neděle 15. července 2012

Paletka L´oréal Paris, Color Riche Les Ombres

Během týdne, co jsem tu nebyla, se událo celkem dost věcí.. Naštěstí všechny příjemné a milé, ať už to byla dovolená nebo svátek, ale díky nim jsem bohužel na blog neměla tolik času. Koukám, že přes léto to všude pomalu ale jistě umírá, a to jak na Facebooku, Omlazení nebo i na blogech, kde se více či méně každý na čas odmlčí a frčí pryč :)

Dneska vám ale chci ukázat paletku stínů L´oréal, Color Riche Les Ombres, kterou jsem koupila v Rakousku v BIPA, kde mě nemile překvapile absence stojanu Bourjois, který tam ještě loni měli. Mně se prostě v těch eurech nakupuje nějak lépe.. Tak třeba tahle paletka stála krásných 13 €. V ČR bych si ji ale v přepočtu za nějakých 330,-- Kč nekoupila :)) Měli to tam jako novinku, paletka byla tuším asi v šesti variantách, některé i v dosti křiklavých barvách jako fialová a zelená, já volila tuto v odstínu E1 Beige Trench, která se mi zdála nejlepší na denní nošení. Všechny stíny jsou lehce třpytivé/perleťové, což mě jako strace vůbec nevadí.





Když jsem ji ale použila, byla jsem trochu zklamaná. Asi by barvy vynikly více na blondýnkých se světlejší pletí, protože na mě tak nějak splývají.. obzvlášť ten hnědo-zrz není moc vidět a rozdíl mezi nejsvětlejším a druhým nejsvětlejším není skoro žadný, alespoň pak na víčku ne. Co se pigmentace týká, tak je to lepší půměr, jsou na tom všechny 4 stíny stejně a třpytí se opravdu hezky, přitom ne nijak přehnaně, jen tak lehce perleťově. Výdrž je skvělá , na oku zůstanou stejné i po 8 hodinách, což mě docela překvapilo. Společně je všechny nepoužívám, ale zvlášť jsou určitě vypotřebovatelné, takže to ve výsledku tak špatný kup nebyl. Ještě dodám pár slov k balení. To se mi moc líbí, s tou zlatou to vypadá pěkně, i když je to obyčejný tenký plast, který by mohl lehce prasknout.. no uvidíme, co vydrží.







Jsem zvědavá, jestli se tahle paletka dostane i k nám, v jiném odstínu bych si ji klidně pořídila zase :)

Co jste si naposledy z kosmetiky koupily vy? :))

Krásné prázdniny  a zbytek víkendu k tomu všem! Pa M.! :))

6 komentářů:

  1. Nevypadá špatně, ale na mě jsou stíny moc třpytivé, mám radši matnější:)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné barvy, hlavně ta co je číslo 1. já jsem nakoupila včera rtěnky a mám obavu, že nejsou poslední

    OdpovědětVymazat
  3. přesně tohle jsou odstíny, co bych využila :) jinými než zlatými a hnědými stíny se ani nelíčím, jen někdy na večer si dám místo hnědých stínů do vnějšího koutku černé stíny:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mna nejak tie tiene neoslovily..ja som si práve včera kúpila dva ruže od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  5. pozeram, ze loreal ma nove balenie:), ja som si naposledy kupila priehladny lak od NYC:)

    OdpovědětVymazat