pondělí 23. července 2012

Elseve Arginine Resist X3 šampon, kondicioner a posilující péče

Dneska pro vás mám takovou povídací recenzi na řadu od Elseve Arginine Resist X3, která je pro vlasy slabé, s  tendencí vypadávat, a to konkrétně na šampon, kondicioner a bezoplachovou posilující péči. Tato řada obsahuje ještě masku na vlasy, ale já používám jedině Gestil Wonder, takže jsem tuto položku vynechala...
Už několikrát jsem se zmiňovala, že mi vlasy padají opravdu hodně, momentálně jsem po první návštěvě kožní, která mi předepsala prášky a vlasovou vodu, takže čekám na zázrak. Podle paní doktorky jsou šampony to poslední, co by můj problém vyřešily, a tak si prý můžu používat co chci :) Proto, když jsem viděla reklamu na tuhle novinku, kde právě říkají, že je vhodná na vlasy slabé, což bohužel mám a se sklonem k vypadávání, musela jsem si to hned koupit :) Nyní jsem šampon i kondicionér již dopoužívala, z posilující péče zbývá ještě půlka, ta ubývá hodně pomalu, a tak je čas na malé zhodnocení.




Nejdřív začnu obecně balením, to se mi prostě líbí. Černá v kombinaci s výraznou růžovou, to vypadá prostě dobře, nemyslíte? :) Parfemace je šamponu i kondiše pro mě velmi příjemná, celkem intenzivní vůně. Bezoplachová péče nevoní dle mého nijak. Všechny tři výrobky mají za cíl restrukturalizovat vlákno, vyživovat od kořínků a ve výsledku mít díky nim odolnější vlasy.

A teď už postupně - šampon. Hned na zadní straně se dozvíme, že to je expertní péče pro posílení slabých vlasů s tendencí vypadávat kvůli LÁMAVOSTI! Tak už je mi to jasné, mně vlasy vypadávají, protože mám nějaký zdravotní problém, nedostatek nějakých vitamínů, minerálů nebo kvůli hormonům, ale určitě není potíž v tom, že by padali kvůli lámavosti.. Šampon má perleťovou barvu, krásně pění jako všechny drogerkové šampony. Ve složení (i kondicioneru) je dimethicone, tudíž obsahuje silikony. Kdo se jim tedy vyhýbá, ať si raději koupí něco jiného :) 250ml/cca 75,-- Kč

Kondicionér - co dodat, má mít stejné účinky, je bílý, krémový.. po opláchnutí jsou vlasy neuvěřitelně hebké (až moc), ale aspoň jdou skvěle rozčesat. Na zadní straně kondiše se dozvídáme, co že to ten Arginine vlastně je: esenciální mastná kyselina a jedna ze základních složek vlasového vlákna. 200ml/cca 75,-- Kč

Posilující péče bezoplachová - nejsilnější koncentrace argininu. Má se nastříkat na vlhké vlasy ke kořínkům i do délek a poté vmasírovat. Při masáži pokožky na hlavě dochází k podpoře krevní mikrocirkulace. A o tom všechny tyhle vlasové vodičky jsou, nejdůležitější je stejně pořádná masáž. Tato péče vlasy nijak nezatěžuje (vypadají stejně s péčí i bez péče), ani se mi vlasy nijak rychleji nemastí či podobně. Aplikátor je super, to se jím povedlo, vodičku nastříkáte přesně tam kam chcete ve správném množství. 200ml/cca 130,-- Kč

Výsledek: po pravidelném používání cca přes měsíc, mé vlasy nejsou nijak viditelně posílené, ale jsou krásně hladké a lesklé. Vypadávají stejně, ale to viz můj problém výše. Co se lámavosti týče, tak v tom trochu zlepšení vidím, takže alespoň malé plus bych této řadě dala. S mými vlasy neudělala v podstatě nic převratného, ale ani naopak je nezničila. Rozhodně mi ale vyhovovala více než fialová řada na objem, to byl pro mé vlasy propadák.

