středa 27. června 2012

Co mi dělá radost

Možná trochu zbytečný článek, ale třeba bude tipem pro někoho z vás :)  Někomu dělá radost nové oblečení, jinému kosmetika, dalšímu dobré jídlo a mně třeba všechno z toho :))

Udělalo mi velkou radost, když jsem narazila na český eshop s BB od SKIN79 a při objednávce jsem navíc zjistila, že si je mohu vyzvednout, případně rovnou koupit nebo vyzkoušet, kousek od místa, kde bydlím :) Už jsem si pro ně byla, už jsou doma moji čtyři mini bíbí miláčkové a těším se, až je vyzkouším. Pravděpodobně na mě budou moc světlé, tři z nich mají i whitening účinek, tak je asi nechám zatím spát a vyzkouším po létě, i když předem vím, že to nevydržím :D stejně jsem je chtěla mít, i když očekávám, že to pro mě nebude to pravé..



Minulý týden jsem si udělala výlet do Brna, do Vaňkovky, do Peek & Clopenburg. Když tento obchod měli otvírat v Praze na Arkádách, byla jsem natěšená, že bude mít stejný výběr jako ten, který znám právě z Vaňkovky. A ono p.. Takže kdykoliv můžu (což bohužel není často), tak jedu do toho brňenského omrknout, co mají. Tentokrát mi tam padl do oka hlavně pásek Armani Jeans, kvůli sponě. Je trojbarevná, což mě naprosto vyhovuje, protože ho tak můžu kombinovat jak se zlatými tak stříbrnými doplňky. Někdo tuhle kombinaci nemá rád, mně se to v tomhle provedení ale líbí. A že je celý pásek lesklý je jen plus, na tohle jsem trochu ulítlá :)) Dlouho jsem hledala jednoduchý černý pásek, který by ale zároveň vypadal originálně a konečně jsem ho našla. Z oblečení mě bohužel nezaujalo nic, respektive zaujalo, ale sako od Bosse budu muset nechat na jindy.. :))




A poslední radost - jídlo. A sladké! Ani nevíte, jak já ráda peču všechny možné dortíky.. Tentokrát padl výběr na domácí medovník podle tohoto receptu. I když je mi jasné, že žádný nebude chutnat tak, jako originál, ráda zkouším nové recepty a jsem zvědavá, co z toho vyjde. Tento je dobrý, je vlastně hned měkký, příprava byla snadná, ale je hodně sladký, dokonce bych řekla, že i na mě až moc, a to už je co říct.. :D Může za to ale krém, který se dělá z toho karamelového Salka, chtělo by to příště ho rozmíchat s více másla, aby se ta chuť trochu "naředila" :) No nic dietního to není, hm.




Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o vaše radosti, co vás nikdy nezklame a vždy z toho máte upřímnou radost !? :))

Mějte krásný den, pa M.! :))

29 komentářů:

  1. tys jela z Prahy do Brna nakupvat? mám v plánu v červenci z Brna do Prahy, tak uvidíme. jinak pásek super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :D K tomu mám skvělou historku, když jsem asi před dvěma lety sháněla tričko Lacoste ve vyhlídnutém odstínu po celé Praze, měla jsem na lístečku od prodavačky napsaný i kód barvy a v Praze prostě nic. Tak jsem vyrazila do Vaňkovky a slečna prodavačka v Lacostu mi řekla - no to tady bohužel nemáme, ale zkuste to v Praze! :D
      Je to trochu nesmysl, když třeba Armani Jeans obchod tady mám hned celý na Chodově, ale udělat si výlet je přece fajn :))
      Tobě držím palce, ať nakoupíš co nejlépe a jsi spokojená jak já :))

