úterý 26. června 2012

Má první (ne)milá zkušenost s Alverde

Jak jistě všichni víte, Alverde je příodní kosmetika, kterou můžete zakoupit v DM drogerii. Já tuto značku samozřejmě znám taky, akorát se mi nikdy nic nelíbilo a vlastně jsem jejich nabídku ani nijak zvlášť nezkoumala, prostě mě tato značka nelákala. Až jednou jsem se před jejich výrobky ocitla a konečně mě zvědavost nedovolila odejít s prázdnou a nadále ji ignorovat... což byla možná chyba.


Vybrala jsem si dvoufázový odličovač make-upu s pečujícími oleji, protože má ideální velikost 100ml do cestovní taštičky a můj oblíbený odličovak od L´oreal mi právě došel. Má obsahovat výtažky z mandlí a avokáda, aloe vera a jojobový olej. Byla to taky první věc, kterou jsem doma vyzkoušela, abych věděla, co jsme si to vlastně pořídila a jaké ty věci Alverde vlastně jsou!
No neumíte si představit to zklamání! Začnu hned u dávkování, na vatový tamponek se odličovák dostává velmi těžko, protože kape po jednotlivých malých kapičkách a sama lahvička je dost pevná, takže nejde zmáčknout a pomoct tekutině ven.. to je něco pro mě, netrpělivého člověka. Při odličování se začala tvořit divná pěna, která mi byla pěkně protivná, protože pak rozhodně nemáte pocit čisté pleti. A to není vše! Když jsem vše dokonala - s řasenkou si to stejně neporadilo - tak pleť zůstala nepředstavitelně ulepená! Ale mně se lepily i oční víčka! Když jsem měla otevřené oči a chtěla mrknout, tak se kůže přilepila a oko nešlo pořádně dovřít.... no co vám budu povídat, s velkou odvahou jsem zkusila odlíčit se tímto přípravkem ještě druhý den a výsledek naprosto stejný. Takže po napsání této recenze letí  ihned do koše. A já rovnou říkám, že tenhle výrobek aspiruje na vítěze propadák roku!!




Když jsem se pak odvážila po první zkušenosti i na druhý výrobek, co skončil v mém košíku, byla jsem už značně nedůveřivá. Mluvím o Peelingových perlách aqua. Je to vlastně čirý gel, který obsahuje výtažky z perel a mořských řas. Postup klasický, nanést na obličej, krk a dekolt a lehce vmasírovat. Musím říct, že nastěstí tento peeling už je o mnoho lepší. Částečky, které obsahuje jsou tak akorát velké a hrubé, podle pocitu bych řekla, že krom těch modrých jasně viditelných obsahuje ještě nějaké průhledné miničástečky a čistí a zbavuje odumřelé kožní buňky dobře. Nevysušuje, má snesitelnou parfemaci a za cenu tuším něco málo přes padesát korun je to dobrý výrobek, který Alverde u mě trochu napravil reputaci. Používám ho již delší dobu a zatím se u něho nevyskytlo nic, co by mě odradilo, či jinak naštvalo. :)
Na druhou stranu, já milovník peelingů všeho druhu, bych si ho už asi stejně znovu nekoupila a budu pátrát dál po něčem úžasném, a nespokojím se s něčím  jen dobrým :)





Můžete si být jistí, že Alverde se budu vyhýbat stejně jako dřív, asi jsem měla dát na svou intuici a vůbec to nezkoušet :) Možnáááá, že se v budoucnu nechám nálakat na něco z dekorativky :D

Jaké jsou vaše zkušenosti s Alverde? Našli jste si mezi jejími produkty svůj oblíbený, který vám naopak skvěle vyhovuje? Jaký je váš propadák roku nehledě na značku? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

26 komentářů:

  1. Já si Alverde oblíbila, mám od ní hned několik věcí a se všemi jsem moc spokojená, navíc většina stojí pár kaček, nemůžu si stěžovat. Možná protože s prvním zmíněným nemám žadnou zkušenost, to lákavě opravdu nezní, no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké výrobky by si mi třeba mohla doporučit? Já se přiznám, že jsem vzala spíš to, co jsem potřebovala, než něco, co vypadalo lépe - nějaká ta růžová voda třeba :)
      Určitě věřím, že se v jejich nabídce dají najít i fan věci, jen vědět, které to jsou :))

