úterý 12. června 2012

Jsem zpátky! A mám prosbu..


Omlouvám se všem svým věrným čtenářkám, že tu je teď úplně mrtvo. Ale jsem konečně po dovolené a po menší krizi, kdy se mi absolutně nic nechtělo a všechno bylo špatné, zpět! :))
Již v nejbližších dnech můžete opět očekávat další články.

A prosím všechny pražačky, můžete mi dát tip na opravdu dobrou a osvědčenou kadeřnici??? Chci si nechat zkrátit vlasy zhruba o 10 cm a nerada bych odcházela s oškubaným mikádem :))

Já jdu projet vaše blogy a podívat se, co je u vás nového! :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

25 komentářů:

  1. Vítej zpět, už jsem se těšila na Tvé články :-) A doufám, že to zlé je už za Tebou!

    OdpovědětVymazat
  2. To je vtipné, už delší dobu přemýšlím o tom, že bych ti napsala a poptala se tě, zda nemáš tip na dobré kadeřnictví tady v Praze. Taky uvažuju o zkrácení nad 10 cm, ale na vlasy jsem háklivá a stálou kadeřnici bohužel nemám. Tak nám tu třeba někdo poradí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mohla by si do toho jít první a pak mi napsat, jestli byla kadeřnice šikovná, že bych šla k té samé :D:D

      Vymazat
  3. No, moje mamča je kadeřnice, tudíž pro mě je osvědčená určitě. :) :D
    Kdybys náhodou chtěla kontakt (pracuje v centru Prahy), dej kdyžtak vědět. :)

    Mimochodem - už se těším na příspěvky, moc jsi mi chyběla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak som rada, že začneš znova prispievať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej zpátky, těším se na nové články!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já znám úžasného kadeřníka v Jihlavě (kdyby někdo chtěl, nebo měl cestu kolem :)

    Jinak - vítej zpět - hrozně moc se těším na další článečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, můžu poprosit o info? To by mě zajímalo. :-) Moc děkuju

      Vymazat
  7. Těším se na nové příspěvky :)
    Jinak úžasné kadeřnictví je Salón Libora Šuly, v Dlouhé ulici :) Sice je to dražší, ale vždy když odtamtud odcházím, jsem nadmíru spokojená :) A jestli můžu ještě doporučit, moje kadeřnice je Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tohle kadeřnictví samozřejmě znám, jen jsem doufala v něco levnějšího :))

      Vymazat
  8. Těším se na tvůj návrat! :)

    OdpovědětVymazat
  9. vítej zpátky, těším se na další články!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. A taky se těšíme na fotky z dovči!:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. Vítej zpět, už se nám stýskalo :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky jsem po krizi nebo spíš ještě v doznívající, takže z mé strany máš rozhodně pochopení :) a nezáleží na množství příspěvků, když stojí za to ;) už se těším, co nového si pro nás připravíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vítej zpátky po dovolené, snad jsi měla krásné počasí :).

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mám tip na prima kadeřnici, zrovna jsem tam teď v pondělí byla :) Na Budějovické v Praze. Vítej zpět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc tě prosím, můžeš mi sem napsat kontakt nebo hodit odkaz na jejich stránky? Na Budějárně jich je několik :(

      Vymazat
    2. Je to Bomton studio Budějovická, kadeřnice se jmenuje Renata Sukupová, je moc šikovná a v pohodě,taková mladá zrzka.

      Vymazat
  15. Vitaj naspat:)))) Ja tiez hladam dobru kadernicku, aj ked chcem skratit len konceky! tak vela stastia:))

    OdpovědětVymazat
  16. Srdečne ťa pozývam ku mne na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc všem děkuji za milé komentáře! :))

    OdpovědětVymazat