      Vymazat
  2. já mám největší radost hlavně z oblečení...a taky jídla:D
    ty BB krémy by nebyly nic pro mě,jestli mají bělící účinek...v zimě jsem bílá jak smrt a bělení by mi neprospělo:D
    medovník vypadá skvěle, ale péct ho radši nebudu, protože jak se znám, tak bych ho byla schopná sníst za dva dny sama:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M*, mně je předem jasné, že nebudou nic ani pro mě, když jsem naopak tmavá, tak přece si nenechám jen vybělit obličej a zbytek těla snědý... :D ale nevadí no, to jsem celá já :))
      Já mám na to spolehlivého bráchu, ten sní všechno za mě, tak jsem ráda, když stačím ochutnat :D

      Vymazat
  3. Já mám největší radost z laků na nehty, doplňků, oblečení a jídla :D. Jinak pásek je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  4. páni tie bb kremiky vyzeraju krasne v tom chutnom malom baleni :) tesime sa na recenziu skoda ze u nas taketo obchodiky "naskok" nemame :( a medovnik zo salka mnaaam!!! aj ked sme skor na slane ako sladke nevahali by sme ochutnat ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Pásek vypadá dobře, taky se mi líbí kombinace zlaté a stříbrné :)

    Mně dělá poslední dobou největší radost cvičení, do kterého jsem se úplně zažrala :D Miluju ten pocit totálního zničení a vyždímání. Nebo pocit, kdy se mi zdá, že lehnu a už se nezvednu, ale ono je to přitom každý den o kousek lepší :) Nevím co to se mnou je, ale oblečení nebo kosmetika mi už nedělá takovou radost jako předtím. A když o tom přemýšlím, tak už jsem si dlouho nekoupila ani nic pořádnýho na sebe, to je docela na pováženou už :D

    OdpovědětVymazat
  6. Me vzdy potesi kosmetika. Jidlo by me potesilo taky, ale uz ted nepatrim k nejstihlejsim a tak kosmetika vitezi. Jsem spis na slane a alkohol :D takova caipirinha a nachos s jalapenos a jsem nejstastnejsi. Moc rada pecu, ale ani syn ani manzel to moc neji a kdo pak sezere celou babovku ci kolac? A jsme zpatky u kosmetiky :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Mě to vždycky skoro až naštve, když zjistím, že někdo nakoupil v tom šíleně předraženém českém eshopu... Fakt nechápu proč je chcete sponzorovat, když na ebay je ta sada běžně k sehnání za míň než polovinu, pokud si dá člověk tu práci s přihazovacími aukcemi, může mít každý kus za dolar... Tak snad ti aspoň sednou, když už jsi je tak přeplatila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že cena mi byla dost jedno. Nejsem typ, co by se pídil po tom nejlevnějším a ještě abych sledovala nějaké přihazování v aukcích.. to si to radši v klidu objednám a druhý den cestou domů vyzvednu a je to. Pokud někomu stojí za to si kvůli tomu dát práci a pak na to ještě čekat.. tak prosím, mně zas v případě takovýhle věcí jde spíš o to, abych to měla doma hned, když jsem z toho nadšená :) Ale chápu tě :)

      Vymazat
    2. Promiň, já ti nechtěla kazit radost, jen jsem člověk, který se vždycky snaží najít tu nejlevnější možnost. Občas se totiž stane, že taky zatoužím po něčem, co musím třeba i přeplatit abych to dostala, takže kdybych takhle mávla rukou nad cenou všeho, moc si toho ve výsledku nekoupím, protože na to nebudu mít ;-

      Vymazat
    3. Já se přiznám, že jsem se taky lekla, žes nakoupila na tomto českém e-shopu. Já třeba nedávno kupovala normálně velké balení BB a dát devět stovek ještě bez poštovného oproti tří stovkám vč. pošty z Ebay pro mě třeba rozdíl je hodně velkej. Ale tak každej to máme jinak, to chápu.