      Vymazat
    2. Mám balzám na blond vlasy, což tě asi moc zajímat nebude :-D moc ráda mám jejich tělová másla, hlavně mandarinkové s vanilkou, od nich je i můj neoblíbenější balzám na rty a včera jsem si koupila denní krém pro citlivou pleť, ten je po prvním vyzkoušení taky príma. A nakoupila jsem tam i nějaké miniatury šamponů na cesty, ale ty jsem ještě nezkoušela. A taky mě láká vyzkoušet něco z dekorativky, hlavně makeup, protože mají docela výběr světlých odstínů, což zvlášť oceňuju :-)

      Vymazat
  2. Když tak přemýšlím tak jsem od Alverde snad tuším nic nikdy neměla, protože ta kosmetika mě vůbec neláká sice hlásá nějaká přírodní, ale prostě NE! Není mi sympatická a určitě nemám v plánu od ní nic v budoucnu kupovat a vyhledávat jí :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly jsme na tom stejně, akorát mě nějaké poblouznění mysli přineslo tohle :D tebe můj článek určitě na alverde nenalákal viď :D

      Vymazat
  3. Jak možná víš, Alverde miluju :) A tento odličovák jsem měla už xkrát, mám ho ráda, dobře odličuje, hezky voní, nepálí, NELEPÍ :D Každýmu holt sedne něco jinýho :) Mimochodem, hezký prstýnek!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já tenhle odličovač mám a připadá mi dobrý, odličuje stejně dobře jako ten s chrpou od yves rocher,jediné, s čím můžu souhlasit, je pevnost lahvičky,ale jakmile trošku ubude přípravdu,zmáčknout jde v pohodě.
    Jinak mám od alverde tělová másla a nic lepšího neznám.A to nejsem žádný fanatik do přírodní kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
  5. já už delší dobu pokukuji po tom peelingu, tak teď tedy nevím jestli do něj jít, i když pravda, nic špatného si o něm nenapsala. :-) Máš případně nějaký jiný tip na peeling z drogerie? díky

    OdpovědětVymazat
  6. Já nad Alverdí péčí o obličej už dávno zalomila hůl :) tenhle odličovač jsem párkrát měla, nic tak zlého jako tobě mi nedělal, ale přecejen jsem se po asi třetí lahvičce vrátila v mému milovanému L´Orealu :)
    Ale jinak ráda a s oblibou používám Alverdí šampony, kondiše,(můj velký oblíbenec z poslední doby je mandlovoarganový olej do konečků vlasů), i všechny možný patlátka na tělo - krém na nohy, másla, spreje... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně od Alverde vyhovuje měsíčkový(nebo heřmánkový?teď nevím :D) balzám, ten je fakt dobrej.. Jinak už ani nevim, jo vlastně ještě meruňková kúra a šampon:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak koukám, že na tenhle odličovač jsem ještě nečetla nic pozitivního :) mě Alverde taky příliš neláká, takže tě naprosto chápu :)

    OdpovědětVymazat
  9. na tenhle odličovač jsem snad ještě nečetla jedinou kladnou recenzi :) Mě Alverde taky neláká, takže tě naprosto chápu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čéče, asi začnu sledovat jenom blogy co ty, protože já na něj naopak četla kladné recenze a proto jsem ho koupila a následovalo úplně stejné zklamání jako je popsáno v příspěvku, všechno sedí do puntíku, takže určitě nekupovat!

      Vymazat
  10. Alverde jsem nikdy nezkoušela a ani neplánuji po tom co jsem četla recenze. Je sice fajn, že jsou přírodní a ohleduplní ke zvířátkům, ale to spousta jiných kvalitnějších kosmetik.

