komentářů:

  1. je dobře, že sis šaty nakonec koupila, moc se mi líbí :) a ty plavky, co máš v růžové z NY mám v černé :D ale taky chci ještě nějaké barevné...v HM mají hodně hezkých plavek, ale nesedí mi ten vršek, většina jich vypadá dobře snad jen na uplně plochém hrudníku:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milý komentář! :) Souhlasím, v HM mají plavky sice krásné, ale také mi vůbec nesedí, jako tobě :(

      Vymazat
  2. Markvitko, té zkoušky je mi líto. Příště přeju víc štěstí a lepší tahák (pokud je to písemka), nebo větší výstřih (jestli je to pokec-zkouška :o)
    Růžové šaty jsou moc krásné! A náramek na levé ruce mě velice zaujal! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to zkouška z matiky, takže tam mě ani tahák nezachrání, prostě na to nemám hlavu :( Ale moc ti děkuju, seš hodná! :))
      Náramek mám už minimálně rok, jsou to 4 gumičkové náramky s perličkama a průhlednýma korálkama :))

      Vymazat
    2. jo teď nevím, jestli si myslela na mojí levé nebo levé z tvého pohledu :D Každopádně na druhé ruce mám hodinky :))

      Vymazat
  3. Šaty a kraťásky jsou úžasné, pěkně barevné. Já si taky musím nakoupit nějaké nové plavečky na léto, i když je tady v ČR tento rok moc asi nevyužiji, ještě že existuje moře :). A přeji brzké zlepšení nálady :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, nálada se s množstvím snědené zmrzliny úspěšně lepší :D
      To máš pravdu, ještě že za sluníčkem a mořem je kam jet :))

      Vymazat
  4. Zkouška mě mrzí, ale jsem na tom podobně, ještě suptím z té své nepovedené v pondělí... Ale máš krásné věci, v plavkách budeš jistě hvězdou celé pláže, ty růžové jsou prostě bombastické :-) A rozhodně dobře, že sis růžové šatky koupila, protože ty jsou rovněž skvostné :-) Takže tfuj tfuj tfuj do dalších pokusů a nech si chutnat na zrmzce, ať splní účel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tohle je asi nějaký smolný týden! :( Tobě taky hodně štěstí a úspěchů do dalších pokusů! :))
      Růžové plavky jsou vážně extra zářivé, jen doufám, že si to pak kvůli své postavě a pozornosti, kterou upoutají, nebudu vyčítat! :D

      Vymazat
    2. No nemůžu se pořád rozhodnout, jestli víc pozornosti upoutají krásné plavky nebo ještě krásnější postava.... :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jéé, děkuju moc! :o) Měli je ještě žluté, kdyby si o nich přemýšlela! :))

      Vymazat
  6. Ty šaty jsou nádherné! Taky jsem si dneska pořídila podobné šatičky a nemůže se vynadívat. Plavky mám dvoje, ale plánuju si koupit ještě jedny, mám vybrané neonové růžové nebo fialové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou prostě supr kus oblečení :) Docela mě mrzí, že nejsem moc zvyklá je běžně nosit, ale to je moje chyba, budu se to snažit změnit :))
      Neonky jsou nej! :))

      Vymazat
  7. Ty šaty jsou nádherný! Nebylo nad čím rozhodovat:)
    Plavky taky jedny hezčí než druhé! A ty růžovky mám, ale jiný spodek:))

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně přemýšlela, zda je unosím :)) Pač ci moc nedovedu představit jít v nich do metra :D Ale tak na dovče budou supr :))
      Nemáš ten spodek s těma zlatýma sponama? Ten mi neseděl, divně mi odstával, ale vypadal tak krásně! :))

      Vymazat
    2. jj zlatá spona tam je, ale kupovala jsem snad už je to dva roky..a jelikož mi právě moc nesedí, tak nenosím :D Tak těch šatiček se vůbec neboj! Máš nádhernou postavu, jsi krásně snědá a jsou božský! Naopak by ses v nich měla nosit:))

      Vymazat
  8. Nádherné šaty! :)
    Už také budu muset něco nakoupit:)
    PS. děkuji za hezký komentář! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vzhledem k nabídce v obchodech půjde nakupování samo :)) Líbí se mi toho spousta :D Snad budeš úspěšná :)
      A nemáš za co! :))

      Vymazat
  9. Moje zlatá, krásně jsi nakoupila. Konečně jsem si taky mohla prohlídnout Tvojí postavičku a jsem v šoku - TY potřebuješ cvičit? :O Neřekla bych, postavu máš vážně skvělou!
    S výběrem plavek jsem před odletem k moři vloni měla taky velký problém. Do dnes jsem vlastně ještě nesehnala takové podle mých představ.. A ze zkoušky si nedělej hlavu! Když nejde o život.. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Anne :)) To víš, že potřebuju cvičit! Ono se to nezdá, ale kdybych si stoupla rovně, tak už by to taková sláva nebyla :D
      Moc mě tvůj komentář potěšil a pomohl zvednout náladu, máš pravdu, nesmím to tak prožívat a lámat si s tím hlavu. Děkuju za podporu, krásko! :-*

      Vymazat
  10. Krásné šaty. Na léto s opálením... :) Ale ty plavky... hlavně ty žluté jsou bezkonkurenční! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Přítelovi se taky nejvíc líbí ty žluté! :D

      Vymazat
  11. ty šaty jsou krásný, sednou ti jak prdel na hrnec :-) hodně štětí u dalších zkoušek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za hezký komentář! :)) A štěstí bude potřeba :D

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuju! To je po dlouhé době, co jsem se ti trefila do vkusu, jak si z komentářů všímám, o to víc mě to těší :D :)))

      Vymazat
  13. Tak přesně tyto růžové byly jedny z mála (ne-li jediné), o kterých jsem přemýšlela, že bych si je teda vzala, abych nemusela ve starých plandajících plavkách :D Takže schvaluji, jsou opravdu pěkné a ten spodek je i pěkně vykrojený :)

    Co se týče šatníku, jsem na tom stejně jak ty, vedou neutrální barvy, ale poslední dobou se mi začaly líbit neonky a pastely, takže začínám opatrně ne menších plochách, nehtech, tílkách a plavkách :D Jinak ty růžové šaty ti hrozně sluší, fakt kóča ;)

    Ze zkoušky si nic nedělej, však ještě máš dva pokusy :) Já jdu na první až ve středu, ale jeden pokus je fakt strašák :D

    OdpovědětVymazat
  14. supr barvy, dneska mám podobně růžový šátek a náramek, je to optimistická barva!
    A zkouška se určitě příště povede, to je jasný! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že dobrá výbava. :) Ještě bych je chtěla vidět na tobě. :-P

    OdpovědětVymazat
  16. Perfektní, ta růžová ti sekne!!:o)

    OdpovědětVymazat
  17. Jak ses mohla rozhodovat, jestli šaty koupit nebo ne? Jsou naprosto úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  18. jéé ty šatky..

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, tie moiré plavky vyzerajú úchvatne, škoda, že ich nemáš odfotené aj na sebe... ďaľšia škoda je, že som ich nenašla v obchodoch NY(keďže si písala, že sú z minulého roka) :(((

    OdpovědětVymazat