      Třeba tě BB překvapí a vyhovovat budou, já si taky myslela, že mi sedět nebudou a teď je nedám z ruky :-)

      Vymazat
  8. dostala jsem strašnou chut na sladké

    OdpovědětVymazat
  9. mnam ten dort ma zaujal:D vyzera neskutocne dobre:) mozno sa o nieco pokusim zajtra aj ja:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, pro mě je pečení těhle dobrůtek fakt nejlepší relax ! :))

      Vymazat
  10. No, eshop fajn, ale rozhodně bych si nekoupila tu sadu za 390 kč, když z eBay jí mám včetně poštovnýho za 150 kč (a to Buy now, v aukci s přihazováním by to bylo ještě levnější)....

    OdpovědětVymazat
  11. ted mi nedelate radost vy, holky :D sice jsem si ji koupila asi 3x draz, ale mam ji hned doma a na ebay proste nenakupuju noo. moje blbost, uznavam :))
    jinak moc diky za komentare, koukam, ze vetsina z vas by si kosmetikou, oblecenim nebo jidlem udelalo radost stejne jako ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám balíček z Korei doma vždy za 7-10 dní, to je přece krása :-) Těch pár dnů čekání za ušetření x set přece stojí ;-) Ale OK, nechci prudit, jen nerada vyhazuju peníze a je mi to líto i za ostatní když vím, že mohli nakoupit podstatně levněji. Nemyslím to nijak zle :-)))

      Vymazat
    2. To je docela dobrý, těch deset dnů, to bych možná i vydržela. :D
      Máte pravdu, měla bych se nad sebou zamyslet, vyhazovat takhle peníze oknem.. já když je to zhruba do těch pěti set, tak to koupím tam kde to vidím prvně a ani mě nenapadne to nějak hledat jinde, takže v tomhle případě jsem prostě viděla a koupila a bylo :) Ale příště si dám určitě pozor a mrknu i po nečeských eshopech, které asi určitě vyjdou levněji.
      Klárko, můžeš mi prosím kdyžtak poslat odkaz na ten Koreiský eshop? Když ho máš ověřený :)
      A děkuju!

      Vymazat
    3. Já nakupuji na Ebay :-), je tam dost riziko padělků, jelikož se dnes padělá téměř vše, ale jelikož tu máme blogy, kde se toho plno dozvíme :-)), tak já jsem takhle dala na radu zrovna Viennettky a objednávala jsem BB už vícekrát od prodejce rubyruby79. A určitě mi přišly originály výrobků, takže opravdu spokojenost.
      Celý článek u Viennettky najdeš tady: http://viennettka.blogspot.cz/2012/04/skin79-vip-gold-super-plus-beblesh-balm.html

      Jinak se těšim na nějakou srovnávací recenzi až BB krémy otestuješ ;-)

      Vymazat
    4. Díky za odpověď! :) Viennettku samozřejmě sleduju, jen jsem články o bb tak nějak z principu - že se mě to netýká - vynechávala :D No evidentně chyba lávky :)
      Tomu věřím, když je osvědčený prodejce, tak se není čeho bát. Tak třeba když mi nějaký sedne, tak plnou velikost koupím už tam! :))

      Vymazat
    5. Jasný, já taky nečtu úplně všechno u všech ;-) Jsem ráda, že jsem mohla snad užitečnou radu předat dál. Ať BB dobře slouží :-)

      Vymazat
  12. ten medovník vypadá úžasněě!! uplně jsem na něj dostala chut! :D
    a radost mi určitě vždy udělá koupě nějaké drobnosti, většinou laku:)) což mi připomíná, že už jsem se poměrně dlouho takhle nepotěšila:D

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Takový dortík by mně také potěšil :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju medovník, ten mi radost udělá vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  16. ty bb krémíky jsem měla taky :)
    JInak to mi nedělej, ten medovník vypadá skvěle :D. Můj přítel dělá ten nejlepší....asi ho přesvědčím, že bychom měli oslavit začátek léta :D

    OdpovědětVymazat
  17. Medovník miluju a teď bych se teda opravdu jeden dala! Já takhle šikovná nejsem, takže my většinou kupujeme nebo dostaneme od mamky:-) BB krémy bych určitě ráda vyzkoušela!:-)

    OdpovědětVymazat