sobota 30. června 2012

100% voděodolná řasenka Essence, haha

Nezlobte se na mě, že jsem citoslovce smíchu použila už do názvu článku. Tato řasenka, kterou jsem se rozhodla vyzkoušet kvůli mé blížící se dovolené, je ale asi tak stejně voděodolná, jako já jsem černoch. To, že se dobře opaluju ze mě neudělá příslušníka jiné rasy, stejně jako neplatí, když essence na řasenku napíše maximum waterproof mascara, že opravdu ve vodě vydrží. Nevydrží. Ale jinak je fajn!





Hodně jsem předběhla, nicméně nemá asi cenu se moc rozepisovat. Řasenka byla před nějakou dobou přibalena k časopisu, ale myslím, že se dá normálně koupit i v obchodech. Má celkem uchazející kartáček, klasický se štětinkama a je zahnutý, pracuje se mi s ním dobře. I konzistence je tak akorát. Slibuje prodloužení a natočení řas, které taky obstojně zvládá, při jedné vrstvě je hodně nepatrná a decentní. Na objemu bohužel nepřidá, ale na to ani btýt nemá. Nicméně věřím, že většina z vás si voděodolnou řasenku kupuje právě proto, aby se vám například v bazénu nerozmázla po celém obličeji, ale tahle by to bohužel klidně udělala. A na běžné nošení, kdy voděodolku nepotřebujem, je spoustu jiných a lepších.. :)






Škoda, že se mi během testování při každém sprchování rozpila. Jinak bych jí na dovču ráda vzala a pro pocit bych se s ní líčila i na pláž :) Takhle holt zůstanu "přírodní" :)) Jooo, ale šla dobře odlíčit!

Krásné léto a prázdniny :)) Pa M.! :)

10 komentářů:

  1. voděodolná a šla dobře odlíčit, už to k sobě nejde moc dohromady :))

    tak ještě žes jí měla zadarmo u časopisu!

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som si chcela kúpiť waterproof riasenku, ale nechcelo sa mi veľa investovať, tak som siahla v drogerke po Gabriella Salvete Xpress volume Aqua waterproof a na moje prekvapenie je viac ako obstojná! dobre drží a aj s mihalnicami čo- to dokáže a stála nejaké 4 eurá, takže pre vás okolo stovky. Za tú cenu viac ako dobré podla mna :)

    OdpovědětVymazat
  3. voděodolná řasenka? jedině Maxfactor 2000 Calorie waterproof volume! :) řeknu vám,že vydrží toho fakt hodně a k tomu dělá krásný řasy! :)) za ty dvě stovky supr věc :) Nika

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek :)





    http://sakfashion.blogspot.cz/(giveaway)

    OdpovědětVymazat
  5. ano, dnes jsem ji otestovala v bazénu a k voděodolnosti má opravdu hodně daleko :D

    OdpovědětVymazat
  6. Povedené :-)) Když už člověk nemůže věřit voděodolným řasenkám, co teprve voděodolné opalováky...

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za recenzi. Na dovču si totiž chci pořídit nějakou voděodolnou řasenku a nejspíš sáhnu po některé od Essence, tak aspoň vím, které se vyhnout, pokud se teda dá sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já s řasenkama od essence nemám moc dobré zkušenosti všeobecně, takžě mě tato recenze ani moc nepřekvapila.

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
  9. :-D super, tiež momnetálne hladám vodeodolnu riasenku, pretože sme so synom začali chodiť po kupaliskách. tak viem ktorú nemám kupvoať aby sa za mna chudáčik nemusel hanbiť :-D

    http://nadkinsvet.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli můžu doporučit, tak od Essence jako naprosto voděodolnou doporučuji Get big lashes! modrou. Koupila jsem si ji kvůli velkému kartáčku a jako překvapení mě čekalo naprosto voděodolná řasenka, která vydržela potápění v bazénu :D a i sprchování. Občas ale přeci jen pod očima udělala lehce šedé mapy. Každopádně na pláž ideál :)

    OdpovědětVymazat