neděle 17. června 2012

Mary Kay TimeWise - řada proti stárnutí pleti

Ahoj všem! Konečně jsem se dostala zpět k foťáku, takže blog ožívá! :)) A jsem tu hned s prvním článkem na můj nový objev, který dělá mé pleti opravdu dobře...!

Je mi něco málo přes dvacet, ale i mně se už začínají dělat první "vrásečky" (promiňte za tu zdrobnělinu, ale když oni jsou fakt malé..). Jedná se jen o mimické vrásky, a to hlavně od nosu k puse, prostě se pořád moc směju :) Měla jsem tu možnost a dostala jsem se k Mary Kay a jejich řadě TimeWise, která je právě určena proti stárnutí pleti. (Dárek od tety, tedy žádný sponzoring a spolupráce :))




Mám dva výrobky, jeden je čistící gel 3 v 1 pro smíšenou pleť. 3 v 1 znamená, že má pleť vyčistit - zbavit mastnoty, odstranit odumřelé buňky a zároveň osvěžit. Gel obsahuje malé množství částeček, které slouží jako velmi jemný peeling. Gel je úplně hedvábný, krásně se nanáší, ale hůř se smývá, mám občas pocit, že ho na obličeji pořád mám, protože je pleť opravdu "až moc" hebká :D Nijak nevoní ani nepáchne, což mi naprosto vyhovuje. Je k dostání v balení po 127 gramech za 750,-- Kč. Tubička s gelem i krémem je klasická Mary Kay-ovská, černé víčko a světlounce perleťová s černými nápisy, mně se ten design celkem líbí, až na to, že to je obyčejný plast, ale zas to z toho jde dobře dostávat :))




Druhý výrobek, který spolu s gelem používám je hydratační krém proti stárnutí, opět z již zmiňované řady TimeWise. Tento krém stejně jako gel nijak nevoní, určitě lepší mít výrobek bez parfemace než s, která vám sedět nebude. Jak se na ofiko stránkách píše, krém by měl udržovať pleť jemnou a pevnou a zároveň by měl díky složení pomáhat s vyhlazováním jemných vrásek. Nyní se dělá i ve verzi se SPF 30, který ten můj bohužel neobsahuje. Krém je lehoučký a konzistencí mi přijde spíš jako mléko, ale zase ne tak tekuté. Velmi rychle se vstřebává a nemám žádný pocit mastnoty ani ulepenosti, prostě se jen dobře vsákne a pleť je hebká a hydratovaná, žádné šupinky s tímto krémem nehrozí, ani neucpává póry. Krém má balení o objemu 88 ml za 870,-- Kč.




Další výrobek, co jsem mohla z řady TimeWise vyzkoušet, bohužel pouze ze vzorečku, je Mikrodermální sada, to je dle mého názoru naprostý zázrak, leč za cenu, za kterou si ho nemohu dovolit (2250,-- Kč) . Sada obsahuje dva kroky - nejdříve peeling a potom zklidnění a vyhlazení pletí. Snad jednou bude i tato sada má, protože tak vyhlazenou a viditelně rozzářenou pleť mívám jen po návštěvě kosmetičky, ale doma jsem toho zatím nijak jinak nedosáhla :)

Setkala jsem se s názorem, že je Mary Kay předražená, což nevylučuju, ostatně ceny vidíte samy (pánové prominou). Někdo ji hází do stejného pytle s Avonem a Oriflamem, s čímž nesouhlasím. Jen proto, že se prodává přes dealerky přece neznamená, že to je stejný "šmejd"..  A zrovna tyhle dva výrobky plus vzorečky, které jsem vyzkoušela, mě přesvědčují o tom, že mé pleti vyhovují. Nyní chodím v létě klidně i bez make-upu, protože společně s pravidelnými návštěami u kosmetičky a touto péčí je má pleť tak hezká jako nikdy před tím :)
Předem říkám, že se nejedná o žádnou reklamu a s Mary Kay nemám nic společného, jen mi prostě vyhovuje. Ale netvrdím, že až mi tyto dva výrobky dojdou, že si je za tu cenu koupím sama :D

Co vy a Mary Kay? Máte zkušenosti? Taky jste, dámy, v poslední době objevily něco, co vaší pleti svědčí? :)

Mějte krásný zbytek víkendu, papa M.! :))

10 komentářů:

  1. s mary kay zkušenost nemám, tahle řada vypadá zajímavě, ale přiznám se, že na vrásky nechci ještě ani pomyslet :D zatím se pouze snažím o pleť hezky starat, ale budoucím vráskám se budu věnovat až později:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenost jen s minerálními stíny, konkrétně s jedním odstínem a kupuji si ho už podruhé. Vyzkoušela bych víc produktů ale ty ceny... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Od Mary Kate mám stěnku, a jsem strašně spokojená, je to jedna z mých nejoblíbenějších)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá a kvalitní značka, leč u nás příšerně předražená....kupovala jsem tu startovací sadu Timewise v zahraničí asi okolo 600,- a u nás stojí 1600, to jsem čučela teda...
    Momentálně bych od nich chtěla vyzkoušet oční krém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to mi vůbec neříkej, to je fakt síla, když je to tu víc jak dvakrát (skoro třikrát) dražší! :( Ale co se kvality týče, tak mě vyhovuje, asi stejně jako třeba LRP, ale i to u nás vychází levněji, docela síla..

      Vymazat
    2. Dashulka, ja mam spevnujuci ocny krem (s pumpickou) a je super, urcite vyskusaj. u nas stoji 34 eur, co je pecka, ale raz za pol roka ma to nezabije..

      Vymazat
  5. Ja s MK mam dobrou zkusenost, prijde mi kvalitni a plna dobrych ingredienci, ale souhlasim s tou predrazenosti. Navic me ty nakupy pres dealerky nejak proste nebavi...

    OdpovědětVymazat
  6. Slečna vizážistka, která mě líčila na prodlouženou používá právě kosmetiku Mary Kay, hrozně mi ta dekorativní kosmetika sedla a celý dlouhý večer vydržela, proto si myslím že pečující kosmetika může být stejně kvalitní. Ikdyž není zrovna nejlevnější tak bych si chtěla pořídit nějakou péči na pleť :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem s touto kosmetikou maximálně spokojená. Pokud budete mít někdo zájem mohu nabídnout své služby. Více info na email: carmchris@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj odstoupila jsem od Mary Kay ale doma mám pořád spoustu produktů, zcela nové i párkrát použité, kdyby si měla zájem prodávám je ve slevě v rozpětí 30-60% a můžeme se domluvit, kdyby si měla zájem o jakýkoli produkt, ozvi se mi na email a já ti napíšu zda-li ho mám /popř. jaké produkty nabízím/
    děkuji Kristýna
    krisjanku@gmail.com

    OdpovědětVymazat