pondělí 18. června 2012

Pár fotek z dovolené aneb jak je krásně na Krétě :)

Snad nebude nikoho otravovat, když se tu s vámi podělím o pár fotek z dovolené na Krétě, kterou už mám letos za sebou. Spousta z vás se na dovču teprve chystá a předem říkám, že budu ráda, když se pak i vy na svých blozích se svými fotkami podělíte, aspoň si můžem vytipovat dovču třeba na příští rok :D

Na Krétě, respektive v Řecku, jsem byla letos prvně a co mě nejvíc nadchlo je pohoda, s jakou tam žijí. V městech to bude určitě jiné, ale na ostrovech, kde kromě zemědělství v podobě oliv a turistického ruchu nic jiného není, je to opravdu dechberoucí klid. Nikdo nikam nespěchá (ono taky není kam), všichni na nás byli milí (aby ne, když je to živí) a my si tak dovču skvěle užili. Druhá věc, ze které jsem byla nadšená byly dorty, kterých jsme měli v hotelu v rámci stravování na výběr víc než dost a já za ten týden nevyzkoušela jediný, který by mi nechutnal. Jeden byl lahodnější než druhý a já koncem týdne nejedla skoro nic jiného, což se projevilo (odhadem) 3 kg, které jsem si přivezla domů navíc :)) Jinak je to velmi rozmanitý ostrov, od moře až po dvoutisícové hory, když se k tomu připočte historie, tak je tam pořád co objevovat :)

Půjčili jsme si tam auto - kdyby někoho zajímalo, tak VW Polo, na den 55 €, na dva dny 100 € plus benzín, který tam přijde litr na 1,8 € - a mohli jsme tak kromě přilehlého městečka a pláží vidět i pláže na druhém konci ostrova a archeologické naleziště paláce Knossos, který byl postaven kolem 1900 př. n. l. během Minojské civilizace..

No dost povídání a teď už pár slibovaných obrázků :)







Kam máte letos na dovolenou namířeno vy? :)) Dáváte přednost válení se na pláži, obdivování památek nebo akčnímu dobrodružství třeba někde v horách?? :))

Mějte krásný začátek týdne, papa M.! :))

28 komentářů:

  1. Hmmm, hned bych jela taky! Ale bohužel, moře se letos nekoná :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás se moře koná, naše milovaná Hurghada, už se tam vidím. :)
    Pro mě je spíš pohoda a pláž, na nějaké akcičky mě v těch vedrech neužije. :D
    Ale musím říct, že to vypadá báječně, chápu, že sis dovču pořádě užila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kréta je nádherná, plánuji tam jet příští rok. Léto u moře miluji, letos se chystám do Santorini a jižní Francie :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, úžasné, chci tam! :)
    Já pojedu do té Francie nejspíš, ale to uvidíš fotky na fb. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prý otravovat, neblázni, já myslím, že všichni rádi nakoukneme na Tvou dovču :-) A fakt to vypadá úžasně a idylicky, hned mám ještě větší chuť vyrazit někam k moři, ale nevím, jestli to vůbec tohle léto vyjde...

    OdpovědětVymazat
  6. můžu jen závidět :) bůhví jestli se dovolené u moře letos dočkám :) hned bych jela

    OdpovědětVymazat
  7. Letos letím do Turecka, ale až na konci srpna, takže prázdniny strávím v Česku :) a září v Turecku.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé tam je to krásné, klidně bych snesla mnohem víc fotek. Ráda načumuji k ostatním :D Já se letos chystám s přítelem do Turecka, už se na to těším jak na smilování, u moře jsem nebyla už 6 let.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně válet, užívat si na pláži, hodně jíst a utrácet :) A letos to bude Kalábrie a možná i cestou Řím a Sicílie. Taky až v září. Strašně se těším!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Kréta je krásná, byla jsem tam několikrát, ale raději mám menší řecké ostrovy :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Panejo, tak ty dorty vypadají fakt lahodně! A fotky jsou krásné, musela sis to tam užít:)
    A moc ti to sluší. Líbí se mi ty šaty, odkud jsou?:)

    OdpovědětVymazat
  12. Řecko miluji, na Krétě jsem byla dva roky zpátky - nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  13. krása, úplně jsi mě navnadila, na Krétě jsem byla už 5x, jak severní, tak i jih, tam je fakt krásně. kde jste přesně byli?

    OdpovědětVymazat
  14. mmmmm to jídlo vypadá nádherně :)) My se s kámoškou chystáme k moři, ale ještě přesně nevíme kam ... tak snad nám to také klapne no :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky a sluší Ti to tam... už se také těším na dovču :)

    OdpovědětVymazat
  16. téda, hned bych jela :) já v Řecku byla několikrát a nikdy mě to nezklamalo :)

    OdpovědětVymazat
  17. to vypadá jako ráj na zemi!!:)
    a když tak koukám na tu poslední fotku, přibrala bych tam minimálně pět kilo:D
    já se chystám za necelé dva týdny s přítelem do chorvatska, už se nemůžu moře po třech letech dočkat:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky, můžu se zeptat, přes kterou cestovku jste jeli a kolik vás to vyšlo? Díky,janina:)

    OdpovědětVymazat
  19. To je baklava vpravo? Tu já ráda:) Dovolenou ti závidím, už bych taky nějakou potřebovala, ale letos moře nebude. Tak snad zase za rok... Ty památky musely stát za to! Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. muselo tam byt krasne :)
    Dievcata pozyvam vas na giveaway o kozmeticku tasku od Benefit:

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  21. Plánujeme s přítelem Kanáry, ale až v září...já mám ráda váleníčko u moře i chození po památkách :)

    Měli jste tam krásně :) tiše závidím...

    OdpovědětVymazat
  22. Ach, ach, ach... Moc krásné! Taky bych někam vyrazila :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera, my snad letos poprvé poletíme do Egypta :)

    http://code-of-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásné fotky, miluju moře a válecí dovolené. To já si ještě na dovolenou počkám :( Jezdíme vždycky až v září, ale už se moc těším. Letos máme namířeno na Djerbu, stejně jako loni :)

    OdpovědětVymazat
  25. No jo, Kréta je krásná! Stejně jako všechny ostatní řecké destinace :-D. Takže u nás to v červenci taky vypadá opět, už myslím po deváté, na Řecko. Asi Samos... Jinak jediné, co z Řecka moc nemusím jsou právě ty turecko-řecké sladkosti, které jsou na poslední fotce. Na mě jsou šíleně přeslazené, ale třeba jogurt s medem a ořechy nebo ty jejich dorty prostě miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu přeslazené, poprvé jsem byla překvapená, jak moc sladké to je.. ale podruhé už jsem byla na tu chuť připravená a vychutnávala si každý kousek :D Jsem hrozná, mohla bych jíst máslo s cukrem a byla bych nejspokojenější :)))

      Vymazat
  26. Nádherné fotky, já byla v Řecku 4x, ale na Krétě ne. Moc ti to sluší na fotkách! :)
    Já chystám zatím Slovensko a Maďarsko a v září asi Turecko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za hezký komentář! :)
      Jestli pojedeš do Turecka, můžu tě pak poprosit o post, aby si zhodnotila, jak se ti tam líbilo? Třeba právě v porovnání s Řeckem :) My tam totiž původně místo Kréty chtěli jet, ale pak jsme si to rozmysleli..

      Vymazat