sobota 23. června 2012

Pleťová maska: Balea s vůní malin

Ráda bych v blízké době rubriku pleťových masek rozšířila, neboť na trhu je opravdu velký výběr, většina nestojí majlant a zároveň se mezi nimi dá určitě narazit na nějaké co fungují a pleti pomáhají k tomu, aby vypadala čistá, hydratovaná, opečovávaná, zářivá a vlastně dokonalá :)

Nakoupila jsem si teda pár jdnorázových pytlíčků masek na testování a dneska hned začnu s první. Je ideální, že se doporučuje dávat si masku na obličej zhruba jednou týdně. Nicméně zatím zastávám názor, že návštěvu kosmetičky jednou měsíčně to stejně nenahradí, protože žádná maska pleť nevyčistí do hloubky. Uvidíme, co budu říkat třeba po tom měsící, až budu mít větší srovnání...

Dnešní článek je o pleťové masce Balea (DM drogerie) s vůní malin, která je z limitované edice. Alespoň to píšou, nemám přehled jak dlouho už je k dispozici, nebo jestli je to jen nějaká novinka a jak rychle z nabídky zmizí. Stojí jako všechny Balea masky 17,90,-- Kč, což je úžasná cena. Je to navíc dvou balení, takže za těch osmnáct korun máte masku na dvě aplikace, prostě sranda, kterou si může dovolit každý.




Není uvedeno, pro jaký typ pleti je maska vhodná, ale vzhledem k tomu, že obsahuje mandlový olej a bambucké máslo, které mají pleť hydratovat, tak jsem usoudila, že bude asi pro pleť spíše suchou. Dále v ní najdete panthenol, který pleť zkliďnuje a dostatečně hydratuje a kromě vůně malin i extrakt z vanilky. Pokožka by pak měla být odpočinutá a hebká. Konzistencí a vlastně nakonec i vůní mi připomíná trochu hustší jogurt, malinový jogurt :)) Není to rozhodně nic nepříjemného a moc se mi vůně zamlouvala. Stačí  po vyčištění pleti rovnoměrně nanést na obličej ( já k tomu používám foundation brush), nechat 10-15 minut působit a poté zbytek odstranit navlhčenými ubrousky.




Musím říct, že má pleť je asi suchá (nebo dehydratovaná?) více než jsem si myslela, protože většina masky se mi krásně vpila do pleti a já tak odstraňovala jen velmi malé množství, které šlo krásně setřit. Pleť nebyla nijak zarudlá ani jinak přecitlivělá, naopak byla opravdu hebká a snad tedy i k té hydrataci došlo.

Jsem moc spokojená a vůbec se nebojím vám ji doporučit, především tedy těm z vás, co máte stejně dehydratovanou pleť jako já :)

Jaké máte zkušenosti konkrétně s Balea maskami vy? Máte nějakou svou od této značky oblíbenou? Koukala jsem, že na výběr jich mají více než dost..

Krásný víkend všem, já se jdu léčit s nemocí :( Pa M.!! :))

23 komentářů:

  1. po téhle masce mě začal strašně pálit obličej, a ještě dvě hodiny potom, co jsem si ji sundala jsem měla obličej jako rajče...ještě že jsem si ji nedala těsně předtím, než bych šla ven mezi lidi :D asi nějaká alergická reakce, ale od té doby se bojím všech masek, když si vzpomenu na tu bolest :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To myslíš vážně? :-O To je neuvěřitelný a já z ní zrovna včera byla tak nadšená, jak mi krásně sedla :D No je vidět, že to bude asi hodně subjektivní záležitost, to mě fakt mrzí :(

      Vymazat
    2. U nas doma to probehlo podobne s touhle maskou :) Ja v pohode, mamka ale mela oblicej jak rajce a jeste mi vynadala, co ji to cpu :D

      Vymazat
    3. Ahoj :) Jen co jsem viděla obrázek této masky v mých odběrech, tak jsem si hned vzpomněla na ten červený obličej, co jsem měla...voní vážně nádherně, ale také jsem byla červená a docela to i pálilo. Ale to si asi každý musí ozkoušet, co mu sedí.... Já od Baley preferuji tu slupovací, která je v tomto článku: http://janeandherworld.blogspot.cz/2012/05/pece-o-plet-podle-jane.html

      Vymazat
    4. Teda holky, to abych k článku připsala, že jen na vlastní nebezpečí :D
      Vy mi dáváte, teď se budu bát i já dát si na obličej tu "druhou dávku" :)) To je fakt škoda, že jste s ní měli takové problémy, mně naopak sedla skvěle :(

      Vymazat
    5. taky jsem viděla slušnou alergickou reakci na ní u kamarádky, chudák, byla rudá jak rak a to si to pro jistotu dala i do dekoltu, takže se jí maska opravdu vyplatila..:D mě teda nic neudělala, ale je taková nenadchne, neurazí..:)

      Vymazat
    6. Když ti neudělala nic poprvé, tak si myslím, že ti nic neudělá :) A fakt krásně voní, škoda, že já jí nemůžu mít...