Pořád to ale není na mé jemné vlasy to pravé, mám je hodně splihlé, a tak začínám testovat řadu BIG FAT od Lee Staford!
Už jste řadu od Elseve Arginine Resist X3 vyzkoušely? Jaké jsou vaše zkušenosti, dámy? :))

Krásný začátek týdne, pa M.! :))

13 komentářů:

  1. Ja mam z tej rady sampon a masku a nie je to nic moc. Vysledky ziadne, ale vlasy to umyje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně mě to láká vzhledově, ale nevím, jestli si to po této recenzi mám někdy koupit, když výsledek je nic moc ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V akci seženeš produkty ještě levněji, tak to není žádná pálka a možná za vyzkoušení stojí. Kamarádka si to chválí, ale ta nemá tak jemné vlasy jako já, takže zase asi záleží na každém :)

      Vymazat
  3. taky jsem o této řadě uvažovala, protože mám problém s padáním vlasů, ale spíše se inspiruji hned z úvodu tvého článku a konečně se zase odhodlám jít s tím ke kožní. Jen budu muset vybrat nějakou schopnější. Už jsem u jedné byla, to mi mohlo být tak 15 nebo 16 let, jen se na mě podívala a že prý to je pubertou, že to přejde. No, dnes je mi 23 a vlasy padají pořád. Asi jsem stále v pubertě či co. :-D

    http://navlastnikuzi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti padají dost, tak určitě radši zajít k doktorce. Já na vypadávání můžu doporučit z šamponů třeba Vichy Dercos, ale padání to zastavilo jen dočasně, potom se mi to zas rozjelo ve velkém.. mně čeká kontrola asi za měsíc, ale zatím se to vůbec nelepší, doktorka říkala, že mě pak pošle na krevní testy, aby se ukázalo co mi chybí. Držím palce, ať na nějakou schopnou narazíš, není to sranda :)

      Vymazat
  4. Mám stejný problém jako ty, taky mi hodně padají vlasy a taky jsem dostala od doktora takovou vodičku.
    Na ten šampon jsem se dívala už mockrát, pořád váhám jestli si ho koupit nebo ne, myslela jsem si totiž, že mi na to padání trochu pomůže, zatím se nemůžu rozhodnout jestli nezkusit něco jiného:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být tebou, tak spíš než šampon bych koupila tu bezoplachovou posilující péči. Tím, že budešpokožku masírovat, tak tomu vypadávání pomůžeš určitě vícenež jen šamponem..
      ale teďčtu, že máš od doktora taky nějakou vodičku, tak nevím abyto nebylo už zbytečný:))

      Vymazat
  5. líbí se mi ten design, někdy jsem tak povrchní, že si koupím šampon jen proto, že se mi líbila lahvička:D
    s vypadáváním vlasů problém nemám, ale s lámáním ano, ale za to si můžu sama, dávám jim zabrat barvením :/
    všechny drogerkové šampony na mé vlasy mají stejné účinky - žádné zázraky, tak teď mám Cien z Lidlu za 26 kč a ten je taky fajn:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ho chtěla pořídit, ale potom co jsem četla složení a na druhém nebo třetím místě byly silikony, tak jsem řekla rovnou ne. Mám hodně jemné vlasy a i když je to proti vypadávání a pro slabé vlasy, tak vím, že bych je měla strašně zplihlé.. Jendnou jsem měla od Elseve šampon, myslím, že s bílou lahvičkou a to byla katastrofa, jak kdybych si ty vlasy ani nemyla.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě vlasy teda taky hrozně vypadávají a tohle jsem taky zkoušela, a taky mi to nepomohlo :D Taky mám několik vodiček a prášků od kožní a taky čekám na zázrak :D co se šamponů týče, tak mi dost pomohl obyčejný alpecin z lékárny ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Je dobře žes o tom napsala, protože jsem o řadě uvažovala a nevypadá to vůbec zle :). Doma jsme měli tu fialovou řadu a žádný objem se teda taky nekonal :D.

    OdpovědětVymazat
  9. O téhle řadě uvažuju už dlouho, vlastně od doby, kdy jsem viděla v časopise první reklamu a pořád jsem čekala, jestli o ní nekdo napíše :) Takže děkuji za článek! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzkoušela jsem šampon, balzám a zázračnou péči z této řady a přijde mi, že jsem vlasy měla hebké a lesklé. Co se týče posílení, to jsem nezaznamenala nic :))

    OdpovědětVymazat