    OdpovědětVymazat
  11. Alverde jsem si poslední dobou hodně oblíbila, hlavně jejich dekorativní kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tenhle odličovač jsem četla zatím asi tři negativní recenze a říkám si, ještě že jsem si ho tehdy v drogerii, když jsem na něj koukala, nekoupila. Jinak já můžu doporučit fixační sprej na make-up. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. kolem jejich stojanu chodím už poměrně dlouho, ale zatím jsem si nic nekoupila, nevím.. neláká mě to. a po tvém článku ještě asi chvíli lákat nebude.. i když, jejich tělová másla rozhodně nevypadá špatně.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Něco je dobrý, něco ne. Ten odličovák jsem měla před půl rokem a poputoval dál. Štípal v očích, voněl hrozně divně a taky jsem si přišla krapet ulepená. Sem tam si něco koupím, mrzí mě na této značce pouze dvě věci: 1)díky obalům dekorativku přejdu i když nechci, protože mě to nudí, jak je to všechno stejný, a za 2) už už sem si něco vybrala, zajímavé složení, pěkný obal, zajímavá věc, kterou třeba jinde nemají, no a bum: strašná vůně. Když je výrobek dobrý, tak se nějak sžiji, ale mohli by na téhle stránce zapracovat. Přijde mi, že ve všem je limetka, citronová tráva, máta a to teda na obličej ani vlasy díky nechci. Za sebe doporučuji vyzkoušet stíny( čtyř paletka), rtěnky, tělová másla, krémy. Sprcháče mě moc nepěnily a skoro nevoněly. To jsem se rozepsala, pardon :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem se Alverde nikdy nevyhýbala, spíš naopak, po všech přečtených kladných recenzích jsem zkoušela a zkoušela... ale popravdě mě nic pořádně nenadchlo. Ne, vlastně kecám, jediný výrobek, ke kterému se ráda vracím, je meruňkový peeling, ten je fakt super. Ale šampony za mě ne, sprcháče vysušovaly a ještě jsem zkoušela miniaturky s tělovým máslem a to taky nic moc, na Body shop bohužel nemají.

    OdpovědětVymazat
  16. O tom odličováku jsem už četla a přesně to, co píšeš ty, takže super odstrašující příklad :) Ale s peelingem zkušenosti nemám, protože ho nepoužívám.. Ale měla bych brzy začít..

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle odličovač jsem sice neměla, ale koupila jsem si kdysi takový malý s měsíčkem. Katastrofa - to už možná i nepoužitelné odličovače od Oriflame byly lepší :-D Štípaly mě z něho oči a po cca spotřebování poloviny jsem se už k další nedostala, protože to prostě nešlo zevnitř dostat. Takže letěl do koše!
    Měla jsem i šampon a kondicionér, ale nic moc. Kondicionér ještě ušel, ale šampon byl úplně na nic..
    Ale s tuhou tvářenkou ve válečku (byla ve výprodeji) jsem spokojená, pěkná růžová barva a hezky drží i se snadno nanáší :-)
    Asi záleží kus od kusu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Z pecujici kosmetiky alverde me nikdy nic moc nezaujalo, takze nepouzivam (a asi teda ani nebudu). Co ale miluju je jejich dekorativka - mam pudr, tvarenku, stiny, bilou tuzku - a vsechny mi bez chyby vyhovuji.

    OdpovědětVymazat
  19. Dekorativka mě neoslovila, z pečující kosmetiky nevím jestli ještě něco vyzkouším po zkušenosti s tímto odličovačem, ale doporučit ti můžu šampony, ty jsou opravdu fajn;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já nevím proč, ale mně je značka Alverde hrozně nesympatická a vůbec mě neláká... sem tam občas něco málo vyzkouším, ale nikdy jsem z těch výrobků nebyla nadšená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsem odličovač dvoufazovy no hnus,že jsem to kupovala štipal jako blazen a denni kren nivea da větši slzžbu nevěřim jim ani slovo,že je to přirodni zlaty RYOR

      Vymazat
  21. Tento odličovač jsem kdysi používala, ale přestala jsem z důvodů, které jsi popisovala. Ale třeba mojí mamce vyhovuje perfektně, tak nevím :D
    Používám jejích tělové máslo a nemůžu si stěžovat. Z dekorativky mám dobrou zkušenost s jejich stíny, pudrem a tekutými linkami :)

    OdpovědětVymazat