úterý 19. června 2012

INGLOT v akci!

V prvním článku o Inglotu jsem psala, že jsem si už něco málo nakoupila, můžete se na to podívat tady :) Upřímně doufám, že se vám tahle značka ještě nestihla zprotivit, i když o ní nadšeně píší spousty blogerek, včetně mojí maličkosti. Kdyžtak mrkněte aspoň na fotky ;)

Jen co jsem se vrátila z dovolené, běžela jsem dokoupit zbývající dva stíny do paletky. Vybírala jsem je tak, abych měla paletku sestavenou z barev, které jinde skoro nemám, takže jsem si tím rozšířila sbírku. To jen na vysvětlenou, proč jsem zvolila právě takhle..

Nakonec je složení tedy takové: tyrkysový (05 shine), tmavě modrý (428 pearl) a fialový (441 pearl), všechny obsahují jemné třpytky, které ale nejsou zas tak vidět. Jsou za cenu 150,--/ks. K tomu ještě tvářenkukterou jsem si právě zničila, když jsem se pokoušela refily vyndat a zjistit čísla odstínů, takže tvářenku už nemám, ale byl to odstín č. 30 :(((! :D Ta mě vyšla na 180,--/ks. Stíny i tvářenka jsou velmi dobře pigmentované, tvářenka trochu víc práší než stíny a výdrž s bází je dostačující.

Při druhé návštěvě mi ještě padly do oka tekuté linky, koupila jsem si je v odstínu č. 27 Silver a jsou to snad ty nejlepší linky, jaké jsem kdy měla. Maluje se s nimi úplně božsky, takže doporučuju i začátečnicím, s těmahle vám to půjde snadno! Cena 250,--/4 ml. U každé návštěvy jsem obdržela dárek, první byl supr lesk na rty č. 32 pro prvních 100 zákazníků, o kterém jsem se zmiňovala už v prvním článku a při druhé jsem k nákupu nad 500,-- dostala Lip Glos Drops. Je to malá nádobka s leskem na rty v odstínu Toffee. Když pominu aplikaci prstem nebo štětečkem, který si člověk musí nosit zvlášť, tak hlavně skvěle voní :)

A teď už INGLOT v akci. Použito všechno výše zmiňované, navíc jsem využila vzorečku báze pod make-up, který pleť sice zanechá nepředstavitelně hebkou, ale já se po něm bohužel dost lesknu. Dále báze pod oční stíny NYX White, která sytost barev ještě zvýraznila. Make-up Rimmel Wake me up, řasenka MF 2000 Calorie a rozjasňující korektor Sleek.











Jak se vám líčení líbí? :)) Já bych ho asi nosila jedině na večer na party k modrým šatům!

Mějte se krásně, pa M.! :))

45 komentářů:

  1. Krásné líčení, které ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. ach aj ja by som si tam rada išla nakúpiť :( Tiene majú krásne farby, hlavne tyrkysová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro tyrkysovou jsem tam prvně šla, protože jsem měla na etu vyhlídnutý odstín, ale slečna prodavačka mi tam skvěle poradila tenhle, taky se mi moc líbí :))

      Vymazat
  3. tobě to táááák sluší :-) trochu ti to závidím, mně takhle výrazný barvy neslušej...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné sladění barev :)) Sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přitom vůbec nebyl záměr, aby se barvy k sobě hodily :D Ale ve výsledku to je zajímavá kombinace no :)) děkuju ti!

      Vymazat
  5. jsi šikovná, takhle hezky bych to asi nikdy nezvládla:)) tyhle barvy by se na mě nehodily, modrá mi nesluší, ale na tobě to vypadá pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě zvládla! :)) Mně se s výraznějšími barvami pracuje nějak lépe :D
      A moc děkuju :))

      Vymazat
  6. Moc povedené líčení, seš moc šikovná a sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  7. tu modrou miluju! a strašně ti sluší, krásně ti zvýraznila oči :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuju za krásné milé komentáře :)) Jsem ráda, že stálo za to si s tím dát trochu práce :))

    OdpovědětVymazat
  9. to líčení je nádherný, neudělala bys tutorial?