      Vymazat
  2. S touhle jsem byla ještě docela spokojená, ale po jiné Balea masce jsem měla stejnou reakci - obličej v jednom ohni a rudá jako rak... Škoda, takhle se mi taky zdála dobrá, ale asi už to pokoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. Super tip, já jsem těch masek vyzkoušela už docela hodně, ale tuhle jsem snad ani neměla:-) Já mám v poslední době oblíbenou hydratační Avene a masky z LUSHe:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem nějaké Balea masky měla a v pohodě, ale zase že bych si je koupila znova to ne ... já používám buď Lush a nebo miluju masky Freeman! :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. to som rada ze si s nou spokojna. Ja som si akurat dneska po druhykrat kupila so Zinkom tiez od Baley, a dobra je aj s morskymi mineralmi, mozno aj ja spravim zajtra recenziu:P ta zinkova je super ucinna:P odporucam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě recenzi udělej, ráda si ji přečtu! :))
      Ta zinková zní dobře, ta bude asi hlavně na aknozni pleť ne? :)

      Vymazat
    2. nie je az tak agresivna ako s tymi morskymi mineralmi, ta je ako bahno a dost stipe, cize neodporucam na suchu plet vobec, ale zinkova je bez parfumu, pride mi taka lekarska skor, a je skor na problemovu plet to ano...ale tak napomaha regeneracii pleti a podla mna nic nepokazi na normalnej zmiesanej pleti, urobim recenziu urcite do tyzdna:))

      Vymazat
  6. Ještě jsem žádnou od baley nezkoušela ale chci :) tahle vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,
    já měla myslím tu s medem a po té jsem měla obličej v jednom ohni a potom obličej jako rajče, kamarádka měla ještě jinou, už ale nevím jakou a ta měla i na další den obličej hrozný - takové boláky:-((( Ale měla jsem i jiné a ty mi seděly dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. Já ještě žádnou z Balea masek nezkoušela, ale chystám se na to, protože ta cena je fakt lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak tu masku budu muset vyzkoušet :-) super recenze

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som z nej nastastie cervenu tvar nemala, ani ma nepalila, ale nevsimla som si ziadnu ani zmenu oproti tomu, aku som mala pokozku pred tym...nastastie som ju nekupovala, to mi ju len kamaratka dala na vyskusanie :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. No, já Balea masek vyzoušela několik (větčinu času propadák) a na tuhle jsem nenarazila (nebo po předchozích zkušenostech nehledala?):D
    A copak ti je? Přeju každopádně brzké uzdravení, tohle počasí je na nachlazení jako dělané. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě vzhledem k obrovskému výběru je to vždycky tak trochu sázka do loterie a evidentně, co mě pomáhá může jiným dělat neplechu. A to jsem si vždycky myslela, že mám celkem citlivou pleť.. tak asi ne tolik :D
      Moc děkuju, už se to lepší, pravděpodobně jsem nastydla z klimatizace, takže se mi to hezky obměnilo od bolení v krku s teplotou přes rýmu až po nikdy nekončící kašel :D

      Vymazat
  12. tak po té se v DM určitě podívám!:) momentálně mám plet totiž dost vysušenou.

    OdpovědětVymazat
  13. Já teda za sebe musím říct, že s ní mám dobrou zkušenost :) ... mám spíš smíšenou pleť, v poslední době ale spíš sušší ... maska se krásně vpila a po ní je pleť hebká a připadá mi opravdu vyživená ... za mě palec nahoru :) ... Andy

    OdpovědětVymazat
  14. Právě jsem psala článek o masce zn. Balea. Je to moje první vyzkoušená Baleácká maska a prozatím jsem s ní spokojená. Asi vyzkouším i nějaké jiné. Tuhle jsem si chtěla pořídit jako první, ale v DM jsem jí vůbec nenašla, takže nakonec vyhrála maska Gute Laune - pro dobrou náladu.. :)

    OdpovědětVymazat