středa 25. července 2012

Opravdu promyšlený lip glaze GOSH

Jestli jsem z nějakého výrobku byla poslední dobou nadšená, tak je to právě tento LIGHT´N SHINE LIP GLAZE značky GOSH. Nevím proč, ale GOSH sám o sobě je mi velmi sympatický, jeho produkty se mi líbí a co jsem zatím měla šanci vyzkoušet, tak mi vše i vyhovovalo. Má to jediný háček, nevím, jestli se vůbec dá sehnat v ČR - je vůbec nějaký eshop? (Kdyžtak prosím do komentářů :))


Tenhle lesk jsem si společně se stíny L´oreal, na které je recenze  zde, koupila v Rakousku cestou z dovolené. Musím začít u balení, protože to je dokonalost co se vymakanosti týká a je vidět, že někdo opravdu přemýšlel a nehrál jen na design. Už při koupi jsem si všimla, že má lesk na zadní straně zrcátko, které je tak akorát velké na rty, takže se na cesty opravdu hodí! Ale to není vše! Nedočkavě jsme si lesk rozbalila - z ochranné folie, ve které byly zatavené skoro všechny výrobky, pročto tohle u nás proboha není?! - a chtěla prvně použít, nevšimla jsem si, že akorát vjíždíme do tunelu... Následoval šok! Nadšení! Lesk má po otevření ve víčku dvě světýlka!!! Takže se můžete přimalovat i v přítmí někde v baru a krásně na to uvidíte! Nebo cestou na noční autobus! Prostě kdekoliv ve tmě a světla vám rty hezky osvítí a vy se můžete vesele líčit a přitom si vše kontrolovat v zrcátku :))) No jo, jsem jak malá, takováhle blbůstka a jak mě dostala :))




Lesk má štěteček, který mám docela ráda, dají se s ním rty dobře vykreslit. Produkt sám o sobě je lepší průměr, nijak nelepí, voní trochu sladce, jen výdrž jako u všech ostatních, do pár hodin, možná ani to ne. Barvu jsem si vybrala v odstínu 04 růžovou s třpytkama, které ale na rtech nejsou moc vidět. Lesk v akci uvidíte hned v příštím líčení! :)


Mé nadšení stále přetrvává a já si vyčítám, že jsem si tento lesk nevzala ve více odstínech. Protože takhle praktické balení se u nás asi jen tak nenajde. Nebo znáte taky lesk se světýlkama a zrcátkem od jiné značky, dostupné u nás? :)) Budu ráda za všechny tipy!

Mějte se krásně, pa M.!! :))

32 komentářů:

  1. Já na lesky moc nejsem, ale takové detaily by mě taky dostaly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí malá vychytávka a jak to člověka hned upoutá viď :))

      Vymazat
  2. Jee to je bomba:)) Kolik stál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účtenku už nemám, ale tuším kolem 8€ :)

      Vymazat
  3. tak to by mě dostalo taky, ty světýlka :)a krásná barva.. Kolik prosím stál? V srpnu jedu do Berlína, tak se po něm asi kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jak jsem na to přišla přesně v tom tunelu, to bylo jak naschvál, to se fakt povedlo :)) Barva je na rtech hodně jemná :)
      Psala jsem už výše, cena kolem 8€, zhruba 200,-- Kč, ale stojí za to :)

      Vymazat
  4. Asi se v CR sehnat neda, ale dela je ted taky Famous od Sue Moxley! Ja dostala dva predevcirem a celej den sem si s nima hrala:D xx

    OdpovědětVymazat
  5. No ten tedy vypadá senzačně a jak je vymakany! To se jen tak nevidi! :-)
    Prosím skoč na muj blog a vlevo na liste hlasuj http://handbagforladies.blogspot.cz/
    Díky moc předem! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo, tak světýlka mě dostaly :) nevím o jiném lesku, který by takovou vychytávku měl :) ale mám pocit, že v ČR se sehnat nedá :/

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten stejný a jsem mu věrná, je úúúžasný. Objednávám tady http://www.goshcosmetics.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za odkaz, netušila jsem, že má český eshop :)) Koukám ale, že ceny jsou samozřejmě o dost větší :(

      Vymazat
  8. Znám ještě jinou značku, která dělá podobně vychytané lesky, a to Alessandro (alessandro-cr.cz). A určitě existují i jiné :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. něco málo od Gosh má i Fann, ale nikdy jsem u nich Gosh nebrala, navíc výběr je malý, ale jak se dívám, ten lesk asi mají ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je bomba :D. Tady v ČR co vím prodává Gosh Fann. Hned při příští návštěvě si tento lesk určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
  11. mám lesk od babor a ten má uplně stejný balení, taky zrcátko a světýlka a byla jsem z toho hrozně vyplesklá, když jsem to rozbalila :D

    OdpovědětVymazat
  12. Lesk se světýlkem a zrcátkem nabízí i Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento lesk je jeden z najlepsich, na Slovensku ho maju vsade kde je stojan Gosh - Fann napr, dokonca aj v par obchodoch Teta Drogeria sa da najst ;o) Vejs

    OdpovědětVymazat
  14. Gosh si pamatuju když byl v Rosmannovi a zrovna se doprodaval a rušil a ja si koupila jen jedny stíny a dodnes mě to mrzí:(V té době jsem ještě nebyla takový závislák na kosmetice no:(
    Ten lesk vypadá moc pěkně:)
    Taky bych byla rada kdyby existoval e-shop:(

    http://myparadise.cz

    OdpovědětVymazat
  15. presne tento mám aj ja! :) Chcela som ho práve kvôli tomu svetielku :D Inak som s ním spokojná len mi vyteká, tak ho nikam nemôžem so sebou brať :/

    OdpovědětVymazat
  16. Hehe já prvně přečetla namyšlený glaze :)) xoxo

    jinak post je supr, pořád se divím, kolik věcí ještě doprčic neznám...

    OdpovědětVymazat
  17. Gosh znám z bratislavy, tam jsem nakupovala Gosh pořád, prodával se v parfumeriích..

    OdpovědětVymazat
  18. Perfektní vychytávka :-) Jaký to máš odstín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JE to odstín 04, bohužel nemá žádný název :)

      Vymazat
  19. Aj ja mám prestne taký istý lesk. :-) Neviem ako v Čechách ale u nás na Slovensku sa výrobky Gosh bežne predávajú drogériach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bohužel právě v drogeriích není :(

      Vymazat
  20. Všem moc děkuji za komentáře, těší mě, že nejsem jediná, kdo je z toho tak unešená :))
    A díky za tipy na Fann parfumerii, tam já vůbec nechodím, tak jsem to netušila :))

    OdpovědětVymazat
  21. Já nemám ráda jak semi pak na tu pusuu lepí vlasy

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvé čtenářky zúčastnit
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherný odstín a to balení je kouzelné! Nikdy jsem neviděla lesk se světýlkem, jůůů :)

    OdpovědětVymazat
  23. tento lesk som si kupila asi pred 3 rokmi a tiez ma dostal hlavne na tu vychytavku, ze zrkadielko a svetielka :) mozem ta potesit, o tri roky neskor mi stale jedno svetielko svieti :) inak to si ma dost prekvapila, ze Gosh nie je v CR k zohnaniu...asi jedina znacka, co na slovensku sa da bezne kupit a v CR zase nie :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem na výprodej gosh narazila jednou ve schlekrovi :) koupila jsem si řasenku za 50 :) a jak vydržela dlouho :) a byla jsem s ní spokojená!

    OdpovědětVymazat