    OdpovědětVymazat
  10. krasne farby a nadherne licenie :) mozes ho nosit castejsie ako len k modrym satam na vecer pretoze velmi ti pristane ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že potkávám ženy spíše nenalíčené, tak by na mě asi koukali lidi trochu jak na blázna :)) ale překvapivě se v tom sama cítím velmi dobře a o to vlastně jde :))

      Vymazat
  11. ty barvičky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to super, někdy barvy nezaškodí, inspirovalas mě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Po bázi pod make-up se leskneš, pokud jí použiješ hodně! Takže tady platí - méně je někdy více :)

    Jinak ta tyrkysová je super:)

    aly-beauty-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych zrovna neřekla, použila jsem ji maličko (ještě méně než normálně používám třeba báze ze Sephory) protože už mi vzoreček docházel a stejně.. ono asi ještě v kombinaci s tím make-upem, který dělá trochu dewy-efect :))

      Vymazat
  14. klobouk dolu, nadherny, elegantni. modry stiny mnohdy pusobi nemistne, vulgarne, ale tohle je skvele! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, modrým stínům jsem se sama vyhýbala dřív obloukem. O to víc mě tvůj komentář moc potěšil, děkuju :-*

      Vymazat
  15. Och, to je nádherná barevná kombinace! Moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  16. Teda ty seš nádherná, to líčení se opravdu moc povedlo!

    OdpovědětVymazat
  17. jj, party nebo modre saty presne :D moc se ti to povedlo, modrou a fialovou miluju, ale takhle vystinovat se mi to jeste nepovedlo

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ty tyrkysové jsou vážně dokonalé :). Až teď pojedu do Prahy vím kde se stavit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam z tyrkysových několik odstínů na výběr, některé víc do modra, jiné víc do zelena, s třpytkama i bez, světlejší i tmavší.. mně naštěstí s výběrem hodně pomohla slečna prodavačka, jinak bych se sama asi jen tak nerozhodla :D

      Vymazat
  19. Toto líčenie je krásne svieže..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, na tvé opálené pleti je to krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mi už pár lidí řekla, že jsem vybledla! :D Děkuji :))

      Vymazat
  21. Moc pěkné líčení, sluší Ti to :) !!!

    OdpovědětVymazat
  22. Úžasně nalíčené oči. http://misknap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké líčení to ti teda závidím že ti výrazné barvy a hlavně modrá tak sluší :)
    Jen tak mimochodem bych se chtěla zeptat, vzpomínám si že jsi někdy v dubnu psala článek o tom co jsi dostala za dárečky a byly tam pásky na bělení zubů, které mě celkem zaujaly. Tak jsem tě chtěla poprosit jestli bys udělala recenzi? Kdyby se ti teda chtělo. ;) :D
    Děkuji S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky, je to pravda, dostala jsem ty pásky k narozkám, článek jsem měla v plánu, ale byla jsem z toho opravdu dost zklamaná, tak jsem se na něj vykašlala. Pásky stály 1500 a jediné co mi "přinesly" byla příšerná citlivost zubů a vybělení nikde. S odstupem času možná malinkou změnu vidím, ale jen já, nikdo si ničeho nevšiml a za tu bolest zubů mi to opravdu nestálo :(

      Vymazat
  24. Ještě jednou vám všem děkuji za krásné komentáře, moc mě to těší :)

    OdpovědětVymazat
  25. To vypadá překrásně :)

    GIVEAWAY - BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Máš nádherné oči, rty a hlavně úsměv :) Jsi šikovná v líčení, tohle letní se ti moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  27. Opravdu dokonalé umělecké dílo, tleskám! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  28. Wau!!nádherně , uplne si v tom prokoukla!

    OdpovědětVymazat
  29. Kočko, když tak na tebe koukám...kdybys nebyla tak opálená, tak jsi úplná Kate Middleton! Jsi opravdu přirozeně krásná-velké oči, bezchybná pleť a vlasy, výrazné obočí...tobě výrazné líčení spíš škodí..

    OdpovědětVymazat
  30. Krásná práce, mohla bych se zeptat co si použila za make-up? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to vidím!:D Byla jsem natolik unešená fotkama, že jsem to přehlédla :D

      Vymazat
  31. ten tyrkysový stín je luxusní, nevíš jestli náhodou nemají v takové barvě tužku na oči? to bych brala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je mají i u nás netuším, je tam toho tolik, že tužky na oči jsem zatím nestačila prozkoumat :) Ale co tak koukám na jejich stránky, tak by mohli mít bodobnou http://inglotcosmetics.com/soft.precision.eyeliner/products/146/168 otázka, zda bude k dostání u nás :)

      Vymazat
  32. Wau, krásne :) k tomu si viem predstaviť tie náušnice- pierka :) Veľmi pekné

    OdpovědětVymazat